דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אילו מכשירים צריכים זיווד אלקטרוני? 

מאת    [ 27/03/2012 ]

מילים במאמר: 357   [ נצפה 1984 פעמים ]

זיווד אלקטרוני – מהו?

ההבדל בין זיווד אלקטרוני לעיצוב תעשייתי טמון בכך כי הזיווד האלקטרוני מצומצם יותר ומשפיע בעיקר על המוצרים האלקטרונים. כאשר מדברים על זיווד אלקטרוני הכוונה לפרטים הקטנים אשר מהווים את המכלול של המוצר, את השלם שלו. כאשר מייצרים מכשיר חשמלי, כמובן שהדגש הרב ביותר הוא על היכולת הטכנית שלו, ועל הפרטים אשר משמשים את הלקוחות למען התפעול עצמו והפונקציה של המוצר. אך החל משלבי הפיתוח הראשוניים, יש לשים דגש גם על הזיווד האלקטרוני.

תחת ההגדרה של זיווד אלקטרוני נכללים מרכיבים כמו אריזת המוצר, הנדסת האנוש שלו, החלקים הנלווים, וכל האביזרים אשר גורמים למוצר להיות זמין ומוכן להפצה. הזיווד האלקטרוני כיום נעשה בצורה המקצועית ביותר, כבר משלב הרעיון הראשוני. כאשר אדם או חברה מעלה רעיון חדש לייצור מוצר, חדש לחלוטין או מתחרה למוצרים דומים אשר כבר קיימים בשוק, לעיתים הזיווד האלקטרוני של המוצר יכול לעשות את ההבדל ולהפוך אותו לחדשני ומיוחד. הלקוחות אשר מיועדים לרכוש מוצרים חשמליים מסוגים שונים, הפכו בשנים האחרונות להיות יותר ויותר מודעים להבדלים הקטנים בין המוצרים, בעיקר כאשר מדובר על מוצרים אשר להם מתחרים רבים בשוק. כאשר חברה מעלה רעיון למוצר חדש, הזיווד האלקטרוני של המוצר כולל אלמנטים רבים אשר הופכים אותו לאטרקטיבי יותר.

 

חיוניותו של הזיווד האלקטרוני

למעשה כל מוצר מתחום האלקטרוניקה כיום, חייב להיות בעל הזיווד האלקטרוני המתאים והנכון ביותר עבורו. מכשירים ומוצרים אשר לא נעשה עבורם תכנון קפדני ומדויק של הזיווד האלקטרוני, יכולים להגיע למצב בוא הם מורדים מן המדפים לאחר שלב ההפצה, עקב תקלות אשר מתגלות רק לאחר זמן מה. תכנון זיווד אלקטרוני בצורה מקצועית יכול להבטיח כי כאשר המוצר מגיע לשלבים המתקדמים ביותר, לא יהיו תקלות אשר יגרמו ללקוחות להתלבט אם לרכוש אותו, או להעדיף מוצרים אחרים על פניו. תכנון זיווד אלקטרוני חיוני כיום כמעט לכל מוצר מתחום זה, וכולל גם תעשיות מורכבות יותר כמו תעשיית הרכב למשל. כאשר חושבים על הזיווד האלקטרוני מבעוד מועד, אפשר להבטיח כי לא יהיו תקלות מעין אלו בשלבים הסופיים. כמו בכל נושא אחר, גם בנושא הזה כדאי לשים לב לפרטים הקטנים מבעוד מועד.

ניתן לומר בוודאות, כי כיום נושא הזיווד האלקטרוני חיוני להצלחתו של המוצר לא פחות מהתכנון ויצירתו של המוצר עצמו. התאמתו בצורה פרטנית לצרכיי הלקוחות יכול לעשות את ההבדל בין מוצר מצליח למוצר כושל. 

 

לינקשייק קידום אתרים - פתרונות ייחודיים לקידום אתרים באינטרנט 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב