2 טעויות נפוצות שמונעות ממך להיות עסק ריווחי
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

2 טעויות נפוצות שמונעות ממך להיות עסק ריווחי 

מאת    [ 28/03/2012 ]
מילים במאמר: 464   [ נצפה 1667 פעמים ]

 
 

2 טעויות נפוצות שמונעות ממך להיות עסק ריווחי

ישנם הרבה בעלי עסקים מוכשרים, עם מוצר/שירות מעולה, שעובדים קשה מאוד לקדם את העסק שלהם - אבל העסק שלהם לא מתרומם.
מהניסיון שלי הם עושים 2 טעויות קריטיות בשיווק של העסק כך שהם כול הזמן עובדים "פול גז בניוטרל". הם משתמשים באמצעי השיווק הנכונים, בונים אתר, דף בפייסבוק, פרסום ממומן בערוצים שונים אבל הם לא נתנו מענה לשני פרמטרים עיקריים עליהם מושתתת אסטרטגיה שיווקית נכונה.

הפרמטר הראשון הוא בידול העסק
בכול ענף יש היום מספר רב של בעלי עסקים שמציעים מוצרים זהים או דומים לשלך ואם אתה, בעל עסק, לא תדע לבדל את עצמך ע"י הצגת ייחודיות ברורה ללקוח ביחס למתחרים שלך, כל השיווק, פרסום ויחסי הציבור שתנקוט לא יישאו פרי. קח לדוגמא לקוח פוטנציאלי לרפואה משלימה שסובל מכאבי גב כתוצאה מפריצת דיסק. נניח לשם הדוגמא, שהוא החליט ללכת לטיפול אצל מטפל בתחום הרפואה המשלימה. בדרך לחיפוש אחר מטפל, הוא יתקל בהרבה פרסומות של מטפלים בתחום. הסבירות גבוהה שהוא יבחר מטפל שיציג את עצמו כמומחה לבעיות שלד כגון פריצות דיסק, כאבי גב, כתפיים וצוואר מאשר מטפל שיציג את עצמו כמטפל בכול טווח בעיות גוף נפש.
הבידול צריך להציג ייחוד אמיתי שמשקף אותך, את העסק שלך ואת המוצרים/שירותים שלך. הבחירה מה להציג מאוד חשובה וקריטית להצלחה של העסק. חוסר בידול או בידול לא נכון יידון את העסק שלך להצלחה או לכישלון.

הפרמטר השני הוא הרכבת סל מוצרים/ שירותים ריווחי לעסק
אחרי שיצרנו בידול לעסק מגיע השלב השני החשוב ביותר להצלחת העסק והוא הרכבת סל מוצרים ושירותים ריווחי שיביא להצלחתו של העסק. הרכבת סל המוצרים/ שירותים צריכה להתייחס לנושאים הבאים:

  • זיהוי המוצרים/ שירותים הכי ריווחים לעסק.
  • היכולות של העסק לספק את אותם מוצרים/ שירותים
  • הכרות עם אותם לקוחות פוטנציאליים – מה דרוש להם, לאלו מהצרכים שלהם העסק יכול לתת מענה
  • לאיזו נישה העסק רוצה לפנות בשיווק שלו, כאשר העדיפות צריכה להינתן לנישה של לקוחות פוטנציאלים שיש להם תקציב לקנות את המוצר/ שירות שהעסק מציע.

הרבה עסקים נופלים בשלב הזה, כאשר הם בוחרים להציע מוצרים/ שירותים שהעלות עבור העסק גבוהה והרווח נמוך, או שהם מרכיבים סל מוצרים/ שירותים שפונה לנישה דלת אמצעים כמו גני ילדים, בתי ספר, מתנסים וכדומה.

לסיכום
לפני שאתה, בעל עסק, מזמין שירותי שיווק, פרסום ויחסי ציבור לעסק בדוק שאכן יצרת בידול נכון לעסק שלך. הדגש את הבידול בכול הפרסומים, ושמור על קו אחיד שמציג את הייחוד של העסק שלך.
ההצלחה שלך תלויה בבניית סל מוצרים/ שירותים ריווחי לעסק תוך התייחסות לכול הסעיפים המוזכרים מעלה. רק לאחר הרכבת סל מוצרים מתאים לעסק מגיע שלב בניית תוכנית שיווק שתקדם את סל המוצרים/ שירותים שלך במגוון ערוצי שיווק העומדים לרשותך.
כמנהלת שיווק במיקור חוץ, אני מציעה את שירותי לעצמאיים ובעלי עסקים ליצירת בידול נכון לעסק ולהרכבת סל מוצרים/ שירותים ריווחי.

 

 

 



ענבר סופר מנהלת שיווק במיקור חוץ לעצמאיים ובעלי עסקים 054-5489148 href="mailto:inbar.sofer@gmail.cominbar.sofer@gmail.com">">inbar.sofer@gmail.com     https://www.facebook.com/inbarsofer

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב