דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ניקוי רעלים באמצעות רפלקסולוגיה 

מאת    [ 26/03/2012 ]

מילים במאמר: 438   [ נצפה 4360 פעמים ]

רפלקסולוגיה -היא השתקפות מערכות הגוף בכפות הרגלים . הטיפול הרפלקסולוגי מפעיל את כל הגוף, משפר את תנועת הנוזלים בגוף ומנקה רעלים, רגשות, פחדים, תהיות, כעסים, דאגות ועוד.

לטיפול יש השפעות שונות המאופיינות בשינויים, במישורים הפיסיים והנפשיים הן לחיוב והן לשלילה. כל אדם מגיב אחרת לטיפול. השפעת הטיפול יכולה להמשך עד 72 שעות מהטיפול. הטיפול אינו מתאים לנשים בהריון שליש ראשון. דלקות אקוטיות. לסובלים ממחלות לב. הפרעות נפשיות המטופלות בכדורים.

ומה הם בדיוק הרעלים עליהם אני כותבת? מהיכן הם מגיעים? איך ניתן להיפטר מהם?


הרעלים מגיעים לגופינו בכל הדרכים האפשריות:  האויר אותו אנו נושמים. התרופות שאנו נוטלים. השימוש המוגברים בטלפונים ניידים ובבית טלפונים אלחוטיים. סיגריות, אלכוהול, נרגילה, מים מזוהמים, מזון שומני, מזון מתועש, ירקות מרוססים, עבודה המקשה על נפשנו - כעסים, חרדות, דאגות ועוד אין ספור רעלים.


המזל הגדול מכל הוא שגופינו בנוי לתלפיות ובמערכת המופלאה הזו שנקראת גוף, קיימים מספר אברים שתפקידם העקרי הוא לנקות/ לסנן את הרעלים מהפנים החוצה : ריאות, כבד, מעיים (מערכת עיכול), כליות, לבלב. אך יחד עם זו למערכת הנקראת גוף האדם קיימת נקודת שיא שבה היא אינה יכולה יותר לשאת במעמסה הכבדה וכתוצאה מכך ההשפעות הפסיולוגיות מתחילות לצוץ עם הפרעות של איבוד או תאבון מוגבר, הפרעות שינה, חוסר ריכוז בלימודים ותופעות של הפרעות קשב וריכוז, עייפות מרובה, עצבנות, מתח, כאבים גופניים ועוד. 


כשם שאנו מטפלים ברכב הביתי: דואגים לקחת אותו למוסך לטיפול 15,000 ק"מ. אחת לשבוע ניקיון פנימי וחיצוני של הרכב. טסט אחת לשנה ועוד - שאם לא כן, עלולים למצוא עצמנו נתקעים עם הרכב. נוסעים בתוך רכב מעלה צחנה איומה ואולי אף יורידו אותו מהכביש מאחר ואינו עומדים בתקנים של משרד התחבורה, כך עלינו לטפל בגופינו באותה נאמנות ואדיקות בלתי מתפשרת. להוריד את כמות המזון המתועש. לבשל ולהכין ארוחות ביתיות עם שלל מזון טרי ונקי. להמנע עד כמה שניתן משתיית אלכוהול רבה. לצאת לאויר הצח לפעילות ספורטיבית. לגשת לבדיקות שגרתיות אחת בשנה לרופא המשפתי ובדרך גם להתעניין בשלומו ומה חדש אצלו. ולטפל גם גופנפש.

וכאן נכנסת הרפלקסולוגיה:
הטיפולים  הרפלקסולוגים מתאימים כמעט לכולם בכל הגילאים (למעט: נשים בהריון שליש ראשון. דלקות אקוטיות. לסובלים ממחלות לב. הפרעות נפשיות המטופלות בכדורים). הרפלקוסולוגיה, באמצעות :לחיצות, תנועה, מגע - דרך מערכות הפינוי השונות של הגוף עוזרת להפתר מכל אותם רעלים או כפי שאנו הרפלקסולוגים מכנים אותם - קריסטלים- להתפנות מן הגוף.
באמצעות המגע, הרגיעה הנפשית והפיסית בחדר הטיפולים מקבל המטופל את כל התנאים האולטימטיבים להשתחרר ולהרגע ולשתף פעולה במודע ובתת מודע לפינוי המצבים המעיקים, הרעלים, הפחדים והדאגות להשתחרר ולצאת מן הגוף.
תוך פינוי הרעלים וזאת כמובן עבודה משותפת למטופל יחד עם המטפל - יחוש המטופל הקלה. תחושת קלילות פיסית  בכפות הרגלים ,תחושה של שיחרור עומסים מיותרים, הקלה.


טיפולים רפלקסולוגים מומלצים עד פעמיים בשבוע מאחר ולטיפול רפלקסולוגי קיימת השפעה של עד 72 שעות .



אביבה רגב, מטפלת רב תחומית: רפואה משלימה, רפלקסולוגיה בכירה, נומרולוגיה, אירדיולוגיה וקומטיקה פרא רפואית.
הבעלים של קליניקה "סגול", הממוקם בישוב חופית (בגב קניון אם הדרך).
אתר הבית : www.sagolspa.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב