מדוע עסק צריך קטלוג
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

מדוע עסק צריך קטלוג 

מאת    [ 20/03/2012 ]
מילים במאמר: 447   [ נצפה 1374 פעמים ]

 
 

רוצים להבליט את היתרונות של מה שאתם משווקים?
רוצים לפרט אודות השירותים שאתם משווקים?
יש לכם מספר מוצרים ואתם רוצים שלקוחות פוטנציאלים יכירו אותם?

היתרונות בהפקת קטלוג:
א. ארגון המוצרים והשירותים שלכם תחת קטגוריות מרכזיות.
קטלוג יכול לשמש אתכם לארגון המוצרים או השירותים שלכם תחת קטגוריות מרכזיות.
קטלוג מוצלח יעוצב באופן יעיל וידידותי עבור הצרכן: הוא יהיה קל להתמצאות, מחולק בצורה ברורה לקטגוריות השונות, יציג את המוצרים או השירותים באופן ברור ויאפשר לקבל מידע אודות כל פריט בצורה קריאה ומובנת.
כל פריט שניתן להכלילו בקטגוריות שונות יכול להיות מאורגן לטובת הצרכן בקטלוג. ייתכן ומדובר בנדל”ן, לימודים, מכוניות, חופשות, תוכנות ועוד.
קטלוג יכול להכיל מספר מצומצם של עמודים או מספר רב מאוד של עמודים ובזכות ארגון המוצרים תחת קטגוריות מרכזיות - ההתמצאות בו קלה.

ב. תדמית גרפית אחידה
בעיצוב קטלוג חשוב לשמור על תדמית החברה. קטלוג הוא כלי עבודה עבור הלקוח שלך. הוא ישוב לעיין בו שוב ושוב. לכן, מסר שיווקי ותדמית גרפית של החברה ייזכרו באמצעותו לאורך זמן. נצל זאת לטובתך.
דאג שהקטלוג יעוצב על פי כל הפרמטרים שפורטו להלן.
כדאי לבחור סטודיו לעיצוב גרפי שיש לו ניסיון בתחום ובעל יכולת לבצע עבודה מאורגנת ומתוכננת מראש, כדי לחסוך זמן ומשאבים.

ג. להבליט כל שירות או מוצר
באמצעות קטלוג או ברושור ניתן להבליט כל שירות או מוצר ולפרט מידע שיווקי או טכני נוסף.
חשוב שהקטלוג או הברושור יהיו מעוצבים כמו שאר אמצעי השיווק של החברה על מנת ליצור שפה משותפת ותדמיתית.
קטלוג או ברושור יכולים לשמש להעברת אינפורמציה במהלך פגישה עסקית, בדיוור ישיר או בתערוכות וכנסים.
הם יכולים להיות מודפסים בכל גודל שנבחר, על צד אחד של הדף או על שני צדדיו, ועם קיפול אחד או יותר. ניתן להדפיס בצבע מלא על כל סוגי הנייר.
יש לעצב את הקטלוג או הברושור כך שיכיל את התמונות והטקסטים הרלוונטיים ויציג באופן מיידי וקליט את המסר השיווקי.

אפשרות נוספת היא להפיק דף מוצר או סדרת דפי מוצר
אם יש לכם מספר מוצרים או שירותים, ואתם מעוניינים להציג ללקוח את אחד מהם, ניתן להפיק דף מוצר או סדרת דפי מוצר בה יוצג על כל דף מוצר אחד.
הסדרה כוללת עיצוב של דף מוצר כדף אב, ועל בסיס עיצוב זה לכל מוצר דף משלו המציג את יכולותיו, יתרונותיו, תמונה אחת או יותר, מפרט טכני וכו'.
זהו פתרון מצוין, כאשר אתם נמנעים מלהפיק קטלוג.
הדפסת דף מוצר זולה יותר. איסוף החומר מתבצע מהר יותר ואת דף המוצר קל להחליף באחר בכל עת.
כמו כן ניתן בעזרתו למקד את תשומת ליבו של הלקוח בדיוק לאינפורמציה שמעניינת אותו ולקדם את הסיכויים שלנו לסגירת עסקה.

לסיכום:
- קטלוג יסייע לנו להבליט את היתרונות של מה שאנחנו משווקים
- קטלוג הוא חלק מהמיתוג והנראות הגרפית של העסק.
- בקטלוג נוכל לפרט את השירותים או המוצרים שאנחנו רוצים לקדם ולאפשר ללקוחות פוטנציאלים להכירם.

http://www.yaelsdesign.com

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב