דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שיווק באינטרנט 

מאת    [ 30/03/2012 ]

מילים במאמר: 496   [ נצפה 1927 פעמים ]

 



 














שיווק באינטרנט - מהו מקור ההצלחה?


 



כולם שמעו על שיווק באינטרנט כאחד מכלי השיוק החזקים ביותר העומדים לרשות חברות גדולות כקטנות, מסחריות כמלכ"ריות (חברות הפועלות שלא למען מטרות רווח) ואף חברות ציבוריות וארגונים פוליטיים. שיווק באינטרנט הוא בבסיסו של כל מערך שיווק ולעיתים, בעיקר כאשר מדובר על חברות קטנות ו/או חדשות - שיווק באינטרנט הוא הבסיס למערך השיווקי כולו. אז מה הופך שיווק באינטרנט לכל כך אפקטיבי?


 


שיווק באינטרנט - כלי להעברת מסרים מורכבים:


שיווק באינטרנט הוא ערוץחשוב להעברת מסרים פוליטיים וחברתיים מורכבים. לא בכדי שיווק באינטרנט הוא ארח הערוצים העיקריים להפצת מידע והפצת מסרים תוך צירוך חברים ותומכים באמצעות אתרי הבית ופרסומים באתרים שונים עבור גופים פוליטיים ותנועות חברתיים. גופים הפועלים למען הגברת המודעות לאיכות הסביבה לדוגמה הם גופים אשר רוב הפעילות השיווקית שלהם מתבססת של מסע הסברה וכן על שיווק באינטרנט. בעוד תשדירי רדיו, פרסומות טלויזיה ומודעות חצי עמוד בעיתון מגבילות אתהמפרסמים בזמן ו/או במקום והם חייבים להצטמצם להעברת מסר קצר - האינטרנט מאפשר למפרסמים ולמשווקים מקום וזמן, ככל שידרש,בכדי להעביר מסרים מורכבים.





שיווק באינטרנט - ערוץ מסחרי חשוב


מעבר ליכולת של שיווק באינטרנט להעביר מסרים מורכבים כאשר מדובר על גופים פוליטיים, תנועות חברתיות וכיו"ב, גם חברות מסחריות במשק לעיתים נדרשות לזמן ומקום נרחב בכדי להסביר את היתרונות ואת היחוד של החברה בעיקר כאשר מדובר על החדרת מותג - היינו כאשר באים להציג לצרכנים מוצרים או שירותים חדשים לגמרי. שיווק באינטרנט הוא ההזדמנות להתחיל מההתחלה ומבלי לפסוח על אף מסר ואף סופרלטיב, פשוט להציג את האסטרטגיה השיווקית כמות שהיא בשלמותה.





שיווק באינטרנט - הזדמנות לניהול קמפיין שיווק סמוי:


שיווק באינטרנט יכול להתבצע כשיווק גלוי אך גם כשיווק סמוי. שיווק גלוי באינטרנט זהה לשיווק גלוי בכלאמצעי אחר אבל היתרון של האינטרנט הוא ששם ניתן גם לפעול על פי אסטרטגיה שונה. עבור קהל יעד שאינו אוהב פרסומות או שחושב שהוא חסין מפניהן,קהל שבמפורש לא מביט על פרסומות טלויזיה, לא מאזין לתשדירי רדיו ולא מסתכל על באנרים פרסומיים באינטרנט - שיווק באינטרנט בצורה סמויה באמצעות השחלת תכנים שיווקיים דרך מדיות חברתיות היא הדרך להתגנב ולהגיע בסופו של דבר אל קהלי יעד קשים לפיצוח.





שיווק באינטרנט - לא צריך להיות מומחים בשביל להשיג תוצאות:


שיווק באינטרנט הוא אמנם לא קלי קלות אבל זו גםלא תורה מסיני.שיווק באינטרנט הוא ערוץ שיווקי קל לתפעול,קל לבדיקה ולמדידה (שכן ניתן לראות תוצאות מידיות). בעוד שעבור פרסומת בטלויזיה צריך לפנות ישירות למשרד פרסום מוכר או לחברת הפקות פרטית כי אף אחד לא יודע איך להפיק פרסום באיכות טלויזיונית פרט למפיקי פרסומות מקצועיים, כשמדובר על שיווק באינטרנט - כל מנהל שיווק צעיר מסוגללהכנס לעניינים. יש היום המון מידע חופשי על שיווק באינטרנט וזה תחום קל להטמעה.


 


simple-web שיווק באינטרנט




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב