דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כל מה שרציתם לדעת על תוספת שיער 

מאת    [ 21/03/2012 ]

מילים במאמר: 567   [ נצפה 3246 פעמים ]

הכול על תוספת שיער

את נשירת השיער אין לנו דרך לעצור, מקסימום להאט קצת. אבל אנחנו יכולים לפתור אותה במהירות, בקלות וביעילות – על ידי תוספת שיער. אף אחד חוץ מכם לא יידע שהשיער שלכם נושר.

נשירת שיער היא מצב שאי אפשר לשלוט בו. אנחנו יכולים במקרה הכי טוב להאט קצת את הנשירה, אך גם אז, הגזירה אשר נידונו אליה תקרה בסופו של דבר. למרות שמפרסמים רבים מנסים לשכנע אותנו שהמוצר (היקר בדרך כלל) שלהם הוא זה שייגאל אותנו מנשירת שיער ומהתקרחות – בדרך כלל אין מנוס.


הסיבות לנשירת שיער

הסיבות לנשירת שיער הן רבות, וכמו על הנשירה עצמה – על חלקן אין לנו שליטה כלל וכלל. גנטיקה היא מרכיב עיקרי בנשירה שיער. בנוסף, ישנן בעיות עור הקשורות לקרקפת ואשר גורמות לנשירת שיער. כך גם חוסר איזון הורמונאלי וחוסר איזון של הבלוטות בגוף.

בנוסף, זרימת דם לא תקינה לקרקפת, תזונה לקויה, מחלות ארוכות וקשות וכן טיפול תרופתי או רעלים למיניהם אשר נמצאים בסביבתנו – כל אלו גורמים לנשירת שיער ולהתקרחות. בנוסף, גם נזקים קוסמטיים הנגרמים על ידנו, לחצים ומתחים נפשיים וכמוכן עישון, סמים ואלכוהול.


האם ניתן לעצור את נשירת השיער?

במילה אחת פשוטה – לא. ברגע שהיא מתחילה היא עובדה מוגמרת, וכל שנותר לנו זה להשלים איתה. אנחנו יכולים לנסות להאט אותה, אך לא נוכל להפסיק אותה. כאשר אתם מתכוונים לרכוש מוצר המבטיח לכם הפסקה של הנשירה והחזרת הבלורית – ערכו מחקר מקיף ובדקו בקרב אנשים אשר אתם מכירים שניסו את המוצר, משום שישנם לא מעט מוצריך מאוד יקרים בשוק אשר מבטיחים חיי נצח לשערות וממש לא מקיימים את הבטחתם.


נשירת שיער – אז מה עושים?

תוספת שיער – זו ככל הנראה התשובה עבורכם. תוספת שיער אשר נעשית במקום מקצועי ואמין אשר יש לו ניסיון ומכיר את התחום טוב, יכולה למעשה להחזיר אתכם את כל השנים אחורנית (טוב, רק בעניין השיער...) ולהחזיר אתכם ואתכן להיות בעלי רעמת שיער מבורכת ויפה אשר לא תבייש אף אחד.


תוספת שיער

פעם תוספות השיער היו כמעט גרועות כמו ללכת עם שיער דליל או מקריח. היו רואים הבדלים גדולים באיכות השערות וכן בצבעים ובגוונים. כשלמישהו היו תוספות שיער – היו רואים את זה. כיום תוספות השיער במקומות המקצועיים והטובים עשויות משיער אמיתי והן מולחמות אל השיער של הלקוח בצורה כזו שאין הבדלים בין התוספת לשיער האמיתי.

שיטת ההלחמה היא השיטה החדשנית ביותר והיעילה ביותר על מנת להוסיף שיער לראש מקריח אשר שיערו נושר. תוספת שיער למעשה מאפשרת לחזור לימי הבלורית ברגע אחד, וכאשר היא נעשית במקום אמין ומקצועי היא בהחלט נראית אמיתית ושייכת לראש אליו היא מוצמדת.

תוספות השיער הנעשות היום במקומות מקצועיים אשר יודעים מה הם עושים מאפשרות ללקוח לנהוג בשיערו כבשיער רגיל וטבעי לחלוטין – ללכת לבריכה, לים, לחפוף, לעשות פן, לצבוע ועוד – הכול.


תוספות שיער - סיכום

בהינתן שאין לנו אפשרות לעצור לגמרי את נשירת השיער ובכך שלעתים המצב מגיע ממש לכדי התקרחות, כל שנשאר לנו זה להשלים עם המצב ולפתור אותו בדרך של השלמה – להוסיף שיער.

תוספות שיער הם תחום שקיים בשוק כבר די הרבה שנים והוא עבר גלגולים ותהפוכות ומה שהתחיל כפתרון טוב אך שעשוי לא בצורה טובה במיוחד הופך כיום לפתרון מושלם שמבוצע במקומות מקצועיים באופן שאפילו בעל השיער לא תמיד יכול להבחין בהבדלים בין השיער המקורי שלו לבין תוספת שיער.


תוספת השיער מעניקה לנו אפשרות לחזור לימי הנעורים שלנו ולהישאר שם כל עוד נרצה, ובאמת פותרת מבוכות ובעיות רבות של ביטחון עצמי נמוך ודימוי עצמי נמוך, ומשיבה לבעליה את מה שנשר יחד עם קווצות השיער על הכרית.

פורטל בית משותף הינו אתר המידע המקיף בישראל בנושא ועד הבית ובתים משותפים. כל המידע בנושא ניהול ועד בית: כתבות מקצועיות, פורומים מקצועיים, מדריכים מקצועיים, מאגר טפסים, בעלי מקצוע ועוד.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב