דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קידום אתרים 

מאת    [ 30/03/2012 ]

מילים במאמר: 577   [ נצפה 1781 פעמים ]

 
















קידום אתרים - אחרת איש לא ימצא אתכם


 



לאחר בניית אתר חדש, מדהים, ומעוצב ככל שלא יהיה,  על ידי צוות המעצבים בסטודיו הכי נחשב לעיצוב מדיה, לאחר שכרתם צוות כתבים ותחקירנים מקצועיים ביותר או לחילופיןאת שירותיו של צלם אינטרנט יוקרתי, בכדי שאלו יפיקו עבורכם תמונות, כתבות, מאמרים, חדשות ושאר תכני אינטרנט שיעניינו את הגולשים או לפחות חלקים ממנו - כדי שהם באמת יכנסו אל האתר בכדי להנות  -עליכם להשקיע  בחלק של קידום אתרים במנוע.


 


המושג "קידום אתרים" איננו שם ממצא עבור התופעה, שכן המילה קידום מסמלת עוד פעולה של דחיפה / מינוף. כלומר המוצר או השירות שהחברה מעניקה זקוקים  לעוד השקעה בכדי לממש את הפוטנציאל ברשת. פעילויות יחסי ציבור או קידום מכירות בשטח הם מושגים יותר רלוונטיים - כי כאן מדובר על  ערוץ המיועד למקסם את ההכנסות על ידי חשפה באינטרנט פני  ציבור עצום של לקוחות פוטנציאליים, ואילו כשמדובר באתרים בכלל ובפרט על אתרים חדשים, קידומם במנוע החיפוש הוא הדרך היחידה ליצירת נראות ברשת, כלומר הדרך היחידה שגולשים ידעו על קיום האתר. העלאת אתר אתר חדש לאינטרנטבציפיה שהוא יישגשג מעצמו, ללא קידום אתרים במנועי החיפוש זה בדיוק כמו לקוות לזכות בטוטו מבלי לרכוש ולמלא כרטיס.


 


קידום אתרים באינטרנט: מהו ה הקונספט המרכזי:


מיליוני אתרים מציפים כיום את האינטרנט ברחבי הרשת. נכון להיום, רק בשפה העברית יש כמה מאות אלפי אתרים.  כאשר בכל תחום שונה  (מוזיקה, חדשות, אופנה, טבע, בריאות ועוד) ישנם מאות ואף אלפי אתרים פעילים. מאחר והגולשים אינם טורחים לזכור כתובות של אתרים ו/או לחילופין הם מתעצלים להקישם את הכתובות של האתרים , רוב האנשים פשוט נכנסים למנועי חיפוש אינטרנטיים דוגמת גוגל או יהו ואז מקישים את השם של האדם הוא החברה, או את המושג או התחום הכללי שהם מחפשים לדוגמה:: סלון כלות, אוכל יפניי, מתכונים לפשטידות  גבינה  וכו'. מנועי החיפוש מבציםע הצלבה בין הנתונים שהוקשו לבין המידע הקיים ברשת, היינו בין הצירוף שהוקלד לכלל הטקסטים הקיימים ברשת האינטרנט, אשר תואמים לנתונים. כאן בדיוק עובד הקונספט של קידום אתרים. לסיכום: בכדי שמנוע החיפוש יחשוף בפני הגולשים את האתרים או הפורטלים שבבעלותכם, למרות ריבוי האפשרויות, מומלץ להשקיע בערוץ של קידום אתרים.





קידום אתרים באינטרנט - טיפים לקידם האתר


חשוב לפתוח ולציין כי יש כיום מידע עצום אשר נגיש לציבור באמצעות האינטרנט וכן ישנם ספרי הדרכה  אשר באים ללמד בעלי אתרים ובעלי אתרים חדשים בתחום של קידום אתרים. כמו כן, קיימים כיום קורסים בשלל מכללות ומוסדות שונים בארץ, אשר מטרתם ללמד, לימוד מקצועי, ולהכשיר עובדים בתחום. כמו כן, מתקיימים כנסים,  סדנאות, ימי עיון ועוד, בנושא של קידום אתרים. מיששואף להצצליח ויש לו את הזמן והסבלנות להתעסקות בקידום האתר על פי הכללים והנהלים  אותם הוא ילמד, יכול בעתיד לקדם בעצמו , כלומר הוא יוכל לקחת את הפרויקט של קידום אתרים תחת אחריותו.





קידום אתרים באינטרנט - חברות המתמחות בשירותיקידום אתרים:


ישנן כיום מאות חברות במשק וכן ישנם עצמאים אשר מתמחיםבעבודת קידום אתרים ברשת ולהם הכלים, הידע המקצועי והניסיון הדרושים על מנת לקדם את האתר של הלקוחות, היינו בעל האתר. שירותי קידום אתרים המוצעים על ידי חברת קידום אתרים חיצונית הוא בתשלום על התכונת של שותפות ברווחי החברה ישירות מתוך האתר, כלומר שאתם כבעלי אתרים לא נדרשים לשלם כספים אלא רק לחלוק את הרווחים העתידיים לשכיהיו (ואתם יכולים להיות בטוחים שיהיו רווחים!).



 

simple-web קידום אתרים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב