דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מתנות לפסח לרווק המושבע 

מאת    [ 19/03/2012 ]

מילים במאמר: 465   [ נצפה 2284 פעמים ]

אם יש לכם חבר בעל חוש הומור מעולה ואתם מתלבטים כיצד לפנק אותו בפסח הקרוב, אפשר להציע לכם כמה וכמה מתנות לפסח שיעשו את העבודה. מתנות הומוריסטיות, קטנות, שיכולות להצחיק עד דמעות ואפילו להיות שימושיות, יבליטו אתכם מבין שאר נותני המתנות ויחרטו אתכם בזיכרון המקבל כאנשים מפנקים, מצחיקים ומקוריים. דבר אחד בטוח- כאשר מדובר על מתנות מקוריות, אי אפשר להישאר אדיש.

דיספנסר אף

דיספנסר הנו כלי להכלת סבון או שמפו או מרכך במקלחת. מדובר בדרך כלל על גוף פלסטיק כלשהו של מיכל וכפתור, שכאשר לוחצים עליו יוצא סבון. הדיספנסר המדובר הנו המצאה גאונית ומצחיקה במיוחד ונכנס בקטגוריה מתנות לגבר שאוהב פריטי עיצוב משעשעים בביתו. מדובר על אף פלסטיק ענק, בצבע עור, שנראה אותנטי מאד וכאשר לוחצים לו מעל הנחיר, הסבון נוזל מתוך הנחיר. (מה שנראה כמובן כמו נזלת). לאלה מכם שממש רוצים להרחיק לכת, לכו ותוסיפו מיכל קטן של סבון ירוק או צהוב למתנה.

ערכת מיני-גולף לשירותים

מבין כל מתנות לפסח שחשבתם עליהן, אין מקורית ומשעשעת יותר מאשר ערכת המיני גולף לשירותים. מתנות לגבר מושלמות יותר מזו לא תמצאו. מדובר על סט המורכב משטיחון אסלה ירוק עשוי לבד רך ונעים, "גומה" ניידת עם דגלון, שלושה כדורי גולף קטנים, מחבט גולף בעלת ידית העשויה מתכת. כבונוס מיוחד המגיע עם כמה וכמה מתנות מעלות גיחוך כאלה, ישנו שלט "לא להפריע" באנגלית לתלייה על הדלת. עכשיו רק צריך להזהיר את המיועד היקר שלא לחבוט בכדור חזק מדי, כי להרים אותו בעת ישיבה על האסלה לא נראה כחוויה נעימה.

שולחן פוקר מקצועי, מתומן

מתנה שתעלה לכם קצת יותר, אבל האמת היא שהיא שווה את הטרחה. מדובר על אחת מאותן מתנות לגבר מפנקות במיוחד, שכל אוהב קלפים יהנה ממנה מאד. מדובר על שולחן פוקר מקצועי, מתקפל. השולחן מגיע ארוז בתיק נשיאה- נייד ונוח. על השולחן: מקום להנחת ז'יטונים ולהנחת כוסות, לבד ירוק מכסה את כל השולחן עם כיתוב וסימנים של מיקומי הקלפים. השולחן עשוי עץ מלא ומגיע בלי רגליים, מניחים אותו על השולחן הביתי- ואפשר להתחיל לשחק. מתקפל ל-4 חלקים ולכן קל לאחסון.

מכונת בירה ביתית

עוד מתנה מאותן מתנות לפסח בלתי נשכחות, על אף שאפשר יהיה להשתמש בה רק אחרי פסח (לשומרי כשרות) הנה מכונת בירה ביתית. מדובר על סוג של מתנות פינוק מיוחד לאוהבי הבירה. מבשלה המעוצבת כחבית בירה קטנה, העטופה בחגורה מיוחדת ששומרת על עמידות המתקן לאורך זמן. על המכשיר מד לחץ מובנה, שקית תערובת להכנת בירה שמייצרת כתשעה ליטרים, שמרים, בלון גז ודיסק להפחתת קצף. אין צורך בניסיון קודם, ישנו מדריך קל למשתמש ואפשר לקנות "מילוי" של התערובת להכנה. הבירה נשמרת במקרר כשלושה חודשים.

המתנות המוצעות כאן, בוא נודה בכך, מתאימות מעט יותר לגברים ובעיקר לרווקים שגרים לבד, מאשר לנשים. אבל הרי במתנות אין חוקים ורק אתם מכירים את האדם שאתם רוצים לפנק. ישנם גם לא מעט נשים חובבות בירה מושבעות או שחקניות פוקר מעולות. מתנות מהסוג המקורי והמשעשע  יזכירו אתכם בכל פעם שישתמשו בהם.

 

מתנות, מתנות לגבר, מתנות לפסח




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב