דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מטבחים כפריים: איך בוחרים אי למטבח? 

מאת    [ 26/03/2012 ]

מילים במאמר: 362   [ נצפה 2360 פעמים ]

אחד המאפיינים המובהקים של מטבחים כפריים הוא האי המעטר אותם. גם לפני 100 שנים היה מקובל להניח במרכז החדר משטח עבודה במטבחים. היום, אי משמש לאותה מטרה, אך מציע גם מקומות לישיבה ומקומות אחסון. היום הוא גם מהווה אלמנט מסוגנן ויפה במטבח.

הרבה מהאנשים אשר רוכשים מטבח כפרי מזמינים גם אי. היתרונות שמציע אי הם גדולים - אפשר לעצבו בשפע של דרכים, אינספור אפשרויות אטרקטיביות, בכל סגנון וכל חומר. האי הוא כחומר ביד היוצר. מה חשוב להקפיד בבחירת אי עבור מטבחים כפריים?


האי צריך לשקף את צורת החדר ולהיות מוקף במספיק מרחב מכל צדדיו. הוא צריך להיות ממוקם רחוק דיו ממשטח העבודה העיקרי של המטבח (בדרך כלל מדובר בשיש, צמוד לכיור). אם אתם רוכשים אי עם מטבח כפרי מומלץ שהוא יכיל כמה שיותר מגירות ומקומות אחסון. המגירות האלו צריכות להיות נוחות ומרווחות דיין כדי לאחסן צלחות, דברי מזון ועוד.


חשוב להגדיר את הגובה של האי. אי מוגבה יצריך רכישת כסאות מוגבהים ("כסאות בר"). מה היתרונות שבבחירת אי גבוה? מראה צעיר, עכשווי וטרנדי. מקום אידיאלי עבור שיחה קלילה עם חברים עם כוס יין או בירה, ארוחת ערב זוגית ועוד. מה החסרונות? יתכן שאתם פשוט לא מרגישים נוח לשבת ולאכול בגובה שכזה. חשבו האם סגנון הישיבה הזה מתאים לכם או שאתם מעדיפים לשבת על כסאות רגילים.

האי מסייע כדי ליצור עוד משטח עבודה, במיוחד כאשר בדירות הקטנות של היום המטבחים הולכים ונהיים קטנים יותר. האי מוסיף עוד מקומות ישיבה ובכך מסייע לנו כאשר אנחנו מזמינים אנשים להתארח בביתנו. במקום לשבת על כסאות מתקפלים ולא נוחים, חלק מהאנשים ישבו בסלון וחלק ישבו לצד האי.


בחירת המשטח ממנו יהיה עשוי האי של מטבח כפרי היא חיונית לאווירה המבוקשת. אם אתם רוצים אווירה אלגנטית השקיעו ברכישת משטח מרשים לעין ובאי מעוצב במיוחד. האי הזה יהיה הפנינה של המטבח וימשוך את רוב תשומת הלב של האורחים המגיעים אל הבית.  


מכיוון שהאי הוא לא רק אלמנט מעוצב ונאה אלא גם פריט פרקטי שיש לו תפקיד, הקדישו מחשבה גם לפונקציונאליות שלו. נכון שאי היום משמש ליופי ולאחסון, אבל חשובה לא פחות היא הנוחות של האכילה לצידו. וודאו שהוא נוח ונעים לישיבה. כך תשלבו בצורה מיטבית את היעיל ואת היפה, את הפרקטי ואת האסתטי.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב