שיווק בפייסבוק - כלים לקידום העסק ותזכורת לטקטיקות שעובדות
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

שיווק בפייסבוק - כלים לקידום העסק ותזכורת לטקטיקות שעובדות 

מאת    [ 01/04/2012 ]
מילים במאמר: 495   [ נצפה 1662 פעמים ]

 
 

 חודש האביב מביא עמו בשורות דיגיטליות שלפחות עבור כמה מאיתנו הן מאוד מרגשות, הטיים ליין רשמי וכאן להישאר, כמו כן מנוע החיפוש של פייסבוק שוב מתרחב היישר אל תוך הסטטוסים שלנו, אשר נראה כי מעתה יעטו נופך עסקי הכולל מילות קידום בהתאם. כדאי להיזכר במספר מהלכים קטנים ופשוטים שתוכלו לבצע עבור קידום העסק או המותג שלכם. למעשה, חלק מאותן טקטיקות שיווק נמצאות בשימושם של המותגים הגדולים בעולם.


    • הכניסה לדף העסקי שלכם היא הקיר הראשי, דאגו לחלון הראווה שלכם בהתאם: וודאו כי הבאנר העליון מעוצב בגריד נכון ותמונת הפרופיל אינה מסתירה חלק מהגרפיקה, בכל שבוע העלו מחדש קופון או הצעה שיווקית אשר יעטרו את החלק העליון לאותו שבוע בתור הפוסט הפותח pin to top, העלו תמונה מושכת עין בריבועים הקטנים המהווים כניסה למתחמים, לחילופין עם גרפיקה תואמת.
    • העתקה והדבקה של תוכן, כניסה למדיה חברתית אחת תוך מתן תגובה באחרת, אלו משימות קצרות ופשוטות אך לוקחות זמן רב - זה לא חייב להיות כך. ישנו כלי פשוט וגאוני בשם HootSuite המאפשר לכם לפרסם פעם ולהפיץ בהקלקה אחת לכל מדיה חברתית שתבחרו. ניתן לשלב את עמוד הפייסבוק העסקי, חשבון הטוויטר, גוגל +, פרופיל LinkedIn ועוד - ממשק אחד וידידותי למשתמש.
    • בעלי עסקים קטנים ימצאו מענה בשירותים של Pagemodo המספקים את רוב סוגי היישומים הנדרשים בפייסבוק. בנוסף, רובם מספקים "freemium" מודל המציע מספר יישומים ללא עלות. אמנם לא תזכו ליישום מותאם אישית, אך כן תוכלו לנהל את התכנים שלכם באופן חזותי ולראותם בפעולה בטרם הרכישה.
    כדאי להגדיר את היישומים הבאים כחלק מהמתחמים שלכם בטיים ליין: צור קשר זהו הכלי השימושי ביותר להמרת המעריצים שלך לתוך פוטנציאל מכירות מוביל. עצבו אותו באופן ייחודי, ביחד עם הצעה שיווקית אטרקטיבית באם יירשמו. אתר האינטרנט שלכם בנראות פייסבוק, כאשר רצוי שיכלול שלושה או ארבעה דפים בלבד בכדי לא להעמיס, עם טקסט קצר יותר וממוקד, מספר תמונות או סרטון. לחילופין, באם אינכם מעוניינים שהאתר שלכם יופיע גם במדיה החברתית, ניתן להשקיע במתחמי שירותים ואודות מעוצבים ואינפורמטיביים..השילובים רבים.  
    • רכישת מודעות פייסבוק כבר ידוע כצעד חכם, יעיל וחסכוני התורם להרחבת החשיפה על פני פלטפורמת פייסבוק. בואו נגדיר זאת כך, תקציב של 50$ לחודש יספיק לכל עסק קטן בכדי לעורר כמה גלים. בנוסף, דרך מצוינת להשקיע בפרסום בפייסבוק היא על ידי מינוף סיפורים ממומנים, וממצאי מספר מחקרים מראים בין היתר שיעור הקלקות של 46%.
    • קודי QR ניתן למנף גם על מפיות, תפריטים, כרטיסי ביקור, שלטי חוצות, מגזינים, חוברות וצורות אחרות של חומרי שיווק.  Esponce היא אחת הפלטפורמות החזקות ביותר עבור יצירת קוד QR, והתהליך לוקח לא יותר ממספר דקות בכדי להגדיר:
    יצירת קוד QR מותאם אישית
    הטבעת הלוגו לתוך קוד QR
    קישור קוד QR לכתובת דינמית - אפשר להתאים אישית ולשנות את הכתובת באם יוחלט באיזשהו שלב להפנות משתמשים לאתר האינטרנט במקום לעמוד הפייסבוק.
    אפשרות לניתוח המציג את מספר האנשים אשר סרקו את הקוד, מיקומם הגיאוגרפי, סוג הנייד ועוד.
    • התוספים החברתיים הם חברים טובים שלנו ומניעים את הטראפיק של אתר האינטרנט, הבלוג או דף הנחיתה, אל תוך דף הפייסבוק או כל מדיה חברתית אחרת שנצרף. הם חופשיים לשימוש ומהווים דרך קלה ומהירה לשווק את העסק.

ליאור בלצר WebNanny שיווק באינטרנט, תפעול המדיה החברתית, כתיבת תכנים שיווקיים, יצירת שיתופי פעולה וקד"מ 052-3033066 http://www.facebook.com/LiorWebNanny>

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב