דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מכונת קפה למשרד 

מאת    [ 20/03/2012 ]

מילים במאמר: 382   [ נצפה 1905 פעמים ]

מכונת קפה למשרד

 

לאחרונה, עם המגמה הרווחת בשוק של רכישת מכונות קפה ביתיות המהוות את הפינוק האולטימטיבי, החלו בעלי עסקים רבים להתעניין בהכנסה של מכונה כזאת גם למשרד ובכך לפנק את צוות העובדים ולגרום להם בכל הפסקה הנאה מרבית וזאת מבלי לצאת מהמשרד ולחפש בית קפה סמוך.

מכונת קפה היא לא רק סוג של פינוק והנאה אלא הרבה יותר. היא גורמת לשיפור התדמית של בית העסק הן בעיני ציבור העובדים והן בעיני הלקוחות. מכונות קפה  משדרות תמיד מסר של רצינות ושל מקום אמין המכבד את לקוחותיו ואת עובדיו.

תארו לכם לקוח שנאלץ להמתין דקות ארוכות לקבלת השירות ומאידך יכול להתפנק בזמן ההמתנה בכוס קפה איכותי ומשובח- סביר להניח שבלעדי כוס הקפה היה מרגיש את ההמתנה ומתחיל לכעוס ולאבד את הסבלנות.

זאת ועוד, סגולותיו הבריאותיות של הקפה והעובדה שהוא ממריץ ומעורר בשל נוכחות הקפאין שבו גורמת לעובדים לא רק ליהנות מכוס הקפה אלא להפוך להרבה יותר ערניים בעבודה- מה שגורם לכך שבאופן ישיר הם הופכים ליעילים הרבה יותר.

כיום, במקומות העבודה, חושבים כל העת כיצד להפוך את סביבת העבודה של העובד לנוחה ונעימה. מעבר לריהוט ולאווירה השורה במקום העבודה, אין ספק שמכונת קפה תורמת לשדרוג סביבת העבודה פי כמה מונים.

   מכונות קפה אוטומטיות הן פשוטות להפעלה וקלות לתחזוקה ולניקוי. הן אינן מזכירות את מכונות הקפה של העבר שהתאפיינו במראה מסורבל ובהפעלה מסובכת ומעל הכל- הן היו מגושמות וגדולות במיוחד.

מכונות הקפה החדישות מתאפיינות במראה מעוצב להפליא, קטנות וחכמות אשר מוסיפות חן לכל מטבח בהן הן מוצבות, קל וחומר למטבחון המשרדי.

אין צורך בידע מוקדם בטחינת הפקה או בהפעלה וכל עובד יוכל להפעיל את המכונה בלחיצה ולקבל את הקפה האהוב עליו תוך דקה לכל היותר.

בדיוק כפי שקיימות מכונות קפה מקצועיות  המיועדות לשימוש מאסיבי במיוחד בבתי קפה ומסעדות, הרי שמכונת קפה חצי אוטומטית מיועדת בעיקר לשימוש ביתי ומשרדי בשל הכמות של כוסות הקפה שמסוגלת להפיק.

בנוסף, חברות לממכר מכונות קפה מעניקות לעסקים ליווי וייעוץ לגבי המכונה שמתאימה להם ביותר ומלווה את כל תהליך השירות באספקה של חומרי גלם מוזלים כמו קפסולות, פודים ואף כוסות קפה חד פעמיות וכפיות.

גם אם תבחרו במכונת קפה פשוטה או אחת שהיא יקרה יותר, דעו כי ההשקעה משתלמת במיוחד לאור יתרונות מכונות הקפה הרבים לעובדי המשרד וללקוחותיו.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב