בחירת חברה להפקת סרטי תדמית- לא רק בגלל המחיר
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

בחירת חברה להפקת סרטי תדמית- לא רק בגלל המחיר 

מאת    [ 27/03/2012 ]
מילים במאמר: 455   [ נצפה 1858 פעמים ]

 
 

קיימות כיום בשוק, הרבה מאוד חברות שמפיקות סרטי תדמית. כשמסתכלים על האתרים של החברות, הן בסך הכול נראות דומות. לכן, כשלקוח מעוניין בהפקת סרט תדמית, השיקול העיקרי שלו בהשוואה בין חברות הפקה שונות הוא המחיר. הלקוח מבקש הצעות ממספר חברות, ובוחר בהצעה היותר זולה.

ברור, שמחיר הפקת סרט התדמית הוא פרמטר חשוב. אבל, האם נכון שהוא יהיה הפרמטר היחיד לקבלת החלטות? להלן מוצעים עשרה פרמטרים חשובים נוספים לבדיקה, לפני שמקבלים החלטה על חברת ההפקה של סרטי תדמית או סרטי מוצר:


    • שקיפות- האם הלקוח חשוף למה שקורה בחברה? האם הוא מוזמן להיות גורם מאשר בתהליך ההפקה, או רק של הגרסא הסופית? האם מדברים אלי כלקוח בשפה פשוטה וברורה, או שמכניסים בכל שיח עשרות ביטויים טכניים מורכבים, שלא אומרים לי כלום כלקוח?
    •  יחס אישי- מי נמצא איתי כלקוח בקשר, אחת מפקידות החברה, או אחד ממנהליה? האם קיים פירוט הניסיון המקצועי של כל אחד מאנשי ההפקה של אותה חברה? האם רשום בהצעה מי האנשים שיעבדו על ההפקה שלי?
    •  התאמה אישית- האם לבקשה להפקת סרט תדמית, אני מקבל ישירות הצעה כתובה, או שאחד ממנהלי החברה יוצר איתי קשר, על מנת להבין טוב יותר את צרכי כלקוח, ולתפור לי בהתאם פתרון, שגם יענה על צרכי וגם יתאים לי מסחרית?
    •  חשיפה למחיר- האם הצעת המחיר כוללת שורה בודדת, או שהיא שבורה לשורות רבות ונפרדות, כך שאני כלקוח מבין את העלות של כל פרט הפקה, ויכול לשנות בצורה גמישה את תכולת ההפקה? האם התכולה של כל פרט הפקה מפורטת, ומנוסחת בשפה פשוטה, כך שאני יכול להבין מה כלול בכל שלב?
    •  מכוון תקציב-  האם ההצעה הכתובה, כוללת מספר אופציות, כך שאני כלקוח יכול לבחור להפיק סרט התואם בצורה מרבית את התקציב שלי, סוג וגודל העסק שלי?  
    •  מתן ערך נוסף- האם חברת ההפקה כללה בהצעה המחיר ביצוע תחקיר מעמיק של העסק שלי, וכתיבת תסריט שיווקי? מי מבצע את התחקיר (קולנוען או איש שיווק)?  האם אישור התסריט על ידי הלקוח הוא תנאי להתקדמות בהפקה?
    • מגוון לקוחות- כשאני בודק את לקוחות הקודמים של חברת ההפקה, האם יש לחברה ניסיון בעבודה עם עסקים מהסוג שלי? 
    •  מגוון סרטים- האים בתיק העבודות של החברה, אני כלקוח יכול למצוא דוגמאות לסרטים שגם מתאימים לסוג העסק שלי, והם גם משכנעים ביכולות של חברת ההפקה?
    •  מגוון פורמטים- האם חברת ההפקה מספקת את הסרט המבוקש במספר פורמטים, על מנת שהסרט ישמש אותי ביישומים שונים (אתר אינטרנט, תערוכות, כנסי לקוחות, מיילים,  וכו)?
    • שילוב סטילס עם וידאו- האם החברה מספקת גם שירותי צילום בוידאו וגם שירותי צילומי סטילס, על מנת שאוכל לעבוד מול חברת הפקה אחת בכל הצרכים שלי, הן עבור סרטי התדמית והן עבור סרטי המוצר

סיכום: אין ספק, מחיר סרט התדמית או סרט המוצר הינו פרמטר מאוד חשוב בקבלת החלטות, אבל- הוא לא הפרמטר היחיד. קיימים מספר רב של פרמטרים, שאני כלקוח צריך לבדוק לפני שאני בוחר חברת הפקה. 

 

 

 

עוזי יהב, מייסד יהב הפקות וידאו, שימש בעברו כסמנכ"ל שיווק  בחברות היי-טק מהמובילות במשק. את הידע הרב שצבר בתחום השיווק, שילב עוזי יהב עם הכשרתו המקצועית בתחום הקולנוע והטלוויזיה.  על יסודות ייחודיים אלו, הקים את יהב הפקות וידאו, ששמה לה למטרה להציע פתרונות וכלים יצירתיים להעברת מסרים. ההתמחות העיקרית של החברה היא בהפקת סרטי תדמית.

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב