דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


האם יש דבר כזה מחירון להסרת שיער? 

מאת    [ 28/03/2012 ]

מילים במאמר: 550   [ נצפה 3111 פעמים ]

הציבור מתעניין למידע באינטרנט בקשר להסרת שיער, אלא מה? הוא מאבדים את הצפון ויוצא מבולבל. המידע הנמסר מאוד שטחי ואינו מספק את הקהל. כמעט בכל האתרים, הם אינם נותנים מענה על כל השאלות ולא זו בלבד, אף ניתן למצוא תשובות סותרות על אותו הנושא באתרים מסויימים. התחרות כיום נמצאת בשיאה והמידע החסר, הוא זה שבעצם גורם לציבור שמתעניין ליזום את הקשר עם המכונים.

כשלמחפש אין מידע מסויים הוא נאלץ לחפש באינטרנט אתר שנראה, כביכול מתאים יותר ובלית ברירה הוא מתקשר, בתקווה לתשובה מספקת.

גברותי ורבותי הנכבדים, המידע מלכתחילה תוכנן לא להיות שם, כך הדבר גורם לגולשים להיתפס ברשת. ובזה המכונים נוחלים הצלחה.

קרטל מכוני הסרת שיער בלייזר בתפיסה ובהבנה משותפת שגובלת בשתיקה, מוצאת פיתרון מוצלח העונה לבקשתם, שהגולשים בעצמם ייזמו את הקשר הראשוני לצורך קבלת תשובות לשאלותיו.

גם ברדיו הסיפור דומה. הציבור שומע פרסומת של כמה מילים שנותנות מידע מצומצם ביותר אודות מבצע ש "כפוף לתנאי המבצע" שבעצם לא אומר כלום. אלו הם כללי המשחק בענף התחרות בתחום הסרת שיער בלייזר.

כאשר אנו לא יודעים דבר מסויים בנושא חשוב, אנחנו בדרך כלל מחפשים את התשובות באתרים. אז למה לתת לגולשים את התשובות כבר מראש? אם התשובות יהיו מראש באתר, הציבור יבחר באתר שמספק לו את התשובות המתאימות לו ספציפית, אבל אין אחד כזה, אין אתר שיודע מראש את הבעיות הספציפיות של כל אחד ואחד, אלא ישנן תשובות באופן כללי שעונות לכלל הציבור.

 

לאתרי הסרת שיער קיימת נטייה להימנע בכל מחיר מלפספס לקוחות שכבר נכנסו לאתר וקליטת אחוז גבוהה מאלה שנכנסו מהווה הצלחה, לכן הם לא מוסרים את רוב המידע מראש.

מצב דומם מול טקסט, אין בו חיים ואין בו ליצור ריגוש. במצב שאנו יוצרים קשר, מצדו השני של הקו ישנו קול נשי, בדרך כלל קול צעיר ומפתה. תפקיד הקול הזה להפיח ריגוש במתקשר וכך נוצר הקשר הראשוני. קשר קול ראשוני זה, ללא קשר עין, גורם למתקשר לסקרנות ותשוקה לגלות עניין מה.

לקשר הראשוני אין בעקרון שום אסמכתא מקצועית והוא נועד מלכתחילה ללכוד גרידא את יוצר הקשר.

מהו העניין החשוב בתחום הסרת שיער, אם לא נושא מחירון להסרת שיער ?

נושא המחירים לטיפולי הסרת שיער, הוא זה שגורם ללקוחות להחליט אם לבצע במכון זה, או אחר את הטיפולים. נושא מספר הטיפולים להסרת שיער הוא הגורם השני שמעניין את הלקוחות. ומספר הטיפולים ללקוחות אינו ידוע מראש והוא פרמטר הקובע סופית את עלות הטיפולים ואותו ניתן לחשב, אך ורק בתום סדרת הטיפולים.

אני, אתה, הוא, הם ואנחנו, לא קורצנו מאותו החומר ולכן אין אנו משוכפלים, כך שמספר הטיפולים יכול להיות זהה. קרן אינפרא אדום בטיפולי לייזר, או בטיפולי IPL (שאר השיטות "כביכול"), אינה משפיעה באופן זהה על המטופלים ולכן, זכרו היטב שתשובה למספר הטיפולים להסרת שיער, כברירת מחדל, אינה רלוונטית ואינה מקצועית.

תקופת הטיפולים תהיה נכונה יותר להגדרת עלות טיפולי הסרת שיער הסופית. כך למשל, אם נבחר לבצע כל חודש טיפול אחד, בשנה אחת מספר הטיפולים יהיה 12.

האם קיימת הסרת שיער לצמיתות בשנה אחת? התשובה שלילית, ולכן מספר הטיפולים אינו רלוונטי.

מאחר וחיי השערה מובנים על תקופות של מחזוריות של שלושה חודשים, מיום נשירה של שערה בודדת ועד לצמיחתה המחודשת, ומאחר שקיימים בגוף האדם, בממוצע, לפחות שישה מחזורים כאלה, אז לצורך כיסוי כל השערות בגוף חייבים לבצע סדרת טיפולים לפחות 18 חודשים, שהם שנה וחצי – (3 חודשים מיום הנשירה ועד לצמיחה, כפול 6 מחזורים כלליים המכסים את רוב כמות השיער שבגוף האדם).

במכון דניש קוסמטיקס שבשרון, מקבלים מענה לכל בעיות הסרת שיער לצמיתות - מוביל בתחום הסרת שיער - להיות חלקים במיוחד - במחירים נמוכים - דיסקרטיות מלאה - ממוקם עם נגישות נוחה. 09-77-451-99




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב