דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


האם גימיקים יכולים לשמש אתכם בתור מוצרי פרסום? 

מאת    [ 20/03/2012 ]

מילים במאמר: 363   [ נצפה 1710 פעמים ]

מדוע גימיקים הפכו להיות כל כך נפוצים?

אי אפשר לפתח שום בית עסק ללא פרסום מאסיבי, זה ידוע לכל אחד שמנסה את כוחו בעולם העסקים. עם זאת, מה ניתן לעשות כאשר הקהל הפסיק להגיב לפרסומות? כיום, הפרסומות "קופצות" על האנשים התמימים מכל מקום – אוטובוסים, כיסאות בבתי קולנוע. שלא לדבר על כך שהאינטרנט בנוי כולו על פרסומות ופרסום הפך למעין בור חסר תחתית ששואב את כל המשטחים לתוכו והופך אותם לחלק מהמהות שלו. בכדי לגרום לאנשים להגיב לפרסומות, צריך לנקוט ביותר ויותר מקוריות. דבר מביא לעיתים לפרסומות אבסורדיות ביותר שהמטרה היחידה שלהן הינה למשוך במעט את תשומת לב האנשים.

ניתן לעשות זאת בדרך הרבה יותר טובה – גימיקים. אם יש דבר שעוד יעבור לאורך זמן רק – אילו הם גימיקים. בעיקר כאשר מדובר במתנות מקוריות שהמשווקים מעניקים ללקוחות הפוטנציאליים או הקבועים שלה. אחד היתרונות של מתנות כאלה, זה העובדה שאם האנשים ישתמשו במתנה באופן נרחב, היא תגיע לשדי הראייה של האנשים בסביבתם, וכך הפרסומת תהפוך להיות "וויראלית" גם מחוץ לעולם האינטרנט. מדובר בהוכחה האולטימטיבית לעובדה שלא הכול תמיד טוב יותר באינטרנט.

האם בעזרת מוצרי פרסום או מתנות מקוריות אפשר להשיג לקוחות חדשים?

מוצרי פרסום זוהי בהחלט דרך מצוינת להשיג לקוחות חדשים שיתעניינו במוצרים שלכם דרך חפצים שהם קיבלו מכם במתנה. מדובר בדברים קטנים ושימושיים שיש עליהם את הלוגו שלכם ואולי מספר טלפון. כך, הלקוחות גם זוכרים אתכם באופן תת-מודע וגם יכולים להיקשר אליכם דרך החפצים היעילים והאיכותיים שיש להם בזכותכם.

שיטה זו פותחה לפני זמן רב, ברגע שהטכנולוגיה נתנה את האפשרות להדפיס כל לוגו על מוצרים פשוטים בעלות סבירה. עם זאת, כיום השיטה הזאת הופכת לעוד יותר פופולארית, מהסיבה הפשוטה שרק ככה ניתן להגיע כיום ללקוחות שלכם בצורה ישירה.

מוצרי פרסום יכולים להיות גימיקים שונים ומשונים. כאשר הם מקושרים באופן ישיר לקהל היעד שלכם,יש סיכוי סביר שהם יעזרו לכם להפוך אותם ללקוחות קיימים. בנוסף, ניתן להעניק את המוצרים בתור מתנה ללקוחות קיימים, כך האנשים בסביבתם ייחשפו אליכם והלקוחות שלכם יעבדו בתור המפרסמים שלכם מבלי להיות מודעים לכך.

חברת "סתיו - מוצרי פרשום" הינה אחת מהוותיקות ביותר בתחום מוצרי הפרסום וגימיקים לחברות שונות. במהלך שנות עבודתה החברה למדה לחזות מראש אילו מוצרים יהיו גורם מושך טוב עבור אילו קבוצות יעד.

גיל סרברניק
office@gota.co.il
GOTA
קידום אורגני | קידום ממומן | כתיבת תוכן לאתרים| קופירייטינג




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב