דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כמה דברים שלא ידעתם על אילת וטבריה 

מאת    [ 26/03/2012 ]

מילים במאמר: 361   [ נצפה 11381 פעמים ]

חשבתם לרגע שיש דברים שאתם לא יודעים על בתי מלון?אז הנה כמה דברים שלא ידעתם על אילת וטבריה: מעבר לאירוח תיירים ישראלים ומחו"ל, ישנם תפקידים נוספים שמאפיינים את בתי המלון. במאמר הזה נתמקד בשתי ערים, בהן מגוון רחב של בתי מלון. שתיהן מושכות סקרנות וצורך לדעת עליהן עוד ועוד. הן מבוקשות ומחממות את הגוף והנשמה, אך בעיקר, עושים בזכותן חיים: אילת וטבריה.

הביקוש גדל

בזמן שסיני עדיין הייתה שייכת לישראל, אילת הייתה בתולת בתי מלון, היו כ-2 בתי מלון לכל היותר. לאחר שהחזרנו את סיני, התחילה בנייה מסיבית של בתי מלון. מ-1987 מתקיים פסטיבל ג'אז בים האדום, אשר מושך תיירים רבים, מישראל ומחו"ל. בנוסף, מתקיימים פסטיבלים רבים אחרים: סלסה, ברידג' ועוד. ישנם כ-48 בתי מלון באילת וסך החדרים לאורחים עומד על 12,000. מלון אגמים אילת, אסטרל סיסייד ועוד בתי מלונות, לוקחים חלק מהסטטיסטיקה. קניון "מול הים" שהיינו הקניון הרווחי בישראל וקניון "מלכת שבא", לוקחים חלק מתרבות הבילוי והשופינג באילת.

הידעתם?

נמל אילת הוא השער הדרומי ביותר של מדינת ישראל למדינות אוקיאניה, מזרח ודרום אפריקה, הודו, והמזרח הרחוק. נמל אילת התחיל את תפקידו בשנת 1950. ב-2005, כתוצאה מהרפורמה בנמלי הים בישראל, נפתח "נמל אילת בע"מ", כחברה ממשלתית. מאוקטובר 2007 לא התקיימה כמעט בנייה של מלונות חדשים. המקום היחידי שבו עוד ניתן לבנות, הוא מסביב ללגונת הרחצה, אך גם שם לא ניתן בפועל לבנות דבר, בעקבות מחדלי תכנון ובניה. מלון אגמים אילת, אסטרל סיסייד ועוד מלונות נוספים נבנו לפני כן. מלון אגמים אילת ממוקם בקרבה לים, כמו גם אסטרל סיסייד. מיקום זה מביא עמו ביקוש גבוה, בשל האהבה שרוכשים התיירים לחוף הים.

הגיע הזמן לנסוע גם לצפון

בשנת 2011 היו בטבריה 32 מלונות, מתוכם שמונה ברמה אקסלוסיבית מהשאר, ובהם 4,145 חדרים. טבריה היא בין הערים התיירותיות בישראל. ב-2010 נבחרה ליעד הרביעי מבחינת מספר האורחים הישראלים, לאחר אילת, ים המלח והגליל. אחוז התפוסה במלונות טבריה נמוך בהשוואה לערי תיירות אחרות. אחוז התפוסה השנתי במלונות טבריה ב- 2010 היה 62%, לעומת אילת עם 69.7%. בשנת 2010 היו 1,728,500 לינות, שמתוכן 771,700 היו של תיירים מחו"ל, ו- 956,800 של ישראלים.

מבוקשת בקרב חרדים

טבריה נחשבת כיעד אידיאלי למגזר החרדי. בסקר שנערך ב-2007 נמצא ש- 21% מן הנופשים החרדים שיצאו לנופש בארץ בשנה האחרונה, בילו את חופשתם בטבריה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב