דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיול מאורגן בארץ פראית 

מאת    [ 26/03/2012 ]

מילים במאמר: 400   [ נצפה 2067 פעמים ]

היום יש שפע של טיולים מאורגנים. טיולים אלו נעשים בקבוצה של תיירים אותה מלווה מדריך. הקבוצה הזו יכולה לטייל באוטובוס מרווח ונוח, בספינת תענוגות מפנקת, בהליכה ברגל או באופניים. הטיול כולל אטרקציות תיירותיות כגון מבנים ארכיאולוגיים הסטורים, לוקשיינים מעניינים בעיר, אטרקציות וכו'...

אנשים רבים מוצאים עצמם נמשכים לאו דווקא לערים מתועשות ושופעות בחנויות, אלא למדינות שהטכנולוגיה פסחה עליהם, והשאירה אזורים פראיים, נפלאים ובתוליים, טובלים בירק ובנוף. מקומות מרוחקים מישראל לא רק מבחינת שעות טיסה, אלא נדמה שהם נמצאים בתקופת זמן אחרת. מי שחשקה נפשו בטיול במקום אקזוטי וייחודי, יכול לעשות זאת בנוחיות שמציע טיול מאורגן. היתרונות של טיול אלה הם:

ידע עשיר של המדריך- השאלה הנשאלת היא - המדריך של טיול מאורגן בדרך כלל מכיר היטב את האזור ואת האטרקציות השוות והנחשקות, יתכן שהוא אף נולד בו. לעיתים רבות הוא דובר את השפה המקומית. הוא יכול לענות לכל שאלה שתעלה בדעתכם וכך הוא מעשיר את החוויה שלכם.

התמודדות עם בעיות שצצות - לעיתים, מטיילים הנופשים נתקלים בכל מיני בעיות וחיכוכים עם האוכלוסייה המקומית. מחסומים של שפה עלולים לחצוץ ביניהם. מי שרוצה לדוג או לעשות קמפינג עלול להיתקל ביחס עוין מצד המקומיים, וקשיי התקשורת רק מסרבלים עוד יותר את המצב. המדריך של הטיול לרוב דובר את השפה המקומית, הוא מבין טוב יותר את המערכת הבירוקרטית. יש פחות סיכוי שירמו אותו. אם אתם נוסעים למדינת עולם שלישי, מדריך ידאג שקבצנים וילדים כחושים לא יטרידו אתכם. הוא גם יוודא שלא ידחפו לכם תעריף גבוה ושערורייתי כאשר אתם לוקחים מונית או מטיילים בחנות או בשוק.  

בטחון - כולנו שמענו אינספור סיפורים במהלך השנים על אנשים שהסתובבו בטרקים במקומות מרוחקים ונפלאים, אך בשל צעד שגוי אחד התדרדרו אל פי תהום. אם בחרתם טיול מאורגן ליבשת פראית כמו אפריקה או ליערות הגשם של דרום אמריקה, מדריך ישמור על בטיחותכם במגוון של פעילויות, בטיול בספארי, בטיפוס הרים, בצלילה ובטיולי טרקים. המדריך מכיר היטב את תנאי השטח, את מזג האוויר, הוא מכיר אזורים מסוכנים שכדאי להישמר מהם. הוא לרוב מיומן בהגשת עזרה ראשונה.

חסכון זמן - טיולים מאורגנים יחסכו לכם זמן רב של תכנונים, כולל הזמנות מקומות בהוסטל, בטיסה ועוד. בפועל - משמעות הדבר שיהיה לכם יותר זמן ליהנות מחופשתכם ולהפיק ממנה את המקסימום.

אך מהם החסרונות של טיול מאורגן? העלות בדרך כלל גבוהה יותר, במיוחד כאשר מדובר בקבוצה קטנה. מצד שני, לא כולנו בנויים להסתובב עם ספר מדריך טיולים ולהמר על אטרקציות. 

הכול על טיולים מאורגנים וטיסות: http://annapolischarter300.org/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב