דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


צלוליט- חם על הדם 

מאת    [ 19/03/2012 ]

מילים במאמר: 372   [ נצפה 1873 פעמים ]

השמנה, הרזיה, הריון, לידה, ישיבה במשרד, הליכה על חוף הים, אכילת סלט חסה אנמי וחסר טעם ומיד לאחר מכן הזמנת קינוח מתוק, מפנק ומשמין כפיצוי, כל הפעולות שנשים עושות, כמעט מבלי משים וכחלק מתהליכי החיים הנורמאליים והשגרתיים, יוצרות עומסים ואתגרים לגוף ולמצבו. השינויים התכופים הללו, שבסופו של דבר גורמים להתרחבות ולהתכווצות של העור שלנו, שהוא אלסטי וגמיש במיוחד, אך גם לו יש את הגבולות והיכולות הסופיות שלו, מביאים לעיתים קרובות לעיוותים ולשינויים משמעותיים ביכולת השחזור וביכולת החזרה למראה מושלם, מה שמביא איתו גם את הבעיה הפרובלמאטית והמציקה למראה של צלוליט. כאשר חושבים על כך, זוהי הדרך היעילה ביותר של הגוף שלנו לומר לנו כי משהו לא פועל כראוי וכי יש לקות מסוימת הגורמת לתופעה פנימית, האמורה לא להתקיים ובטח שלא להיראות, להפוך למוחצנת ולקיצונית יותר ועל כך יש לשים דגש ולטפל.

צלוליט, לפי כל המחקרים והמומחים, נוצר בשל פגיעה מסוימת באלמנטים של מחזור הדם ותפקודו. דרך אותה רשת עצומה של נימים, ורידים, עורקים ואיברים המשתתפים בפרוצדורה, אמור הגוף לקבל את כל מה שהוא זקוק לו על מנת להיבנות, להשתקם ולהתפתח, ותהליכי פירוק תאי השומן והעברת הפסולת אל מחוץ לגוף הם תהליכים משמעותיים בפעילות זו. במצב של צלוליט, ברור שחלק מסוים בתהליך לקוי, פגום או פשוט מושבת והדרך היחידה לטפל בבעיה ולא רק באופן זמני, אלא למגר אותה לחלוטין, היא לבצע את השינוי הנדרש ולהחזיר את פעילות המערכת הלימפטית, שאחראית על אותו מחזור דם, לפעילות מלאה ומוחלטת.

הטיפול בצלוליט יכול להיעשות בדרכים שאינן פולשניות וחיצוניות במהותן, כמו מריחת קרמים, פעילות ספורטיבית ושינויי הרגלי חיים, אך לרוב הדברים הללו רק יסייעו וימנעו התפתחות הדלקת והמצב, אך לא יחסלו צלוליט ובטח שלא ימנעו את התפתחותו במקומות אחרים בגוף. הצורה היעילה לטיפול בבעיה היא לשלב בין אלמנטים רפואיים וקוסמטיים ולהתמיד בניהול אורח חיים נכון, מאוזן ובריא מבחינת תזונה, מנוחה ופעילות ספורטיבית, כמו גם עם שימת דגש על הוספת אלמנטים חיוניים כמו ויטמינים, מינרלים ותוספי תזונה טבעיים המספקים לגוף את צרכיו ובעיקר, למחזור הדם את מה שחסר לו כדי לפעול ביעילות כנגד הצטברות שומנים וכנגד תאי שומן עיקשים וסוררים.

כיום קיימות בישראל מאות מרפאות המעניקות שירותי קוסמטיקה רפואית והסרת צלוליט בפרט. רמת האיכות של מרפאות אלו נמדדת על פי סוג ורמת הציוד הטכנולוגי הקיים. ככל שהציוד מתקדם יותר כך גם גודלת יעילותו של הטיפול ומשך זמן הטיפול מתקצר בהתאם. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב