דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אספרגוס כתרופה נגד דלקות 

מאת    [ 19/03/2012 ]

מילים במאמר: 362   [ נצפה 2423 פעמים ]

לגוף האדם יכולות להיות בעיות רבות, חלק מהן נובעות עקב התבלות הגוף עם הזמן, חלק בעקבות הגנים והקושי להתמודד עם המציאות לא אחת אנו מגלים כי לגוף יש תופעות בריאותיות לא פשוטות משום שאנו לא מקפידים על תזונה נכונה. מחלות הגורמות לתפקוד לקוי של גוף האדם לא חסרות לנו ואחת הבעיות הגדולות היא דלקתיות של אזורים שונים בגוף. 

אחד התפקידים החשובים ביותר של דלקת היא לשמור על הגוף מפני מזיקים, אך לא אחת יכולה להתפתח בגוף דלקת שלא נרגיש ולכן צריך תמיד להקפיד על תזונה נכונה, כמו אכילת אספרגוס, בצל, גזר, כרובית ועוד. לאורך השנים האחרונות יותר ויותר אנשים החלו להיות מודעים לתופעת התזונה הבריאה וככל שעובר הזמן מתפתחות אסכולת של תזונה בריאה, כאשר לכל אחת יש את כל הדרכים להסביר מדוע אכילת אספרגוס ושאר ירקות יכולה לתרום לגוף להתמודד טוב יותר עם הדלקות.

יש להזכיר את המאכלים שיכולים לגרום להתפתחות של דלקות, כמו מאפים על בסיס קמח לבן, בשר בקר שמן מדי או אפילו מלון. מאכלים אלו ורבים אחרים יכולים להעלות את רף הסכנה ולכן הדבר החשוב ביותר בתור התחלה זה להבין כי מדובר בתחום מאוד נרחב של פעילות מחשבתית וגופנית שצריך להעלות כל הזמן את היתרונות והחסרונות שלו.

לא כל אחד יכול פתאום להתחיל לאכול אספרגוס או אפילו לאהוב אספרגוס, אך מה שצריך לדעת זה שאכילת אספרגוס ושאר הירקות תורמת לפעילות אנטי דלקתית ואם כל כך הרבה אנשים ברחבי העולם אוכלים אספרגוס מזה מאות ואלפי שנים, אין שום סיבה לא לעשות זאת גם כעת, על אחת כמה וכמה כאשר אנו מדברים על מאכלים שכבר הוכח מבחינה מדעית כי הם תורמים לפעילות האנטי דלקתית.

מה שעוד יכול לעזור לנו זה לאכול הרבה אומגה 3, העוזר לשומנים בדם להתמוסס, לאכול כל מה שאפשר רק מקמח מלא, שיש לו אחוז גליקמי נמוך ועוד. במקביל לרשימה זו וכל המאכלים הנוספים שיכולים לתרום להתפתחות דלקות ההמלצה היא לא בהכרח להתנזר לחלוטין מכל מאכל לא בריא, משום שתהליך המחשבה לא תמיד יכול לעקוב אחר כל התהליכים הגופניים שאנו עוברים. כן צריך לדעת כיצד משלבים בין הכל, אך בכל מקרה זה הזמן להתחיל לאכול אספרגוס, לא רק בגלל התכונות החיוביות והבריאותיות שלו, אלא גם משום שהאספרגוס הוא ירק טעים ואיכותי. אנו בטוחים כי לא תצטערו על הבחירה בירק מדהים זה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב