דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מערכת CRM לעסק קטן 

מאת    [ 26/03/2012 ]

מילים במאמר: 372   [ נצפה 2623 פעמים ]

במידה ואתה בעלים של עסק קטן בעל צוות מצומצם של עובדים, אתה בוודאי מתלבט האם לרכוש תוכנת CRM למשרד. קבל מספר תשובות לשאלות שכיחות אודות התוכנה המסקרנת:


אני בעלים של עסק קטן. האם המערכת תתאים לי? CRM אידיאלית לחברות קטנות מכיוון שהיא משלבת בין הנהלת חשבונות, ניהול הזמנות של לקוחות, מעקב אחרי תשלומים שהתקבלו ותשלומים שלא התקבלו, משאבי אנוש, משכורות, חוזים ועוד עניינים רבים אחרים. מדובר בתוכנה אחת שמעניקה פתרונות לכמה צרכים תחת קורת גג אחת.


כמעט כל החברות היום מתקינות מערכת CRM מתוך מגוון של סיבות וצרכים. המערכת הופכת את החיים לקלים וטובים יותר גם עבור הלקוח וגם עבור החברה. עסק אשר מתקין את המערכת ייהנה מקשר טוב יותר עם הלקוח שבע הרצון.


שמעתי שהמערכת משמשת בעיקר חברות גדולות. למה שארכוש אותה?  CRM נמצאת בשימוש כבר זמן רב, במיוחד אצל חברות גדולות. בעבר, התקנה של מערכת CRM הייתה יקרה מידי, חברות ועסקים קטנים פשוט לא יכלו להרשות אותה לעצמם. אך עם גדילתה של מערכת  CRM והתרחבותו של שוק המשווקים, גם חברות קטנות יכולות ליהנות מיתרונותיה של מערכת זו.


אילו סוגי תוכנות קיימים בשוק? היום יש כמה משווקים המציעים פתרונות CRM  שונים ומגוונים. ישנם פתרונות המבוססים על הרשת, פתרונות המבוססות על תוכנות קוד פתוח ותוכנות המיועדות להתקנה על המחשבים במשרד. 


שמעתי על מערכת CRM המבוססת על קוד פתוח. במה מדובר? היום ישנם סוגים רבים של מערכות המבוססת על קוד פתוח. היתרונות שמערכת כזו מציעה היא שמפתחי התוכנה של הלקוח עצמו יכולים להמשיך את הטיפול במערכת (הקוד הפתוח מאפשר לכל אחד לעבוד עליו). במידה והעסק יתפתח ויגדל, הם יוכלו להתאים את הדרישות החדשות לתוכנה.


יתרון נוסף שהקוד הפתוח מציע הוא עלות נמוכה יותר ביחס לתוכנות  CRM אחרות - מאחר ואין צורך בשעות ארוכות של פיתוח והנדסת תוכנה.


אוקי, הבנתי את היתרונות של המערכת. מה החסרונות שלה? רוב תוכנות ה-CRM, גם אלו המבוססות על קוד פתוח לא מוצעות חינם. צריך לרכוש רישיון מלא לשימוש בתוכנה כדי ליהנות ממנה ולהוסיף אופציות חדשות. כמו כן, נדרשת תקופת הסתגלות מסוימת מצד העובדים.

איך אני יכול לדעת כמה זמן תארך תקופת ההסתגלות של העובדים שלי אל מערכת CRM? ההסתגלות לתוכנה תלויה במהירות קליטתם של העובדים, במידת המוכנות הנפשית שלהם לשינוי, במוטיבציה וכמובן באיכות ההכשרה שניתנת.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב