דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גנרטורים 

מאת    [ 31/03/2012 ]

מילים במאמר: 364   [ נצפה 2298 פעמים ]

גנרטורים

אמברגו הנפט ההולך ומתהווה על אירן, לצד המחסור המסתמן בגז במשק, מחייבים את כל מי שהספקת אנרגיה זמינה וזולה חשובים לו להתחיל לחשוב ברצינות על אלטרנטיבות. האלטרנטיבה הכי זולה, אמינה וזמינה כיום היא יצור חשמל באופן פרטי באמצעות גנרטורים. חשוב לציין כי הכוונה לגנרטורים חדשים שאינם מזכירים במהומה את אלו המוכרים לרובנו. כיום, כתוצאה משינוי התפיסה לגבי ידידותיות לסביבה, הגנרטורים הרבה יותר שקטים ובעיקר הרבה פחות מזהמים. אם נשווה את הזיהום ומפגעי הרעש של גנרטור מהדור החדש ביחס לזיהום והרעש של תחנת הכוח המצויה, הרי שהגנרטורים יזכו בנקל בתואר ירוקים למשעי.

כדאיות כלכלית

הגנרטורים כיום ניתנים לחכירה מידי חברות החכה הפעולות בדומה לשירותי הליסינג לרכבים. כיום ניתן לרכוש מראש כמות מתוכננת של סולר או כל דלק הפעלה אחר כגון גז, לסגור מחיר החכרה לתקופה קצובה מראש ובכך ליהנות ממחיר אחיד והגיוני עבור החשמל שנייצר. מנגד, המדיניות הכושלת של ניהול משק האנרגיה בכלל והחשמל בפרט, גורם להעלאה בלתי הגיונית ולא מתחשבת של תעריפי החשמל והגז גם יחד. עבור בעלי עסקים שבימים של טרום מיתון מנסים לחבר קצוות ולחסוך איפה שרק ניתן, הרי הפיתרון הגנרטורים מהווה את המענה המנצח.

גם לשוק הביתי, קריא משקי הבית, שווה לשקול הצטיידות בגנרטור לשעת חירום. כבר מתריעה חברת החשמל כי צפויות הפסקות חשמל יזומות על מנת לעמוד בעודפי הביקוש לחשמל. באמצעות גנרטורים אנחנו למעשה גם מקלים את העומס בבחינת השתתפות במאמץ הלאומי, גם חוסכים בעלויות שלנו אנו בעיקר מתנתקים מהתלות האכזרית במונופול יצור החשמל שאין דרך אחרת לתאר את התנהלותו מאשר עושק הציבור לאור יום.

ניצול הזדמנות

התחרות בין משווקי הגנרטורים השונים מהווה הזדמנות קניה עברונו, הצרכנים. אך לפני שאצים רצים לקנות גנרטור, מומלץ לעשות הליך של אפיון צרכים. הכוונה הינה לערוך התאמה מקצועית של הצרכים שלנו אל מול האפשרויות שיש לשוק להציע לנו. רצוי שאת ההתאמה תעשו באמצעות מחקר באינטרנט עוד לפני הפנייה ליועץ בחנות. שכן האינטרסים שלכם מנוגדים במקצת. חשוב גם לעבור בין מספר חנויות וספקים על מנת להתרשם מהמחירים, מחבילות השירות השונות וכו'.

 

גנרטור 3.0

הצורך בפיתוח מקורות אנרגיה חלופיים לנפט הביא את יצרני ובעיקר את מפתחי הגנרטורים לפתח את הדור הבא שלהם, ממש בדומה לפיתוח המכונית ההיברידית והחשמלית. כך שניתן למצוא כיום אבי טיפוס של גנרטורים סולאריים, הידרולוגיים, תרמו אלקטריים ועוד. כמו כן ישנם גנרטורים מבוססי חישה מרחוק שניתן לשלבם במערכים של בתים חכמים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב