דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


CRM במצבי לחץ 

מאת    [ 26/03/2012 ]

מילים במאמר: 410   [ נצפה 1977 פעמים ]

מערכת CRM היא תוכנה המתאימה לעסקים גדולים, קטנים ובינוניים; הנה כמה סיבות המסבירות מדוע מדובר במהפך בחברה, במיוחד עבור מנהל לשכה שניחן בעצבים רופפים:


הכנסת סדר לתוך הבלגן: CRM משמעו תהליך עבודה מסודר. יומן פגישות, תזכורות, תיעוד נתונים על לקוח ועוד. אם אתה לא מחזיק שום יומן, לא משתמש בתזכורות, נוטה לשכוח כי קבעת פגישות עם לקוחות ותמיד מופתע לראות את הלקוחות מגיעים למשרד בשעה שקבעתם - יתכן כי הגיע הזמן ליום עבודה יותר מסודר ומאורגן שאותו תקבל באמצעות מערכת CRM.


זכור כי העובדים ה"קטנים" נושאים את עיניהם למעלה. הלחץ שאתה משדר והרגשת ה"איבדתי שליטה" מערערת גם אותם. הגיע הזמן לעבוד באופן מסודר ונכון. CRM היא למעשה נקודת האור, היגיון ביום מטורף ואינטנסיבי –  גם בשבילך וגם בשביל העובדים.


מהפך בגישה השירותית: אם אתה נוטה לשכוח מלקוחות אחרי שסגרת עימם עסקאות, אתה רוב הזמן עסוק בחיפוש עסקאות חדשות מאשר בשירות ושימור הלקוחות הקיימים, אתה בדרך כלל מתעלם מהלקוחות הקטנים שלך ומתייחס בעיקר לגדולים, אתה שוכח להחזיר טלפונים ללקוחות, מתעלם ממיילים והודעות טקסט - הגיע הזמן לשיחת השכמה. הלקוחות שלך הם אלה שמייצרים לך הכנסה בסוף החודש. האם הם לא ראויים ליחס קצת יותר מכובד? 


שירות טוב ומשביע רצון הוא אחד הדברים החשובים ביותר שהעסק שלך צריך לתת. אז אלא אם כן אתה עוסק בנישה שבה אין לכם מתחרים ואתה יכול להתנהג ללקוחות בגסות כאוות נפשך, הגיע הזמן למהפך מוחלט בגישה שלך כלפי השרות.


הסוף לאי הבנות עם הלקוחות: במידה והשיחות שלך עם לקוחות מסתיימות לעיתים קרובות בצרחות וצעקות, CRM היא דרך נפלאה לתעד הכל במערכת ולמנוע אי הבנות. כשהכל כתוב והכל ברור, כולל תאריכים, אין מקומות לאי הבנה.


הגדרת סדר עדיפויות לפי דחיפות המשימה: אם אתה מוצף בפניות של לקוחות, אין לך מושג למי להגיב קודם, למי להתקשר, מה יותר חשוב ממה, אתה תופס את הראש בידיים ונתפס להתקפי פאניקה, זורע אנרגיות שליליות סביבך וצורח על כל העובדים במשרד, הגיע הזמן להטמעת מערכת CRM.

מערכת זו תסייע לך לקבוע סדרי עדיפויות. איזו משימה חשובה יותר ממשימה אחרת, איזה לקוח מצריך יחס דחוף יותר ועוד. כאשר משימה כלשהיא תכנס למערכת, היא תקוטלג על ידי העובד כדחופה, בינונית או זניחה. כך יקל עליך לטפל בכל המשימות בצורה נאותה ולפי סדר חשיבותן.

אתה, הבוס או מנהל הלשכה, צריך להפגין רוגע מוחלט במגוון של מצבים. מערכת CRM תסייע לך במטלות הניהול. מי יודע, אולי אחרי תקופה מסוימת של שימוש במערכת כבר לא תצטרך כדורים נגד לחץ דם גבוה...

 

הכול על CRM וניהול קשרי לקוחות:  http://www.wys119.com/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב