דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שומרים עלי 

מאת    [ 23/03/2012 ]

מילים במאמר: 406   [ נצפה 2029 פעמים ]

עסקים קטנים הזדמנות גדולה!

מי מכיר את המוכרת בקסטרו? מי זוכר את המוכר באלדו?

לעומת זאת את אורי האופטומטריסט שלי, קארין התזונאית שלי ואפי המניקוריסט שלי – קשה לי לשכוח!

היתרון בעסקים קטנים הוא עצם היותם עסקים קטנים! הקשר האישי, החם הוא שעושה את ההבדל. עסקים בהם המכירות הן מכירות עם המשכיות כמו בתיירות, משקפיים, תזונה וכו' נוצר קשר חזק עם המוכר וזה, יכול לנצל זאת כדי לשמר את לקוחותיו ולהגדיל את מכירותיו.

בעוד הרשתות הגדולות משקיעות כסף רב במערכי שימור לקוחות, עסקים קטנים יכולים להשקיע הרבה פחות כסף והרבה יותר "נשמה" ולהשיג תוצאות גבוהות אף יותר.

כשקבלתי שיחת טלפון מהתזונאית שלי (אותה לא ראיתי כבר חצי שנה מאז עברה למזרח הרחוק..:-) בה היא איחלה לי חג שמח ודאגה לציין כי שלחה לי דוא"ל עם טיפים לשמירה על המשקל לקראת הפסח – היא קנתה אותי!

היא זכרה להתקשר אליי (ועוד מחו"ל!!)!

זכרה איפה נקודות החולשה שלי (מתוקים..) ומה כדאי לי לעשות נגד זה!

וגם - שלחה לי טיפים במייל כדי שבעלי לא יברח ..

היא אפילו זכרה את שמות ילדיי ושאלה לשלומם!

אין ספק שהיא שבתה אותי כלקוחה נאמנה ! בכל פעם בה אזדקק שירותי תזונאית אלך קודם כל אליה וכמובן אשלח אליה לקוחות עם המלצה חמה.

שום פלייר או פרסומת בטלוויזיה לא היו יוצרים אצלי את אותה תחושת נאמנות כמו שהיא יצרה באמצעות שיחת טלפון אחת ומייל.

לעסקים קטנים בהם חל קשר אישי בין המוכר לקונה כדאי להכין מיני תוכנית שנתית לשימור לקוחות, לעדכן את פרטי הלקוחות בטבלה מסודרת עם פרטיהם האישיים וכדאי אף להוסיף הערות כמו: לפני או אחרי חופשת לידה, בעלת שני ילדים, מעדיפה צבע סגול וכו', פרטים אלו יעזרו לכם בזיהוי הלקוח כשתפנו אליו וגם יתנו ללקוח הרגשה אישית כאילו מדובר בחבר קרוב. לאחר מכן, תוכלו להחליט על מס' נקודות ציון במהלך השנה בהן תפנו ללקוח, למשל: יומולדת, שנה חדשה ופסח ובתאריכים אלו ליצור פנייה יזומה טלפונית עם הצעה מיוחדת שרלוונטית במיוחד אליו. הלקוח ירגיש מחוזר, ירגיש שאתם מכירים אותו, ירגיש שרוצים להיטיב איתו ובסבירות גבוהה ירכוש אצלכם שוב.

מומלץ בצירוף לשיחת הטלפון לשלוח פריט רלוונטי כמו קטלוג מעודכן , מייל עם מבצע ספציפי, אם מדובר ביומולדת של הלקוח כדאי לשלב הטבה ליום ההולדת או אפילו מתנה.

לאחר תקופה מומלץ להשוות את הרכישות של הלקוחות הללו בשנה החולפת בה השקעתם בשימורם לעומת שנה קודמת. תוכלו לראות שכמות הביקורים של הלקוחות גדלה בעסק ואף ממוצע העסקה גדל אף הוא לכל לקוח חוזר.

 בהצלחה!

טלי נוי,
פוXסיה יצירתיות שיווקית
054-3452107
www.fooxia.co.il
/>talinoy@fooxia.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב