דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מסעדות בנצרת 

מאת    [ 15/03/2012 ]

מילים במאמר: 450   [ נצפה 4073 פעמים ]

דוכני המזכרות, השוק הריחני וכנסיית הבשורה. לבטח, אל תחמיצו חוויה קולינארית מדהימה, בדמות מסעדות אותנטיות, כנאפה מהביל וריחני שאך זה יצא מהתנור, ועוד הרבה דברים טובים.

מסעדות בנצרת- חגיגה לבלוטות הטעם 

נצרת היא עיר בגליל, שאוכלוסייתה מורכב מנוצרים וממוסלמים הגרים יחדיו בהרמוניה. העיר נמצאת כל הזמן בסימני גידול והתפתחות, ולצד הסמטאות הציוריות והעתיקות, ניתן לראות רבעים מודרניים, עם בנייה, ההולכת וגדלה בהתאם לגידול האוכלוסין בה. למעשה העיר כל כך גדולה, עד כי השכונות בה התרחבו ומגיעות עד לשכנתה הגבוהה, נצרת עלית ולכפרים הסמוכים. תושבי נצרת מתפרנסים ממקצועות חופשיים, מעבודה בערים הסמוכות, ומתיירות.

אחת הפנים הבולטות בתיירות, היא להכיר את המקום דרך הטעמים שלו, המנהגים, המסעדות האותנטיות הקסומות והכנסת האורחים הערבית, שהיא דוגמה ומופת לאירוח ולהסברת פנים.

מסעדות בנצרת - מה אוכלים היום?

מסעדת קסטנה בנצרת ממוקמת בתוך מבנה שבימים עברו שימש בטחנת רוח. המבנה, בן כארבע מאות וחמישים שנה, שמור ויפה, בעל קירות אבן גלילית מסותתת, ועם האלמנטים של טחנות הרוח. במקום ניתן ליהנות ממאכלים מקומיים טעימים, על בסיס בשר בקר ובשר כבש, ולא לשכוח לקנח בקפה שחור חזק עם הל. מסעדת קסטנה נמצאת ברחוב המעיין 1026/4 בנצרת.

מסעדת אבו ג'אנם הנמצאת ברחוב פאולוס השישי, תציע לכם ארוחת בוקר שלא הכרתם כדוגמתה. חביתה עמוסת עשבי תיבול בטעמים מיוחדים וחדשים, חומוס עם פול, וכמובן תה מתוק או קפה חזק וטעים.

עוד בית קפה שחבל יהיה להחמיץ אותו, הוא קפה אנדראוס, הנמצא ממש בלב השוק הישן. המקום כולו אפוף אווירה ערבית אותנטית, עם ריהוט מתאים וישן, מחרוזות וקטורות. תוכלו לטעום שם עוגת עריסה מיוחדת, תה בבונג או משקה קינמון מקומי.

מסעדות בנצרת - חגיגות טעמים עסיסיים

מסעדת דיאנה בנצרת היא מסעדה מיתולוגית, הקיימת בעיר מאז שנות הששים של המאה שעברה. היא נמצאת בסמוך לקולנוע דיאנה במרכז העיר, ומכאן שמה. סלט חוביזה, חומוס טרי שנעשה במקום, חצילים קלויים, קציצות כבש נימוחות, צלעות טלה על מצע חיטה, הן רק חלק ממנות הדגל של המסעדה המשובחת הזו. הבעיה העיקרית במסעדה היא שלא יודעים מאיזו מנה לבחור, מאחר וכולן פשוט נפלאות, מזרחיות, ובמטבח נעשה שימוש בחומרי גלם טריים ועונתיים בלבד.

מסעדת דיואן אל סאראייה, או כפי שמכנים אותה המקומיים, מסעדת אבו אשראף, על שם הבעלים, נמצאת בסמוך לשוק, בככר המסגד הלבן. מסעדה זו היא יותר בית קפה מקומי, המציע ארוחות בוקר, ולכל אורך היום את מגוון הקינוחים שלא ניתן לעמוד בפניהם, תהיו שבעים ככל שתהיו. קדאיף שנעשה במקום ומוגש חם ורך, עם מילוי של אגוזים ושקדים מסוכרים, כנפה זהובה, נוטפת טעמים ומיצים, עם אטריות קלויות בדיוק במידה, ומתחתיה גבינה נימוחה, הם רק חלק מהמתוקים המזרחיים שמציע המקום באהבה רבה ובהכנסת אורחים נהדרת. המקום הוא קטן, כסאות קטנים ונמוכים, ממש מערת עלי באבא.

 

בנצרת, למי שרוצה לחוות טעמים תוך כדי סיור, אפשר לאכול גם על הדרך. תוך סיור בשווקים, תוכלו לטעום תבלינים, לחטוף שיפוד בדוכן בעיר, ולקנח בבקלוואה מתוקה היישר מהמאפייה בעיר.

 

בלוגר וחיית אינטרנט. כותב מאמרים אודות טייולים בארץ, תרבות פנאי, אתרים בישראל ...




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב