דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עורכי דין הוצאה לפועל - האיחוד המיוחל 

מאת    [ 25/03/2012 ]

מילים במאמר: 372   [ נצפה 2224 פעמים ]

עורכי דין הוצאה לפועל הם קרש ההצלה של מי שנמצאים על סף טביעה. כאשר תלוי ועומד נגדכם צו הוצאה לפועל אתם זקוקים לאיש מקצוע אשר יאפשר לכם להתנהל נכון והיטב במצב שבו מרחף מעליכם איום ממשי.

אבל מאחר שלכל מטבע יש צד שני – אתם עשויים להיזקק לשירותיהם של עורכי דין הוצאה לפועל לא רק כאשר אתם חייבים אלא גם כאשר חייבים לכם. עורך דין עשוי לאפשר לכם למצות את זכויותיכם לקבל את המגיע לכם.

אבל המקרים היותר שכיחים לצורך בסיועם של עורכי דין הוא במקרים שבהם תלוי ועומד נגדכם צו הוצאה לפועל שהוציאה נגדכם לשכת הוצאה לפועל. עורך דין יכול להציל אתכם ממצב  נואש שנראה מצב אבוד כאשר הוא ממליץ לכם לפתוח בתהליך של פשיטת רגל ועל סף נפילה אל תהום לייצב קרקע רועדת מתחת לרגליכם ולקבלת צו הפטר שכתוצאה ממנו יימחקו חובותיכם.

עורכי דין הוצאה לפועלהאיחוד המיוחל:

במצב שבו נושים רבים  תובעים מכם את חובם ואתם לא מוצאים יד ורגל וקצה חוט להתיר את הפקעת הסבוכה שבתוכה אתם כלואים,  עורך דין הוצאה לפועל ייצג אתכם בבקשה לאיחוד תיקים, אשר יצמצם את התביעה ואת האיום הגלום בה לתיק אחד. תהיה בכך לא רק הקלה טכנית אלא  הקלה מהותית.

 על אף הקושי, אל תוותרו על שירותיו של עורך דין מאחר שבלעדיו הסיכוי שלכם להינצל מהיות טרף למלתעות הנושים הוא קלוש ביותר. בנוסף, בעוד תיק הוצאה לפועל תלוי ועומד נגדכם, העורך דין יכין אתכם לקראת חקירתכם הצפויה להוכחת יכולת ההחזר שלכם, אשר במסגרתה  אתם צפויים להישאל שאלות נוקבות.

 גם ואולי בעיקר כאשר נקלעים למצב שבו חשים כי החבל מתהדק על הצוואר והקץ קרב – יש מה לעשות. תפקידו של עורך דין הוצאה לפועל הוא בדיוק במצב שבו רק הוא עשוי לסייע לכם. בין אם אתם בעלי החוב ובין אם אתם התובעים את פירעונו – איש מקצוע בתחום זה עשוי לסייע לכם.

תחום נוסף שבו עשוי לסייע לכם עורך דין הוצאה לפועל הוא הוצאת צו עיכוב יציאה מהארץ או ביטולו – תלוי מאיזה צד של החוב אתם נמצאים.

בשורה התחתונה: עורך דין יכול להיות  מקור האור בקצה מנהרה חשוכה, אשר בעודכם  שרויים בה אתם לא מאמינים כי ייתכן בה אור. ערכו סקר שוק למציאת איש המקצוע שיסייע לכם לצלוח את התקופה הקשה ולהוכיח לכם כי יש חיים למרות החוב הגדול – קל וחומר לאחר הגעה להסדר תשלומים.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב