דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מדוע פתיחת חשבון Twitter הינו אמצעי שיווקי יעיל למוסד להשכלה גבוהה 

מאת    [ 21/03/2012 ]

מילים במאמר: 521   [ נצפה 1735 פעמים ]

 

Twitter הוא אחד מאתרי המדיה החברתית החזקים ביותר, מעל 200 מיליון משתמשים רשומים במדיה זו. הפלטפורמה הייחודית שלה (140 תווים להודעה) נותנת בידי המוסדות לתקשר בקלות וישירות עם קהלי היעד שלהם. בימים אלו בנוסף פתחו Twitter את ממשק התרגום שלהם לעברית.                                                                                                                                                                                                                                                                                       המידע ב Twitter מועבר מגולש לגולש בקלות יותר, אם בעבר שיווק ופרסום המוסד להשכלה גבוהה באחד מאמצעי התקשורת היה עניין יקר ומוגבל. היום ה- Twitter מאפשר לך לשלוח עדכונים שוטפים או מסרים שיווקים על המוסד שלך ללא כל עלות כספית, ללא הגבלה ובכל זמן. עם כניסת הטלפונים החכמים כך גם הופך ה Twitter לפופולארי יותר וזה בשל הקלות בשימוש,תפעול  ומהווה מכשיר רב פלטפורמה, ניתן "לצייץ" (כתיבת הודעה) מטלפון סלולארי רגיל, חכם, מחשב נייד, מחשב אישי או ממחשבי לוח. עניין זה תורם מאד לגולשים להיות מעודכנים בכל מקום ובכל זמן.

 הדרכים לשימוש  ב Twitter 

 שימור לקוחות: מועמדים פוטנציאלים או סטודנטים, עוקבים אחרי חשבון ה Twitter של המוסד להשכלה גבוהה ומקבלים עדכונים בזמן אמת. העוקבים אחריך,יראו אותך כאישיות חברתית ונגישה. מדיה זו מאפשרת לעוקבים לדעת מי אתה באמת, עניין זה יוכל לעזור לך בבניית מערכות יחסים, אמינות ואמון לפני שעוקבים אלו יחליטו להיות סטודנטים של המוסד.

שיווקTwitter מספק את התשוקה של אנשים למידע מיידי וזה המפתח כאשר הנך חושב על איך להשתמש ב- Twitter כאמצעי שיווק. ניתן ליצור "באז תקשורתי" סביב המוסד שלך ולמשוך מועמדים פוטנציאלים.ככל שתהיה גלוי יותר בפני העוקבים, כך יראו אותך המועמדים כאדם אנוש ולא כאחד המסתתר מאחורי המוסד, תן להם להרגיש חלק מהקהילה שלך.באמצעות ה- Twitter תוכל להמיר "שיחות" למעשים, שיתוף מידע מעניין עם סטודנטים פוטנציאלים  יביא להכרה של המוסד.השתתף באופן פעיל בשיחות כל הזמן, בדרך זו, יותר ויותר מועמדים פוטנצאלים יגלו על המוסד ועל שירותיו.בכל ציוץ הנך שומר בעצם על קשר עם מועמדים פוטנציאלים וסטודנטים ועל כן עליך "להרגיל" אותם למוצריך.Twitter יוכל בנוסף לכוון תנועת גולשים אל אתר הבית של המוסד.

מודיעין/מחקר: חיפוש פשוט ב Twitter יביא לך עשרות קישורים לבלוגים/אתרים/מועמדים הקשורים באופן ישיר/עקיף לתחום ההשכלה, וזו הזדמנות ללמוד על מגמות חדשות.בהזדמנות זו ניתן גם לעקוב אחרי מתחרים, אין צורך להיות חשאי, זה עשוי להוביל להזדמנויות לשיתוף פעולה.

כעת, כל מה שנותר בידך לעשות הוא להחליט מהו המידע אותו תרצה לשתף עם קהל העוקבים. דאג לידע את קהל היעד שלך על חשבון הטויטר, וזאת בכל הזדמנות ובכל אמצעי העומד לרשותך כגון: אתר המוסד, עיתון המוסד, דיוורים ישירים, בלוגים וכו'.

שיהיה בהצלחה.

 

EMS-seo




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב