דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גלישת גלים בארץ - מה הכי מומלץ? 

מאת    [ 27/03/2012 ]

מילים במאמר: 354   [ נצפה 2732 פעמים ]

סוגי גלישה

אחד המקצועות אשר הפך להיות פופולארי יותר ויותר בשנים האחרונות הוא כל נושא הגלישה. קיימים סוגים רבים של גלישה אותם ניתן ללמוד במקומות רבים בארץ, וניתן למנות אותם ולחלק אותם לסוגים. אם אתם רוצים להתחיל ללמוד גלישה הדבר הטוב ביותר הוא להתחיל מגלישת גלים בסיסית, אשר מקנה את העקרונות כיצד לתפוס את הגלים וממנה ניתן להתרחב וללמוד סוגי גלישה נוספים. הסוגים הבסיסיים הקיימים מתחלים למספר סוגי גלישה, אשר ניתן לחלק אותם לנושאים הבאים:

א.      גלישת גלים – סוג הגלישה הבסיסי  ביותר, אותו ניתן ללמוד במהירות במסגרת אחד מבתי הספר לגלישה בארץ. קורס המלמד גלישת גלים נמשך בדרך כלל כ-3 מפגשים, כל אחד מהם נמשך כשעתיים. לאחר קורס זה מקבלים את המיומנויות הבסיסיות וניתן להמשיך ללימוד סוגי גלישה מתקדמים יותר.

ב.      קייט סרפינג – סוג גלישה המערב מצנח וטריינר. על מנת ללמוד קייט סרפינג צריך להיות בעל ידע בסיסי בגלישה, ולומדים אותו בדרך כלל במשך ארבעה שיעורים של שעתיים. בשיעור הראשון נלמדים נושאים כמו בטיחות, תנאי הרוח, והציוד הנלווה. בנוסף נלמדות הדרכים הטובות ביותר להחליט על מקומות אימון ראויים, ומתבצע תרגול של היגוי ושליטה בציוד. דברים נוספים הנלמדים בשיעור זה הם פריסת המצנח ואופן הטיפול בו, כיצד מחברים את החוטים בצורה נכונה, ועוד. בשיעור השני נלמדים תרגול של הורדה והנפה של המצנח והנפה של מצנח אשר נפל למים. בהמשך נלמדים גם הטכניקות לעמידה על הגלשן והגלישה עצמה.

ג.       גלישת רוח – גלישה מסוג גלישת רוח נלמדת במהלך שלושה שיעורים, כאשר בשלבים הראשוניים נלמדים כללי בטיחות, זיהוי של כיוון הרוח, הסבר מקיף על הציוד ותרגול הרמה של המפרש בצורה מדויקת, כמו גם תרגול על החוף. בשיעור השני נלמדים דברים כמו ביצוע עליה וירידה בעזרת הרוח בצורה נכונה וניתנים כלים לעמידה נכונה על הגלשן. בשיעור השלישי נלמדת הטכניקה כיצד לבצע סיבוב ותרגול שלו.

ד.      פאדל בורד – שילוב בין חתירה, גלישה ואימון גופני. גלישה זו מתבצעת בעמידה על הגלשן, ומשפרים בעזרתה אלמנטים כמון חיזוק השרירים, קואורדינציה, גמישות, סיבולת לב-ריאה ועוד. סוג גלישה זה נלמד במהלך שש שעות של לימוד בטיחותי, מעשי ותיאורטי.

אם אתם עומדים להתחיל ללמוד לגלוש, הכי כדאי ללמוד קודם כל גלישת גלים ומשם להמשיך הלאה אם תרצו להתקדם. חשוב לעלות בדרגות הקושי לאט,על מנת לא ליפול מהר מדי ולהתייאש.

 

לינקשייק קידום אתרים - פתרונות ייחודיים לקידום אתרים באינטרנט 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב