דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קורס אמיר - הדרך שלך להצלחה! 

מאת    [ 15/03/2012 ]

מילים במאמר: 367   [ נצפה 1964 פעמים ]

סטודנטים במוסדות הלימוד האקדמיים בישראל נדרשים לשלוט בשפה האנגלית ברמה אקדמית על מנת ליצור איזשהו סטטוס קוו של ידיעות השפה האנגלית בקרב אקדמאיים. מסיבה זו, הסטודנטים נדרשים לעבור קורסים בשפה האנגלית במהלך התואר. הקורסים בשפה האנגלית נערכים לפי רמות והרמות נקבעות לפי מבחני מיון שצריכים לעבור הסטודנטים. אופציה אחת היא קביעת הרמה באמצעות הציון אותו מקבל הנבחן בפרקי האנגלית בבחינה הפסיכומטרית. הציון לפרקי האנגלית נע בין 0-150 כאשר בכדי לקבל פטור מקורסי אנגלית על הנבחן להוציא ציון של 134 ומעלה. אופציה נוספת, הרלוונטית למי שלא נבחן במבחן הפסיכומטרי או שרוצה לשפר את ציונו בחלק האנגלית, היא מבחן אמיר. מבחן אמיר הוא מבחן שמטרתו לבדוק את השליטה של הנבחן בשפה האנגלית באמצעות בחינת אוצר המילים של הנבחן, יכולת הניסוח מחדש ואת הבנת הנקרא של הנבחן בשפה האנגלית.

מבנה מבחן אמיר הוא העתק מדויק של מבנה פרקי האנגלית במבחן הפסיכומטרי ומכיל שלושה חלקים עיקריים בכל פרק: השלמת משפטים, ניסוח מחדש והבנת הנקרא. ההבדל בין מבחן אמיר לחלק האנגלית בפסיכומטרי הוא בטווח הציונים שנע בין 0-250 כאשר הציון הנכסף להשגת הפטור באמצעות מבחן אמיר הוא ציון של 234 ומעלה. מי שלא הוציא את הפטור מלימודי אנגלית באוניברסיטה משובץ לקורסים השונים לפי הציון אותו הוציא במבחן. קורסי אנגלית באוניברסיטה מוסיפים עומס, הן בפן הלימודי והן בפן הכלכלי, בתקופה שהיא ממילא עמוסה ולכן, יותר ויותר סטודנטים בוחרים להגיע למבחן ברמת מוכנות גבוהה וזאת באמצעות קורס אמיר.

בשנים האחרונות, קורס אמיר הפך להיות פיתרון פשוט וקל עבור סטודנטים או מועמדים ללימודים אקדמיים שמעוניינים להוציא פטור מלימודי אנגלית באקדמיה. כפטריות לאחר הגשם, החלו לצוץ קורסי הכנה לקראת מבחן אמיר והדילמה החדשה העומדת בפני המתעניין הפשוט היא: מהם הקריטריונים לבחירת קורס איכותי? ברמה העקרונית, כל קורס אמיר מציע לתלמידים את אותם הדברים: תירגול של מבחנים, עבודה על אוצר מילים וטיפים שאמורים לעזור במבחן. אך כידוע, אלוהים נמצא בפרטים הקטנים ואכן, הפרטים הקטנים יכולים להיות אלו שיעזרו לנו לעבור את המבחן בהצלחה יתרה. אם כן, התמקדות בפרטים הקטנים כשמחפשים קורס אמיר היא הדרך לבחור את הקורס הנכון עבורך. הפרטים שחשוב לשים עליהם דגש הם: כיתות קטנות ומרווחות, מורים מנוסים ומקצועיים ויחס אישי וצמוד מצד מורי הקורס. באמצעות קורס אמיר איכותי אתם מגדילים את הסיכויים שלכם להוציא פטור במבחן או לפחות לצמצם משמעותית את כמות הקורסים אותם תידרשו לעשות באקדמיה.      

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב