דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מסע קניות ברשת כאלטרנטיבה למציאה של מתנות מקוריות 

מאת    [ 16/03/2012 ]

מילים במאמר: 359   [ נצפה 1874 פעמים ]

אם קניונים עמוסי אדם שוברים אתכם ולשים את רגלכם בפתח מרכז קניות גדול מטיל עליכם מורא גדול אז כנראה שהדרך החדשה והעדכנית ביותר לקנות מתנות מקוריות עבור אלו שאתם כל כך אוהבים תפורה במיוחד בשבילכם. במקום להידחף ביום שישי בהמון הנוהר בקניונים ברחבי הארץ תוכלו למצוא רעיונות למתנות נפלאות ומקוריות באתרי אינטרנט מיוחדים למתנות מקוריות ואיכותיות ללא צורך לזוז מהכורסא בבית עם כוס קפה טעים ומכנסי טרנינג.

 

זה די מדאיג גם מאחר וודאי הייתם רוצים למצוא מתנות מקוריות, שכן אתם מעוניינים שבעלי החגיגה יאהבו ויעריכו את מה שתביאו להם והם היו שמחים שהמתנות שהם יקבלו לא תהיינה סתם עוד מתנות מתוך מקבץ המתנות הרגילות והצפויות שודאי יקבלו שוב. הם גם היו רוצים שהמתנות שהם יקבלו תהיינה עם הרבה עניין בכדי שיוכלו להשתמש במתנות אלו לאורך זמן ולהישאר עם הזיכרון של מי שנתן להם אותן.

 

למרבה השמחה, עכשיו קניית מתנות לא מצריכה ממכם להתרחק בכדי להשיג רעיונות למתנות מקוריות. אתם יכולים למצוא מתנות מקוריות היישר מהכיסא הנוח שלכם בחדר העבודה – על ידי גלישה באינטרנט בחנויות של מתנות מיוחדות. חנויות מקוונות ועכשויות כאלו מציעות מבחר של מתנות מקוריות, מודרניות, חדישות ושימושיות.מתנות רבות יכולות גם להיות רק לקישוט. חלק מהמתנות הזמינות ברשת הן לא סתם רעיונות למתנות רגילות; מתנות כאלו יכולות להיות חדשניות,רעננות ובמיוחד מקוריות.

 

הבאתי בפניכם כמה רעיונות למי שמחפש אחר רעיונות למתנות מקוריות מחנויות ברשת: לוח מגנטי שוחני;לוח מתכת שיושב על שולחן העבודה כדי לרשום תזכורות ללא צורך בלבזבז נייר. לעולם לא נגמר ונוח לשימוש מהירמדבקות קיר מיוחדות שאם תדביקו על הקיר בחדר הן יוסיפו הרבה עומק ויעלו חיוך למי שבא אליכם; שעון קיר ספרות נופלות, בעל עיצוב מרשים שיגרום לכל מי שיביט עליו כדי לבדוק את השעה לחייך; תחתית לסיר בצורת אריח שנלקח מתוך מבנים ישנים בירושלים; הסינר החכם, סינר שימושי עם תוספות נפלאות כמו כיסים גדולים, כיסים קטנים ומגבות מטבח מחוברות.

 

רעיונות למתנות נהדרות עבור חברים וקרובים לא אמורה להיות משימה מטרידה, במיוחד עם מספרם ההולך וגדל של החנויות המקוונות המיוחדות המציעות מתנות מקוריות בלחיצת כפתור. מסע הקניות אחר מתנות מקוריות בחנויות ברשת הוא קל, מהנה וחוסך הרבה כאב ראש מיותר. כך כולם נהנים. גם מי שקונה את המתנה וכמובן זה שמקבל מאחר וקיבל מתנה שנקנתה בהנאה.    

 

מגיש המאמר הינו מעצב מוצר. לפרטים נוספים ניתן להיכנס לאתר:   : אנימי - עיצוב לפני הכל - מתנות מקוריות




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב