דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מוצרים לגינה: כללי בטיחות 

מאת    [ 26/03/2012 ]

מילים במאמר: 535   [ נצפה 2116 פעמים ]

לאחר שרוכשים מגוון של מוצרים לגינה, חשוב מאוד לוודא שעושים בהם שימוש משכיל ובטיחותי, כדי לשמור על בטחונם של כל דיירים הבית- מקטנים ועד גדולים. במאמר זה אסקור מספר עצות חשובות אשר יעזרו לכם להנות לאורך שנים רבות מהמוצרים שרכשתם לגינתכם- מבלי להפגע או להנזק.

בטיחות סביב גריל פחמים או גריל גז

משום שמשתמשים בו לעיתים כה קרובות, קל להפוך לשאננים ליד גריל המוצב בגינתכם, ולהפסיק להשתמש באמצעי בטיחות. לכן, חשוב לעקוב אחר הצעדים הבאים כדי לשמור על בטיחותכם כאשר אתם מדליקים גריל:

1. כמו סוגים רבים של מוצרים לגינה, גם הגריל מעוצב עבור שימוש מחוץ לכתלי הבית בלבד. אין להשתמש בגריל בתוך מחסן, אוהל או חדרים סגורים, גם אם הם מאווררים מאוד.

2. אם אתם משתמשים בגריל גז, יש לבדוק את הצינורות שלו היטב לפני השימוש ולחפש סדקים, חורים וכדומה. זה חשוב במיוחד כאשר משתמשים בגריל אחרי זמן רב בו לא נעשה בו שימוש.

3. לפי תקנות מכבי האש, מומלץ להדליק גריל במרחק של לפחות 4 מטרים ממבנים ועצים.

4. כדי להמנע מכוויות, אין להזיז את הגריל כאשר הוא חם. מסיבה זו מומלץ לרכוש גריל בעל ידיות ארוכות מחומר מבודד. וכמובן, יש להרחיק ילדים מתחת לגיל 14 מהגריל, ואין לתת להם לשהות באזורו ללא ליווי של מבוגר. 

שימוש בטוח בסאונה

כאשר חושבים על מוצרים לגינה אשר יש לנקוט סביבם אמצעי בטיחות, לא תמיד חושבים גם על הסאונה הביתית. אך דווקא שם כדאי ללכת בעקבות כמה המלצות פשוטות וחשובות, כדי להפיק מהסאונה את מירב ההנאה ללא סכנה.

1. כיום, בעקבות מחקרים שונים שנערכו בשנות התשעים, מרבית הרופאים ממליצים לנשים בהריון להמנע מהעלאת חום גופן ליותר מ-37.8 מעלות. לכן, מומלץ לנשים בהריון להמנע משהות בסאונה- ולהתאפק עד לאחר הלידה...

2. אנשים בעלי מחלות לב או קשיי נשימה (כמו אסטמה), כמו גם אנשים מעל גיל 65, נוטים לסבול יותר מחשיפה לחום גבוה, על כן על אנשים המשתייכים לקבוצות אלו להחשף באופן מושכל לאדי סאונה- ולהקפיד על חום לא גבוה מידי ושהות קצרה יחסית.

3. אין לשתות אלכוהול לפני שנכנסים לחדר סאונה, משום שהוא מייבש את הגוף מהר. בנוסף, האלכוהול מעמעם את יכולת השיפוט, מה שעלול להקשות עליכם להחליט מתי עליכם לצאת מהסאונה.

שימוש בטוח בטרמפולינה

מבין המגוון הרחב של מוצרים לגינה, טרמפולינה היא כנראה המוצר המהנה ביותר, ולא רק עבור הילדים. עם זאת, חשוב מאוד להקפיד על אמצעי בטיחות בזמן השימוש בה.

1. לפני שעולים על טרמפולינה, יש לנקות אותה מעלים, ענפים ואבנים- כדי למנוע פציעה.

2. יש לפקח על ילדים הקופצים בטרמפולינה באופן תמידי, ואין להוריד מהם את העיניים.

3. רכשו טרמפולינה שיש לה רפידות בטיחות אשר מקיפות את רשת הקפיצה ומחוברות אליה היטב.

בטיחות סביב מחסן גינה

כאשר חושבים על בטיחות סביב מוצרים לגינה, מחסן הוא לא בדיוק הדבר הראשון העולה לראש. אך בכל זאת כדאי לחשוב על כמה צעדי בטיחות פשוטים בנושא.

1. יש לדאוג שכל המדפים מחוברים היטב לקירות המחסן, כדי למנוע נפילה שלהם. יש לבדוק מדי פעם את החיבורים ולנקות אותם בעדינות עם מטלית יבשה כדי למנוע חלודה.

2. אל תניחו על המדפים כלים רבים מידי או כבדים מידי, וסדרו את החפצים והכלים שעל המדפים בצורה נכונה, כך שהם לא יפלו על ראשכם או על רגליכם בשעה שתורידו מהמדף פריט כלשהו.

3. הזהירו את ילדיכם לא להכנס לבד אל המחסן, והקפידו לא להתקין בו מנעול פנימי אלא רק חיצוני- כדי שהילדים לא יוכלו לנעול את עצמם בתוכו בטעות.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב