דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עיצוב משרדים 

מאת    [ 15/03/2012 ]

מילים במאמר: 369   [ נצפה 6061 פעמים ]

עיצוב משרדים הינו חלק מרכזי וחשוב מההוויה העסקית. פניו של המשרד מייצגים במידה רבה מאוד גם את פניו של העסק - משרד מוזנח או שמעוצב באופן מרושל, או לחילופין מיושן מאוד, יעשה רושם גרוע על לקוחות פוטנציאלים. משרד נאה, מעוצב ומואר היטב, עושה רושם של עסק מצליח ומשגשג, מה שמושך לקוחות ומייצר הכנסה נוספת. מעצב רהיטים מקצועי יוכל לייעץ לכם לגבי בחירה נכונה של ריהוט איכותי ואלגנטי למשרד.

בחירת הריהוט

תפקידו של מעצב רהיטים הוא אחד מהמרכזיים ביותר בעיצוב של כל משרד. השולחנות עליהם אנו עובדים, כורסאות מעוצבות בלובי שבו ממתינים לנו לקוחות, פינות הישיבה בחדרים של המנהלים - בבחירה הנכונה של כל אלו, ועוד, ניתן ליצור מראה מרשים שמשדר הצלחה. את המראה הכולל של המשרד יש לתאם, כמובן, גם עם מעצב הפנים.

אווירה

תפירת וילונות לבית ולמשרד יכולה לעשות פלאים למשרד שלכם. כפי שכבר אמרנו, תאורה טובה במשרד יוצרת אווירה נעימה ומזמינה. יחד עם זאת, חשוב שלכל החלונות יהיו וילונות נאים, אשר יסתירו את השמש עבור העובדים הנמצאים סמוך לחלונות, ואשר ישלימו את המראה הכללי. לפיכך, מומלץ לבחור בוילונות בהירים יחסית, אשר יאפשרו מעבר חלקי של אור השמש. תפירת וילונות לבית ולמשרד תעשה, אף היא, בתיאום מלא עם מעצב הפנים ואילו כך המעצב יודע לעצב את המשרד בצורה הכי פרקטית שיש בשביל שיגרום להרגשה יותר נינוחה.

הלובי

הלובי מהווה את הכניסה של המשרד. זהו המקום אשר אמור לתפקד, למעשה, כקבלת הפנים של הלקוחות שלנו, ולכן חשוב להשקיע בו כמה שניתן בשביל שירגשו שהמקום שאליו הם מגיעים זה המקום הכי נוח שיש ככה שיש כורסאות מעוצבות ופינות ישיבה נעימות בגוונים ניטראליים (בז' ולבן בשילוב של גוונים כחולים, ירוקים וסגולים) ישרו על הלקוחות תחושה נינוחה, אך בו בזמן גם רצינית, כבר ברגע שבו הם נכנסו למשרד. מומלץ גם לשלב שולחן קפה קטן, לשימושם.ככה שיהיה יותר נוח להרגיש במשרד ולהרגיש כאילו זה הבית השני שלך

משרד המנהל

חדרו של המנהל או של המנכ"ל של החברה או העסק שלכם צריך להיות מושקע ומרשים באופן מיוחד. כראש של העסק, הוא זה אשר מייצג אותו יותר מכולם. בחרו בהקפדה את הריהוט לחדר זה, ועשו שימוש בשירותיו של מעצב רהיטים מקצועי ובעל ניסיון רב שיוכל להתאים לכם את המראה הנכון.של המשרד של המנהל שאמור להיות הכי מרשים שיש כי זה הפנים של העסק.

מעצב רהיטים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב