דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הלוואת חוץ בנקאיות לעומת הלוואה מבנק 

מאת    [ 22/03/2012 ]

מילים במאמר: 404   [ נצפה 2308 פעמים ]

יותר ויותר ישראלים פונים לקבל הלוואות חוץ בנקאיותהלוואות אלה מהוות אלטרנטיבה נוחה ומהירה וברוב הפעמים גם פשוטה יותר לקבלת הלוואה דרך הבנק. אחד החסרונות כאשר לוקחים הלוואה בבנק היא מסגרת האשראי וההתחייבות של הלקוח כלפי הבנק (אובליגו). כיום, לאחר השינוי הגדול בענף הבנקאות כאשר אין לחרוג בחשבון הבנק יחד עם המיתון והמשברים הכלכליים הפוקדים את ציבור הצרכנים והמערכת הכלכלית נדרשים ישראלים רבים למצוא דרכי מימון חדשים. הלוואה חוץ בנקאית מהווה פתרון אידאלי עבור ישראלים רבים שיכולים באמצעות מנגנונים אלה לקחת הלוואות לכל מטרה ולקבוע באופן כמעט עצמאי מהו גובה ההלוואה ואפשרויות ההחזר החודשי והפריסה של התשלומים. הבנקים אשר נוכחו לדעת כי עוד ועוד ישראלים בוחרים בחלופות התעוררו והחלו בשיווק תוכניות חדשות ואטרקטיביות על מנת להחזיר את לקוחותיהם, בעיקר הטובים שבהם, לקחתהלוואות מהבנק. כיום ניתן להתמקח עם הבנק לגבי גובה ההלוואה הנדרשת, גובה הריביות ובעיקר להשיג תנאים משופרים לגבי החזר ההלוואה.

יתרונות בהלוואה חוץ בנקאית

כל הלוואה שלוקח אדם מסוים בבנק מגדילה את האובליגו שלו ובכך יש סיכון מסוים כי במידה ויצטרך הלוואה נוספת או מימון דחוף כלשהו הבנק לא יספק לו את המימון. כאשר נוטלים הלוואה חוץ בנקאית לא גודל האובליגו בבנק וחשבון הבנק לא מושפע מכך ואז במידת הצורך יוכל האדם לקחתהלוואות לכל מטרה בהתאם לצורך שלו. ישראלים יודעים כי לקחת הלוואה בבנק הוא תהליך ארוך, מייגע ומורכב בו יש צורך בתהליך אישור ארוך. אותו ישראלי אשר פונה לקחת הלוואות חוץ בנקאיות מחברת אשראי או חברת מימון חוץ בנקאי תמיד מופע מהאופן המהיר בה מאשרים את בקשת ההלוואה והשירות האדיב והזריז לעומת הבנק. אחד היתרונות הגדולים בחוק וועדת בכר הוא שהתחרות בענף המימון גוברת וכך הבנקים שעד לפני החוק עשו כרצונם חייבם היום להילחם בחברות המימון החוץ הבנקאי והם מחזרים אחרי הלקוחות. מי שזקוק להלוואה יכול לערוך סקר שוק בין ההצעה מהבנק שלו ולהשוות אותה למקורות מימון חוץ בנקאי אחרים ואף להתמקח עם החברות והבנקים השונים עד לקבלת הלוואות המתאימות לו מבחינת גובה ההלוואה והחזר התשלומים.

השוואת ריביות

רוב כספו של האדם נמצא בבנק וזה מאפשר לבנקים לצאת במבצעי הלוואות טובים יותר לרוב לעומת חברות מימון חוץ בנקאי הלוקחות סיכון רב יותר ולכן חייבות לחשב ריביות גבוהות יותר. היתרון המובהק של לקיחת הלוואות חוץ בנקאיות הוא הקלות היחסית בה ניתן לקבל את ההלוואה. לבנק יש ביטחונות חזקים מצד הלקוח מכיוון שמשכורתו מופקדת בחשבון הבנק וכך גם החסכונות המופקדים. יחד עם זאת חברות המימון החוץ בנקאי יודעים לזהות לקוחות טובים וינסו לפתות את הלקוח הפוטנציאלי או לקוח חוזר אמין בהקלות והטבות שונות שיהיו אטרקטיביים יותר מאשר מה שמציע הבנק לאותו הלקוח ולכן יבואו לקראתו כמה שאפשר.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב