דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


יתרונותיה של מרכזיית IP לעסקים 

מאת    [ 20/03/2012 ]

מילים במאמר: 403   [ נצפה 2211 פעמים ]

טלפונים מבוססי פרוטוקול אינטרנטי (IP), הם הסחורה החמה בשוק הטלפוניה בשנים האחרונות. ברמה הביתית, נתח השוק הולך וגדל בהתמדה, שעה שצרכנים פרטיים רבים מבינים את היתרונות הרבים ברמת השירות והמחיר. במרחב העיסקי, טלפוניית IP הופכת בהדרגה מ'הדבר החם הבא' למערכת תקשורת סטנדרטית ומקובלת שכל ארגון או חברה רצינית זקוקים לה. היתרונות של שימוש במרכזיות IP בעסקים הן רבות : החל מניהול ובקרה טובה יותר של התקשורת עם גורמי חוץ, דרך ניהול תקשורת פנימית יעילה ובשורה התחתונה מדובר בחסכון משמעותי בעלויות.

התממשקות עם המחשב

מרכזיית IP בעסק, בגלל השימוש שלה ברשת האינטרנט כאמצעי העברת נתונים, עושה מעין דיגיטליזציה של שיחות הטלפון במשרד. ברמת הקשר עם לקוחות, ספקים או עמיתים, ניתן לממשק את הטלפון עם המחשב כלומר להעביר נתונים מאחד לשני : לזמן פגישות, להעביר קבצים ישירות מהמחשב – כך שהמיילים במחשב והטלפון חוברים זה לזה. התוצאה היא יעילות ונגישות הרבה יותר גבוהה בתקשורת עם גורמי חוץ ופנים ארגוניים.

בקרה וניהול תקשורת פנימית

אספקט נוסף של אותה טכנולוגיה, נוגע ליכולת לתעד ולבקר את ניהול השיחות בארגון. ניתן בקלות רבה, לתעד באופן ממוחשב ואוטומטי את כל השיחות שבוצעו ואפילו להקליט אותן. הממשק הנוח בין הטלפון למחשב מאפשר לחברות שמנהלות תעבורת שיחות גבוהה, כגון מרכזי שירות לקוחות, לנהל נכון יותר את המענה, ליעל ולבקר את מערך שירות הלקוחות.

תקשורת ארגונית זולה ויעילה בכל העולם

יתרון נוסף ויוצא דופן משפיע באופן ישיר על הוצאות התקשורת של החברה. מרכזית IP משוחררת מהתלות והתשלום לספק טלפונייה, כך שהתשלום היחיד הוא על הוצאות האינטרנט. הנתון הזה משמעותי במיוחד כשלחברה יש אתרים ברחבי העולם או נציגים שנשלחו לחו"ל. התקשורת איתם באמצעות מכשירים ניידים מבוססי IP זולה מאוד ומאפשרת תקשורת רציפה ומקצועית הרבה יותר מבעבר.

תחזוקה זולה

בעוד שבמרכזיות PSTN רגילות יש להשתמש בשירותי תחזוקה חיצוניים של טכנאי טלפוניה, הרי שמרכזיות העושות שימוש בטכנולוגיית IP ניתנות לתחזוקה על- ידי אנשי הסיסטם של הארגון. בחלק מהמקרים, אנשי הסיסטם יצטרכו לעבור הדרכה או קורס בן מספר ימים על- מנת להתמחות בסוג ציוד זה. ייתכנו גם מקרים בהם הארגון אכן ייאלץ להיעזר בסיוע מקצועי חיצוני, אולם לבטח מספרם יהיה נמוך מבעבר – כאשר השתמשו במרכזיות רגילות. אנשי הסיסטם של הארגון יוכלו להוסיף או להוריד שירותים עבור שלוחה ספציפית בלחיצת כפתור – פתרון שחוסך זמן וכסף ומייעל את התנהלות העסק.

 

לעסקים חדשים, כמו גם לעסקים ותיקים, גדולים כקטנים, מומלץ להשתדרג ולעבור לשימוש בטלפוניית IP. כאמור, המעבר לאמצעי תקשורת מסוג זה יגרום לצמצום בהוצאות התקשורת של העסק ולחסכון מחד, ומאידך יוכל העסק להמשיך ליהנות משירותי הטלפוניה המסורתיים ואף משירותים חדשים אשר אינם מתאפשרים במסגרת השימוש בטלפוניה המסורתית.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב