דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גני אירועים: חוויה קולינארית 

מאת    [ 01/04/2012 ]

מילים במאמר: 365   [ נצפה 2097 פעמים ]

כל גן אירועים בשרון שונה מאחר. ישנם כאלו המעוצבים בסגנון כפרי, לעומת גנים אחרים הבנויים כאחוזות מרשימות. בדומה לגיוון אדריכלי, כך גם התפריט הקולינארי משתנה מאוד מגן אירועים למשנהו. 

חשוב שתזכרו, כי הנושא הקולינארי הוא הנושא המרכזי של החתונה  ושל כל גן אירועים. אמנם גני אירועים בשרון מציעים חוויה פסטורלית וקסומה, אך בסופו של דבר, מטרת האורחים בערב כזה היא בעיקר לבוא וליהנות מהאוכל. זה הדבר היחיד המשותף לכל האורחים, להבדיל מריקודים, בהם חלק מהאורחים ישתתפו וחלק לא. כולם רוצים לאכול - גם המבוגרים וגם הצעירים. סביר שבאותו יום החתונה רוב האורחים יהיו בצום חלקי כדי לשפר את התאבון שלהם.  

לכל גן אירועים בשרון יש מספר תפריטים סטנדרטיים וזולים יותר שהוא מציע, בתוספת שדרוגים בתשלום. לא קל להחליט על תפריט נבחר, במיוחד כאשר היום הצעות הקייטרינג מאוד מגוונות. בין סגנונות אלו אפשר למנות את המטבח המזרחי, היפני, ההודי, האירופאי, האמריקאי, האפריקאי, התאילנדי, הסיני ועוד. ישנם אינסוף הצעות ושילובים שונים. יש מקום רחב ליצירתיות קולינארית.  

במידה וחתונתכם מתקרבת, חשוב מאוד כי תקפידו להגיע לפגישת הטעימות. אתם חייבים לדגום ולטעום כל מנה שאתם מעוניינים בה. בנוסף, כדאי שתביאו עימכם עוד אנשים שיוכלו להביע דעה, מפני שהדעה הנוספת היא מאוד חשובה. חייבים להקדיש זמן רב מאוד לסיבוב הטעימות של כל המנות שיוגשו, כדי שלא יווצר מצב שמנה תוגש לשולחן, מבלי שעברה את סבב הטעימות. 

בנושא השתייה החריפה, מאחר וזו עלות גבוהה, צריך להחליט אם להזמין את השתייה מאותו גן אירועים, לשכור בר אקטיבי או לדאוג לבד לשתיה חריפה (כלומר - לקנות לבד ולהביא אל גן אירועים). במידה והחלטתם לטפל בנושא השתייה באופן עצמאי, בדקו מה המנטאליות של המקום. יתכן שהגן יאסור עליכם להביא שתייה מבחוץ בשל חשש מזיופים, העדר כשרות וכו'. 

בכל הנוגע לסוגי שתייה החריפה - יש להתייעץ עם גן אירועים. ישנם משקאות שהן בבחינת חובה ומקובל להביא אותם לכל אירוע ואסור לפסוח עליהם. ברור שיש גם להקפיד על הכשרות של כל המצרכים. תמיד יהיו מוזמנים שיבקשו לראות את ההכשר שיש גם למקום, גם לקייטרינג וגם לספקים. 

במידה והגעתם בתור מוזמנים אל המקום והוגש לכם אוכל ברמה ירודה, כמובן שאל תעירו דבר, צאו מהמתחם בחיוך. אל תרכלו. הרגשה של אוכל גרוע היא מרגיזה - אתם מרגישים שהשקעתם מאמץ, הגעתם ולא קיבלתם בתמורה את אחד התנאים היסודיים של החתונה.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב