דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


היתרונות התזונתיים של אספרגוס 

מאת    [ 19/03/2012 ]

מילים במאמר: 360   [ נצפה 5554 פעמים ]

ככל שעובר הזמן יותר ויותר אנשים מגלים כי התזונה המתאימה להם ביותר היא זו הבריאה. כמובן שלא כולם יכולים לעבור מן התזונה הכללת שהייתה להם, שכלל גם מאכלים מעובדים או סינטטיים, בעלי ערך קלורי מאוד גבוה וכיוצא בזה. למרות זאת, כדאי לקחת בחשבון מעבר לתזונה בריאה לטובת גופכם ועתידכם.

כאשר אנו מדברים על אספרגוס, לדוגמא, חלק מהאנשים לא יבינו על מה מדובר משום שירק זה מוכר בדרך כלל למי שמבין יותר במיני מאכלים, אך למעשה אספרגוס הוא ירק איכותי מאוד ובריא למדי בעל ערכים תזונתיים מאוד גבוהים. לפני שמתחילים לשנות את הרגלי התזונה יש להבין כי תזונה טובה ובריאה יותר יכולה עזור לנו לחיות במסגרת של איכות חיים גבוהה יותר ולו משום שאנו עוזרים לגוף שלנו להתמודד טוב יותר עם בעיות פוטנציאליות. כאשר אנו אוכלים מאכלים שאינם בריאים לגוף או מכבידים עליו לאורך זמן, יכול הגוף לפתח בעיות כמו דלקות פרקים, דלקות בדרכי השתן ואף מחלות קשות יותר.

אספרגוס הוא ירק שנחשב למקור טוב מאוד של חלבון, כמו גם סידן ומגנזיום ואפילו ויטמין 6B. ניתן למצוא בו גם ניאצין, נחושת ועוד. ללא ספק מדובר באחד המרכיבים החשובים ביותר בתפריט של כל אחד ואם כבר רוצים להשקיע, אזי בעונה המתאימה כדאי תמיד לרכוש אספרגוס טוב ואיכותי, רצוי לבן או אפילו סגול, אלא אם כן האספרגוס היחידי בסביבה הוא זה הירוק. אספרגוס הוא ירק שיכול להיות מעט יקר באופן יחסי, אך המחיר שאנו משלמים עבור אספרגוס לבן המיובא מגרמניה למשל, יהיה שווה ערך למחיר של אספרגוס ירוק שמגדלים בארץ וכאן המקום לומר כי השוואת המחירים תמיד צריכה להיות לטובתנו כצרכנים.

נקודה מאוד חשובה היא איסוף כמה שיותר מתכונים. לא צריך רק לחלוט אספרגוס עם מי מלח, כי אם מדובר על מתכונים מרהיבים של מיטב השפים ומומחי הקולינריה, שיכולים בקלות רבה מאוד להכניס אספרגוס לכל הבתים ובעצם לשפר את הרגלי התזונה שלנו. לא מדובר רק על מומחים בתזונה טבעית שיכולים להסביר על האיכויות של האספרגוס, אלא מדובר על ירק שכבר מזמן התכונות החיוביות שלו והערכים התזונתיים הגבוהים מוכחים בכל מחקר מדעי אפשרי וברגע שאנו מכניסים אספרגוס לתפריט שלנו על בסיס יומי או אפילו בדירות נמוכה יותר אך עדיין על בסיס קבוע, אנו מצליחים להעניק לגוף הכניסה קבועה של ויטמינים ומרכיבים נוספים שמשביחים את הפעילות הקבועה שלו לאורך זמן.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב