דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דיאטה שמתאימה גם לך! 

מאת    [ 27/03/2012 ]

מילים במאמר: 355   [ נצפה 1926 פעמים ]

דיאטה חדשה – דיאטת HCG

מבין המגוון העצום של סוגי דיאטות הקיימות כיום בשוק, ניתן לומר כי דיאטה מסוג HCG, אשר הולכת וצוברת תאוצה בשנים האחרונות, היא אחת מסוגי הדיאטות הטובות ביותר. במהלך ביצוע דיאטה זו מתבצע שימוש קבוע בהורמון הנקרא HCG, אשר ניתן כתוסף מזון לכל ארוחה. השימוש בהורמון זה מסייע בצורה משמעותית לפירוק השומנים העודפים בגוף, ומבצע זאת בצורה מהירה באופן טבעי. הורמון זה הינו טבעי לחלוטין, וקיים בכל גוף של אישה. עיקר פעילותו מתבצעת במהלך ההיריון, כאשר גוף האישה משתמש בהורמון זה על מנת לפרק את השומנים ובכך לשמור על גופה של האישה ועל גופו והתפתחותו התקינה של העובר.

בשנים האחרונות נתגלה כי שימוש קבוע בהורמון זה אפשרי עבור כל אחד, גבר או אישה, ומבצע פירוק של שומנים עודפים. כאשר לוקחים את ההורמון כתוספת לכל ארוחה, המזון אשר נצרך במהלכה מפורק באופן מידי, ומותיר את הגוף כשם שהיה לפני הארוחה. בנוסף ניתן לציין כי פירוק השומנים מתבצע ללא כל פגיעה בשרירים או ברקמות, ומותיר את הגוף במצב המאוזן והנכון ביותר עבורו.

השימוש בהורמון ה- HCG  אינו פוגע בבריאות בכל צורה, מה גם שהוא טבעי לחלוטין. דיאטות אחרות המבצעות שימוש בחומרים שאינם טבעיים עשויות לגרום נזק בריאותי רב יותר, ולרוב מערבות גם פעילות גופנית באופן קבוע. דיאטת HCG  אינה מצריכה פעילות גופנית קבועה, היות ופירוק השומנים מתבצע באופן טבעי על ידי ההורמון. ניתן לרדת במשקל במהירות רבה בעזרת דיאטה זו, ולרוב הממצאים מראים כי ישנה ירידה משמעותית במשקל בפרק זמן של עד 40 יום. על מנת להתחיל לבצע דיאטה זו יש צורך להזמין את הערכה המיוחדת הכוללת ספרון ובו סוגי התפריטים המומלצים עליהם יש להקפיד, תוסף המזון המגיע למשך 40 יום בכל סבב, ובנוסף סרט למדידת ההיקפים במקומות שונים בגוף במהלך הדיאטה.

ניתן לומר כי ביצוע דיאטת HCG  אפשרי ממש עבור כל אחד, והתוצאות מראות כי גם אנשים אשר ניסו סוגי דיאטות רבים לאורך השנים ולא השיגו את התוצאות הרצויות, יראו את השינוי המתרחש בעזרת דיאטה זו תוך פרק הזמן המוגדר. בנוסף, העובדה כי אין צורך לבצע פעילות גופנית קבועה מהווה יתרון נוסף ומשמעותי עבור אנשים רבים אש טוענים כי ההתחייבות לפעילות גופנית קבועה היא זו שגורמת להם לתחושה חוסר ההצלחה. שימוש בצורת ההרזיה הזו תבטל את תחושת חוסר ההצלחה.

 

לינקשייק קידום אתרים - פתרונות ייחודיים לקידום אתרים באינטרנט




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב