דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גני אירועים: בחירת חליפת חתן מושלמת 

מאת    [ 01/04/2012 ]

מילים במאמר: 436   [ נצפה 2245 פעמים ]

חתונה של גני אירועים בשרון היא אירוע מרגש. הקסם של המקום הוא באווירה היוקרתית אך לא מאולצת. לעיתים, זוגות רבים יוצאים מגדרם ככדי להפיק חתונה מפוארת ומהודרת, והתוצאה - קריקטורה פומפוזית.

כל מי שבוחר גן אירועים בשרון יודע היטב, כי יוקרה אינה מתבטאת בהזמנות גרנדיוזיות. יוקרה אינה מתבטאת בסידורי פרחים באלפי שקלים. יוקרה אינה מתבטאת בשמלה שעלתה עשרים אלף שקל. יוקרה באה באופן טבעי ונינוח.

כמו שהאירוע עצמו משדר עידון מתוחכם וקליל, כך גם אתה, החתן לעתיד, רוצה בחליפה נוחה. כזו שלא תהיה אובר-אלגנטית אבל גם לא פשוטה מידי. במאמר זה נספק לך כמה טיפים לבחירת החליפה המושלמת.

התאם את החליפה לעונת השנה - רוב האנשים הבוחרים גן אירועים בשרון, מתחתנים בתקופת האביב, הקיץ או בתחילת הסתיו. אם התאריך שלך נקבע בעיצומה של עונה חמה, כדאי שתדאג כי החליפה תהיה עשויה מבדים נושמים וקלים.

הרגשה מיוזעת ודביקה יכולה להרוס לך את כל היום המרגש. אם תכננת להיות נוכח בזמן קבלת הפנים, בוודאי תרגיש שלא בנוח להסתובב בין המוזמנים כשאתה מזיע וסמוק כולך (...לאחר שעות של צילומים, שבהם נגררת עם ארוסתך מלוקיישן זה לאחר).

תחשוב סולידי, קלאסי - אם הקונספט של החתונה הוא קלאסי ורגוע, כדאי ללכת על החליפה הקלאסית ביותר, בצבע שחור או שמנת, עם עניבה סולידית. כמו שאומרים - "נקי זה הכי, אחי". אל תבחר חליפה מבד בוהק ומבריק, פן תראה כמו דג משומן שיצא מן המים. אל תבחר חליפה עם נצנצים, שכן תיראה לא שייך. הבן כי כל הקונספט של  גן אירועים הוא כפרי ונינוח. אין זה אומר שאתה צריך להתלבש כמו חקלאי שיצא מאורווה עם ערימות קש, אבל זה כן אומר להתלבש בצורה קלאסית.  

אל תתפתה לחליפה זולה - אמנם נורא בא לך לרכוש חליפה יד שנייה, או לגשת לחנות עממית בקניון ולרכוש חליפה במבצע, אבל זכור כי זהו היום החשוב שלך. כל עיני האורחים יהיו נשואות אליך. האם כך אתה רוצה שיזכרו אותך כולם?

וודא כי החליפה יושבת עליך טוב - ראיתי אינספור חתונות, בהן החתנים הסתובבו ברחבי גן אירועים חנוטים בחליפה מגושמת ולא מחמיאה. נראה היה, שהם הרגישו שלא בנוח בחליפה הזו, שכלל לא התאימה למידותיהם. חשוב כי החליפה שתבחר תחמיא למידותיך.

הקדש מחשבה לנושא הנעליים - מרוב כל ההתעסקות סביב גן אירועים, גברים רבים נוטים לשכוח לגמרי מנושא הנעליים ולהיזכר בהם יום-יומיים לפני החתונה. חשוב לבחור בנעליים שאתה מרגיש נוח איתם. חשוב ללכת עם מישהי (או מישהו) אנינת טעם, שתסייע לך לבחור את הזוג המושלם. יתכן שתשוטט לבד בחנות ותבחר זוג נעליים, תביא אותם הביתה ואשתך תיבהל. לכן, עצה של ידיד או ידידה הם חשובים מאוד. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב