דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


וטרינר 24 שעות 

מאת    [ 26/03/2012 ]

מילים במאמר: 377   [ נצפה 2285 פעמים ]

עם ההתקדמות של הרפואה הוטרינרית בישראל, כך גדלה הדרישה של בעלי חיות המחמד לזמינות של וטרינר 24 שעות ביממה. בדומה לרפואת בני אדם כך גם אנו מצפים כי במקרי חירום נוכל לטפל באופן מיידי בבעלי החיים היקרים לנו.באופן שגרתי, בעלי החיים שלנו, אשר חיים עימנו, מטופלים ומחוסנים על ידי מרפאה וטרינרית שכונתית. השאלה העולה היא מה קורה כאשר הכלב חולה ביום שבת או, חס וחלילה, אם הכלב או החתול מעורבים בתאונת דרכים באמצע הלילה - מי יטפל בחיות המחמד שלנו במקרים אלו?

מה נעשה במקרים כאלו? נתקשר אל וטרינר אשר יאלץ לצאת מביתו או ממקום מרוחק ולהגיע אל המרפאה הוטרינרית השכונתית? כמה זמן נאלץ לחכות עבור טיפול וטרינרי במקרי חירום? 

לשם כך נוצר השירות של וטרינר 24 שעות ביממה. חשוב להבין כי קיים הבדל חשוב ביותר בין "זמינות וטרינר" 24 שעות ביממה לנוכחות בפועל של וטרינר במרפאה או בית חולים וטרינרי. במקרי חירום מומלץ להגיע ישירות אל וטרינר ולא לחכות כי הוטרינר יגיע אל המרפאה הפרטית. במקרי חירום, לעיתים כל דקה יכולה להוות את ההבדל בין חיים למוות. בשל כך, כאשר קיים צורך בטיפול וטרינרי דחוף באמצע הלילה או בסופי שבוע, ההמלצה היא להגיע אל בית חולים וטרינרי אשר מאוייש ע"י וטרינר 24 שעות ביממה. חשוב להבין כי, למרבה הצער,  בישראל ישנם בתי חולים וטרינרים מעטים בלבד אשר מאויישים בפועל על ידי וטרינר 24 שעות ביממה.

באזור תל אביב והמרכז, בית חולים וטרינרי שכזה נמצא בכפר הירוק והוא מאוייש על ידי וטרינרים 24 שעות ביממה, שבתות וחגים (אפילו ביום כיפור בית החולים מאוייש על ידי וטרינר!). בכל מצב חירום וטרינרי, או בכל שאלה, ניתן להתקשר ולדבר עם וטרינר ולקבל יעוץ מתאים. בנוסף על כך, ניתן גם כמובן לקבל עצות לגבי עזרה ראשונה לבעלי חיים במקרי חירום. 

במידה ולא ניתן להגיע לבית חולים בשעות הלילה במקרי חירום, ניתן להשתמש בשירותי הסעות המותאמים לבעלי חיים ומסופקים ע"י בית החולים הוטרינרי 24 שעות ביממה. כך, בכל שעה ניתן להגיע אל בית החולים הוטרינרי בלא חשש וללא צורך להסתייע במוניות או תחבורה ציבורית.

אנו מייעצים לכם – שימרו על בעלי החיים שלכם קרוב. השתמשו בשירותי רפואה וטרינרית מונעת כגון חיסונים והימנעו משחרור הכלבים או החתולים שלכם באזורים ליד כבישים. אם תצליחו למנוע פגיעה בבעלי החיים היקרים שלכם או למנוע הידבקות במחלות קשות. העיקר שלא תאלצו להסתייע בשרותי בית חולים וטרינרי או וטרינר 24 שעות.

דר' תומר ויינגרם, 


בית החולים הוטרינרי בכפר הירוק


וטרינר תורן 24 שעות ביממה לשירותכם.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב