דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ארבעה דרכים לבקש סליחה מבת הזוג שלך 

מאת    [ 01/04/2012 ]

מילים במאמר: 455   [ נצפה 4147 פעמים ]

כמה פעמים רצית לבקש סליחה ולא ידעת בדיוק איך. לפעמים זה די קשה לבקש סליחה מאהובתך לאחר מריבה. עבור חלק, הקושי נובע מהמבוכה שהם חשים מהמעשים הלא נכונים שביצעו, עבור אחרים הקושי נובע מעקשנות או אגו המונעים מהם לבקש סליחה פשוטה על מעשה לא ראוי או פוגע שעשו לבת הזוג שלהם.

חשוב להגיד "אני מצטער"  למישהי שאכפת לך ממנה כאשר אתה עושה משהו לא בסדר. אם המילה סליחה לא מגיעה לך בקלות, אתה יכול להעזר בכמה דרכים מנחות שיביאו לך את החיוך לאחר הדמעות וימנעו את משבר הזוגיות הממשמש ובא.

התנצלות פשוטה

לפעמים, כל מה שאתה צריך לעשות הוא התנצלות פשוטה. זוהי סוג ההתנצלות הטוב ביותר עבור בעיות קטנות שלא באמת דורשות מחשבה רצינית. זוהי יכולה להיות ההתנצלות הקשה ביותר עבור אלה שיש להם בעיות עם האגו שלהם, כמו גם כאלה שהם עקשנים ושונאים להתנצל. חשוב לציין כי ההתנצלות הפשוטה לא תעבוד עבור בעיות גדולות ומהותיות יותר. אם פגעת פגיעה רצינית, התנצלות פשוטה יכולה להראות לא כנה.

שיחה ארוכה

אם עשית משהו לא נכון, ייתכן שיהיה צורך לשבת ולשוחח עם אהובתך. לדבר איתה על איך גרמת לה להרגיש ולמה בדיוק היא כועסת עליך. בקש סליחה, אבל אל תסתפק בזה. דבר על ההתנצלות הזו. דבר איתה על מה שעשית ומה הצעדים בהם תוכל לנקוט כדי להבטיח שזה לא יקרה שוב. שיחה ארוכה ורצינית היא הדרך הכנה והאמיתית ביותר להתנצל ולקבל מחילה מהנפש התאומה שלך.

מתן מתנות

הענקת מתנות נתפסת לעתים קרובות כדרך משנית להתנצלות על פגיעה בבת זוג. דרך זו אינה יכולה לעמוד בזכות עצמה אלא נועדה לגבות ולהדגיש התנצלות פשוטה, המתנה נועדה בעצם לפצות על הפגיעה ולאו דווקא לשמש כהתנצלות. בעוד הענקת מתנות לא תפתור את הבעיות שלך, היא יכולה לגרום לאהובתך להרגיש טוב יותר. המתנה בעצם מרככת התנגדויות ואז היא עשוייה להיות מוכנה יותר לקבל את ההתנצלות שלך. אם ההתנצלות שלך אמיתית השקע מעט מחשבה במתנה. אין צורך לשבור תוכניות חסכון אם כי ההיסטוריה מלמדת אותנו שיהלומים ותכשיטים מתקבלים תמיד בברכה.

בואי נצא לבלות

דרך נוספת שעשויה לתמוך בהתנצלות שלך היא לפנק את זוגתך בבילוי לילי מחוץ לבית. אם פגעת בה באיזו דרך היא עשויה להרגיש טוב יותר אם היא יכולה ליהנות הלילה איתך. למרות שההתנצלות חשובה, חשוב גם לזכור למה אתם יחד ומה אתם אוהבים אחד אצל השניה. אם תהנו הלילה ביחד, ההתנצלות שלך עשוי להתקבל ביתר קלות.

כשאתה מתנצל, אתה צריך לחשוב קודם כל על מה ולמה את מתנצל. בכמה מקרים התנצלות פשוטה תספיק. במקרים אחרים תדרש התנצלות יותר ארוכה ובמקרי קצה ידרשו פעולות מסיעות על מנת להביא את ההתנצלות לקו הסיום.

קח את הזמן כדי להבין את הסיבה ההתנצלות ולהחליט על דרך ההתנצלות . למרות שזה אולי נראה כמו הרבה עבודה, אתה רוצה לוודא שאתה אומר סליחה לאישה שאיתך בדרך שתתקן את מערכת היחסים שלכם.

תוכל ללמוד על  דברים ואיך עושים דברים בעשרה צעדים , בוא לבקר וללמוד איך מפרידים את העיקר מהטפל




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב