דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קורס טופל - TOFEL - המבחן לפני הלימודים מעבר לים 

מאת    [ 19/03/2012 ]

מילים במאמר: 422   [ נצפה 1744 פעמים ]

החלטה ללמוד מקצוע מסוים לתואר ראשון או שני, יכול להיות מאתגר כמעט כמו גם ההכנה אליו. הכוונה כמובן היא לבחינות וקורסים שיש לעבור על מנת לשפר את הסיכויים לדריסת רגל בעולם האקדמי. לא משנה אם מדובר בתואר ראשון או שני, תואר במדעי החברה, הרוח או בתחום המדעים המדויקים: אם החלטתם לחצות את גבולות ישראל וללמוד במדינה זרה, כדי שתכירו מקרוב את המבחן שייקבע, בין השאר (מלבד הציונים ותנאי הקבלה) את קבלתכם לפקולטה הנחשקת – מבחן טופל.

קורס טופל – מהו?
מבחן טופל, מזכיר מעט במתכונתו ובמטרתו את מבחן ה- GMAT  שיש לעבור על מנת להתקבל לתואר שני במנהל עסקים. שניהם בוחנים את היכולת של הסטודנט/ית, להתמודד עם רמה גבוהה של חומר תיאורטי בשפה האנגלית וכן את היכולת להשתמש בשפה גם בדיבור חופשי (למטרת דיונים, תקשורת יום יומית וכדומה). מטרתו של מבחן טופל, היא לבחון את יכולתכם להתמודד עם חומר הלימוד בשפה זרה - השפה האנגלית, ומכאן שמו TOFEL= Test of English as a Foreign Language.  את המבחן מארגן גוף ללא מטרות רווח: שירות הבחינות החינוכי המורכב, שימו לב,  מלא פחות מ 16 אנשים מקצועיים, חלקם מתחום האקדמיה, מומחים ללשון ובלשנות האחראים על כתיבת הבחינה. הבחינה הינה בתשלום (תלוי במחיר אותו גובה המדינה) ונערכת מספר פעמים בארץ ויש להירשם אליה מראש.  תוצאות המבחן מגיעות אליכם תוך שבועיים ימים וכן למוסדות הלימוד בחו"ל, שבהם אתם מתעדים ללמוד.

קורס טופל – הכרות ראשונית עם המבחן
מבחן טופל, כפי שהבנתם, כתוב ברמה גבוהה מאד ומומלץ מאד להגיע מוכנים ולהתכונן אליו מבעוד מועד. כיום ישנו מכון המציע קורס טופל למטרה זו בדיוק - לערוך לכם הכרות ראשונית (ושנייה, ושלישית..) עם מבנה הבחינה וכל מה שתצטרכו לדעת על מנת לעבור אותה בהצלחה. בקורס תרכשו אוצר מילים, תלמדו דקדוק, יכולת הבעה וכתיבה ודגש על כתיבה נכונה, שיפור הבנת הנשמע והבנת הנקרא, קריאת טקסטים, רכישת אסטרטגיות לפתרון יעיל תוך עמידה בזמנים. כמו כן ייערכו תרגולים וסימולציות רבות של הבחינה על גבי מחשב ובכתב, וייתנו משימות ותרגילים להכנה בבית.

אז איך המבחן בנוי? מבחן הטופל בנוי מארבעה חלקים שונים, כאשר כל חלק בוחן אספקטים שונים ביכולת התמודדות עם טקסט- קריאה ומענה על שאלות, כתיבת חיבורים, הבנת הנשמע ובחינה מילולית, כלומר היכולת לדון בטקסט, להסביר את הנאמר. לכל חלק בבחינה פרק זמן מוקצב (בדומה לבחינה הפסיכומטרית)  וסך הכול, הבחינה אורכת 4 שעות.

ישנם קורסי הכנה נוספים לקראת לימודי התואר האקדמי. אם תואר שני בפסיכולוגיה, הוא החלום שלכם, כדאי שתכירו את קורס הכנה למבחן מתא"ם,  או אם מנהל עסקים הוא הנישה שלכם, תוכלו לנסות את קורס GMAT

ייעוץ ומידע על לימודים  http://www.michlalot.co.il/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב