הקופירייטינג עושה היסטוריה - חלק 3 ואחרון
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

הקופירייטינג עושה היסטוריה - חלק 3 ואחרון 

מאת    [ 16/03/2012 ]
מילים במאמר: 377   [ נצפה 1613 פעמים ]

מספר מגמות צפויות בתחום הקופירייטינג בעידן הקרוב. חלקן אף החלו לצבור תאוצה וחלקן האחר יורגש בעתיד הנראה לעין. מאמר זה הוא השלישי והאחרון בסדרת המאמרים "הקופירייטינג עושה היסטוריה".

2) הדגשת יתרונות לעומת תכונות. בעידן הפרסום בו אנו חיים, יש לקופירייטר פחות משתי שניות כדי לתפוס את תשומת לב הקורא, על כן יכולתו להוכיח באמצעות כתיבתו "מה זה נותן לקורא" חשובה אף יותר מאי פעם. על הקופירייטר לפתות את הקורא, ובמהירות, להמשיך לקרוא. הקוראים מעוניינים לפתור את הבעיה שלהם כאן ועכשיו. סבלנות היא כבר לא אופציה. הם הרבה פחות מעוניינים לדעת איך אתה יכול לעשות את זה, הם כן מעוניינים לגלות איך הם יכולים לעשות את זה.

3) בניית מערכת יחסים מבוססת שיווק. אם הצרכנים מעוניינים במוצר שלך, הם ישקיעו זמן כדי ללמוד עוד אודותיך ואודות שירותיך. ברגע שהצרכנים לומדים לבטוח בך ובמותג שלך, הם מגלים נטייה מוגברת להירשם למגזינים און-ליין, לקרוא דוחות חינם, להוריד פודקאסטים, להירשם לניוזלטרים וכן הלאה. כך נולד המונח "מערכת יחסים מבוססת שיווק". מכיוון שהצרכנים מופצצים בכל כך הרבה מידע והצעות שיווקיות, קופירייטרים שיש להם את היכולת לרכז מידע שימושי באופן קל לקריאה, יכולים להיות המפתח לעסקים המעוניינים לפתח מערכת יחסים שיווקית עם הקוראים שלהם.

4) הוכחה ואימות. ערבויות, המלצות, זכייה בפרסים והיסטוריה של החברה, הם מרכיבים חיוניים לכל חברה שמשווקת את עצמה. עסקים ארעיים ומפוקפקים, שערוריות עסקיות, דואר זבל והודעות כזב על זכיות בלוטו, גורמים לצרכנים להיזהר מעסקים חדשים מחשש לזרוק את כספם על נוכלים, ובצדק. משווקים צריכים ליצור ערבויות חזקות כולל שימוש נרחב בהמלצות לקוחות מאושרים, בשביל להשיג תוצאות רבות עוצמה. מידע על היסטוריה ארוכת שנים של החברה, פרטים אודות מייסדיה ותמונותיהם, הם מרכיבים נוספים המעניקים לקוראים תחושה של היכרות ואמון לקראת הרכישות שלהם. הדרך לכתוב ולערוך חומר כזה באופן שמעורר אמינות, נמצא בידיהם האמונות של קופירייטרים, שכתיבתם הטובה מקנה למידע הזה מראה מכובד אף יותר.

5) הבטחת פעולה. סיפוקים מידיים הם מצרך נדרש בעידן האינטרנט של ימינו. הקוראים שואלים את עצמם – "האם באמת אוכל לרדת במשקל בבת אחת?", "אם אקנה את המוצר כאב הראש שלי יעלם או שכאב הגב יפסק?", "האם אוכל להוריד עכשיו את המוצר שיפתור לי את הבעיה?", "האם המידע הדרוש לי כדי לסיים את רכישת המוצר זמין באופן מידי?". הצרכנים מצפים לתשובות ברורות וחדות אודות השאלות הללו. קופירייטר שכותב לחברה חייב לדעת לספק תשובות לשאלות מסוג זה באופן הברור והמעניין ביותר שאפשר.

"כותב טוב", הוא סטודיו קופירייטינג ותיק כל כך שטקסטים שלו נמצאו במערות בית גוברין מהתקופה שקדמה להמצאת הטקסט. חוץ מספרי ביוגרפיה ומקצוע, צוות "כותב טוב" מייצר טקסטים למגזר העסקי, הפרטי, בני מיעוטים ובני תערובת. האמת שזה לא משנה, כולנו בני אדם וכולנו (לפחות חלקנו) קוראים וכותבים טוב. "כותב טוב" -  קופיריטינג, עריכת תוכן וסופרי צללים. www.kotevtov.com

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב