איך לחסוך כסף וזמן עם מערכת ניהול ספקים אינטרנטית
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

איך לחסוך כסף וזמן עם מערכת ניהול ספקים אינטרנטית 

מאת    [ 18/03/2012 ]
מילים במאמר: 467   [ נצפה 2422 פעמים ]

 
 

רוב החברות העסקיות משתמשות במערכות אינטרנטיות לניהול הספקים והלקוחות שלהן על מנת להיות יעילים יותר ולפנות את הזמן של המנהלים והעובדים לדברים חשובים.

ניהול משפחה הוא בדיוק כמו ניהול חברה ולכן כל משפחה צריכה עזרה ממוחשבת.

משפחה ממוצעת מחזיקה 4 מכשירים סלולארים כל אחד במסלול אחר, חשבון אצל ספק אינטרנט, חשבון אצל תשתית האינטרנט, חשבון בחברת הכבלים, חשונות בנק, כרטיסי אשראי, הלוואות, משכנתא,הרבה מאוד ביטוחים כמו ביטוחי רכב, דירה, חיים, סיעוד כולל ביטוחים פנסיונים כמו קופת גמל, קרן השתלמות, ביטוח מנהלים וקרן פנסיה ועוד ועוד....

בנוסף, רוב חברי המשפחה יוצאים לעבוד בבוקר וחוזרים בערב ובין כל מטלות היום יום צריכים לדחוף עוד המון דברים.

בגלל הלחץ העצום הזה,עד היום, ניהול כל הספקים ונותני השירות פשוט לא התנהל ומשפחה ממוצעת הפסידה המון כסף רק כי לא הייתה לה מערכת לניהול ספקים ונותני שירות כמו שראוי שתהיה במאה ה21. לא עוד!!! מהיום כולם מנהלים את החלק בחיים של ניהול הספקים ונותני השירות שלנו עם מערכת ניהול ספקים אינטרנטת שתאפשר לנו לדעת מה יש לנו, כמה אנחנו משלמים, למי, האם אנחנו תחת התחייבות או מבצע ומתי הם מסתיימים ומי יכול להציע לנו את ההצעות המשתלמות ביותר.

המערכת נבנתה לענות על הצורך שקיים אצל כולנו והוא לקבל עזרה פשוטה לניהול כל הספקים ונותני השירות שלנו.

אז איך משתמשים במערכת:

נכנסים למערכת, בוחרים את כל הספקים ונותני השירות האישיים שלנו ומקבלים דף מרוכז בו נמצאים,באופן מסודר, כל מי שבחרנו.

בתוך המערכת האישית שלכם לכל ספק יש כרטיס נפרד בו מרוכזים כל פרטי הקשר שלו (טלפונים,פקסים,מיילים,אתר אינטרנט, כתובת וכיו"ב), מקום מסודר לרשום את התנאים שאתם מקבלים מאותו ספק, מערכת CRM אישית בה אפשר לתעד כל שיחה עם נציגי השירות של החברה, מערכת התראות בה אתם כותבים מתי מסתיים המבצע/ההתחייבות או מתי לבצע בדיקה שגרתית והמערכת דואגת להזכיר לכם ישירות למייל שלכם ביום ובשעה שאתם קובעים, מערכת בקשת הצעות נוספות מהחברות השונות ועוד.

העבודה הראשונית עם המערכת צריכה להיות איטית ומסודרת. 

נכנסים לכל ספק בנפרד, מבינים האם יש לנו מושג מה קורה שם, כמה אנחנו משלמים, מה אנחנו מקבלים?? לאחר מכן מרימים טלפון לאותו ספק ושואלים מה מצבנו וכמובן שמעדכנים הכל במערכת ששומרת לנו הכול במקום אחד מסודר ונגיש. בנוסף אנחנו מבקשים,בקלות, הצעות נוספות מעוד מספר חברות מאותו תחום על מנת להבין מה ניתן לקבל.

בסיום התהליך הנ"ל אתם יודעים בדיוק מי הספקים שלכם, כמה אתם משלמים, מה אתם מקבלים בתמורה, מתי מסתיים המבצע או ההתחייבות ומה מצבכם המדויק. בכל רגע, מכל מקום בו יש מחשב אתם בשליטה על המצב.

שאתם מבצעים תהליך כזה קורים שני דברים עיקריים:

1. אתם חוסכים הרבה מאוד כסף בתהליך ומגלים שזרקתם הרבה מאוד כסף לפח כל השנים שלא הקדשתם לנושא תשומת לב.

2. החיים שלכם הופכים להיות יותר פשוטים, ולפחות כל הנושא של ההתעסקות עם כל החברות,הספקים ונותני השירות הופך להיות יותר פשוט והרבה יותר מסודר.

 

הגיע הזמן להתקדם ולנהל את המשפחה שלכם עם מערכת ניהול ספקים מסודרת!!!

 

בהצלחה

עדי שטרן- ייעוץ פיננסי מתקדם

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב