דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אירועי קוקטייל- חווית מרובת ניחוחות ועמים 

מאת    [ 17/03/2012 ]

מילים במאמר: 382   [ נצפה 4018 פעמים ]

האווירה במסיבות הללו היא יוקרתית יותר ואתם אינכם עסוקים אך ורק בלהאביס על עצמכם אוכל, אלא פנויים לשוחח עם האורחים, לנהל סמול טוק והכול באווירה נפלאה במקומות קסומים בטבע. כדאי לבחור חברת קייטרינג אשר מנוסה באירועים מסוג זה על מנת שהכול יתקתק כמו שצריך ובאופן מוקפד.

מסיבות קוקטייל וקייטרינג לאירועים

חברות קייטרינג לאירועים מציעות לכם שלל מאכלים מכל מיני סוגים , לא רק מאכלים ישראליים או מזרח תיכוניים אלא מאכלי עולם העשויים ממיטב חומרי הגלם וברמה מוקפדת עם הרבה מאוד תשומת לב ואהבה לאוכל. הפקת אירועים בטבע איננה עניין של מה בכך, בהרבה מן המקרים מדובר על אירועים בטבע באזור חסר תשתיות ולכן חברת הקייטרינג אמורה לדאוג לכל התשתיות הדרושות : חשמל, תאורה, מיזוג, הצללה, מערכות הגברה, שירותים ניידים, ריהוט על פי בחירתכם ואפילו אבטחה על מנת שהכול יתנהל כסדרו. מסיבות קוקטייל בטבע לרוב כוללות מגוון רב של ארוחות קטנות, אך מדובר על ביסים שלא תשכחו במהרה, כאלה שישאירו לכם בפה טעם של עוד.

מסיבות קוקטייל וסוגי מאכלים

כאשר אתם מתכננים מסיבת קוקטייל ופונים אל חברת קייטרינג, מומלץ קודם כל לשבת עימם ולתכן תוך שיתוף פעולה מלא, תפריט על פי טעמכם, האישי, על פי העדפות הקולינאריות והגסטרונומיות שלכם, וכמובן בל נשכח את התקציב. מסיבות קוקטייל לרוב עלותם תהיה נמוכה יותר שכן אין מדובר על אירועים משופעי מאכלים, אך הן גם מציעות לאורחים בר אקטיבי עם משקאות אלכוהוליים כיד המלך כמו גם שתייה חמה וקרה.

קייטרינג קוקטייל - מה יש לאכול ?

קייטרינג קוקטייל למרות הארוחות הקטנות מציע לכן מגוון מאכלים מכול העולם לחוויה קולינארית מושלמת ובלתי נשכחת. הנה כמה דוגמאות למנות קוקטייל, על מנת לסבר את האוזן, ( אין טוב גם כמראה עיניים ותוכלו לגלוש באתר האינטרנט ולהתרשם מתמונות של המנות ) : אם אתם חסידי סושי למשל מוצעים לכם מגוון סוגי סושי עשירים בטעם. פוטומאקי סלמון וירקות, וג'מאקי ירקות ואבוקדו, הוסומאקי דג לבן וירקות, סלמון אין סייד אאוט מוגש בלווית ג'ינג'ר כבוש, דיפ סויה וואסאבי. המנות הנ'ל יוגשו לאורלים במגשים יפניים מרובעים בעלי קו נקי ומלווים במפיות קוקטייל ומזלגות קטנים מבמבוק לאווירה אותנטית. זוהי כמובן רק דוגמא אחת לאוכל יפני מסורתי אך מגוון המאכלים ממקומות שונים בעולם הוא רב ומגוון.

אוכל כשר למהדרין

אנו מציעים לקהל הלקוחות שלנו מגוון ארוחות קוקטייל כשרות ובהשגחת הרבנות, אתם תבחרו את אתר האירוע, בכול מקום בארץ ואנו כבר נדאג שאתם והאורחים תחוו מסיבה נפלאה מרובת טעמים וניחוחות היישר מהמטבח המשובח שלנו.

קייטרינג Mago - href="http://mago.co.il/%d7%a7%d7%99%d7%99%d7%98%d7%a8%d7%99%d7%a0%d7%92-%d7%9c%d7%90%d7%99%d7%a8%d7%95%d7%a2%d7%99%d7%9d">קייטרינג לאירועים ואירועים בטבע, תתחילו ללקק את האצבעות!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב