דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ייעוץ עסקי בהוצאה כספית מינימאלית 

מאת    [ 13/03/2012 ]

מילים במאמר: 401   [ נצפה 2081 פעמים ]

מזה למעלה מ-15 שנה פועלת בישראל, במסגרת משרד התמ"ת (תעשיה מסחר ותעסוקה) תכנית שמטרתה לסייע לעסקים הקטנים בישראל. הכוונה היא לעסקים זעירים (1-4 עובדים) כמו גם לעסקים קטנים ובינוניים (5-100 עובדים) מתחומי הייצור המסחר והשירות.

עסקים בהקמה, בתהליכי צמיחה, בצמצום או בקשיים יכולים לפנות בבקשה לקבלת תקציב שעות מסובסד לחונכות עסקית. חונכות עסקית היא ייעוץ ארגוני / עסקי לכל דבר, במסגרתו מוקצה לעסק יועץ מומחה, בעל השכלה וניסיון מתאימים, שעבר תהליך מיון קפדני בעת קבלתו לרשימת היועצים המורשים של התמ"ת במסגרת תכנית החונכות. היועץ שמוקצה לעסק מותאם באופן ספציפי לצרכיו של העסק הפונה. היועץ יסייע לעסק להשתפר, להתקדם, יילווה מקצועית הקמתו של עסק חדש, ועוד על פי מצב העסק ויעדיו ושאיפות מקימיו.

כאשר מתייעצים עם יועץ עסקי מומחה, אפשר להימנע מטעויות ומן ההפסדים הכספיים שנגרמים בעקבותיהם. יועץ עסקי יעזור לעסק לצאת במהירות ממצבים לא רצויים כגון, עיכובים בהקמה או עיכובים בהתקדמות למדרגה הבאה של העסק. לעיתים הפעילות השוטפת ו/או הניהול של העסק אינם מיטביים, דבר שפוגע בתוצאות העסקיות ועלול במקרים מסוימים להביא להדרדרות העסק ואף להתמוטטות ולסגירה. יועצים עסקיים הם בעלי מקצוע מומחים בתחומי התפעול והניהול, בתחומי הכספים והשיווק. מומחיותם מגלמת בתוכה ידע רב והבנה לגבי אופני הפעילות המומלצים כדי להגיע לתוצאות מיטביות עבור העסק, בעליו ועובדיו.

עסקים בשלב ההקמה יקבלו, במידה ויימצאו מתאימים לכך, תקציב שעות בסיסי, שיאפשר להם לתכנן את העסק בקווים כלליים ולקבל תמונה כללית לגבי התשתיות הנדרשות ואופן התפעול המיטבי לשלב זה.
עסקים בתהליך צמיחה, יעברו אבחון יסודי בו יוגדרו הפערים שיש לגשר עליהם במעבר מעסק זעיר לעסק קטן או בינוני. תותווה תכנית פעולה מבחינת דרישות כח האדם, דרישות תפעול וניהול הדרכה ועוד.
עסקים שהאתגר העומד בפניהם נובע ממאפייניו של העסק (כגון עסק משפחתי), יקבלו סיוע ספציפי להתגברות על אתגרים אלו: שילוב בין דורי, ניהול מקצועי של עסק משפחתי וכד'.

כיום עומדת עלות של שעת חונכות עסקית מוזלת במסגרת החונכות העסקית של התמ"ת על 60 שקלים, עליהם יש להוסיף מע"מ כחוק. שעת ייעוץ סטנדרטית בשוק החופשי עולה בממוצע 250 שקלים.

אם אתם רוצים להיטיב עם העסק שלכם, להתקדם במהירות ולעשות פחות טעויות בדרך, להגיע במהירות ליעדים עסקיים שהצבתם לעצמכם, ואם אין לכם בתוך העסק שלכם מומחה לנושאי ניהול כללי, שיווק, ניהול משאבי אנוש, תפעול וכד', פנו עוד היום למשרד מט"י (המרכז לטיפוח יזמות) הקרוב לאזור מגוריכם (עסקים של 1-4 עובדים) או למשרדי חברת טקטרנדס (לעסקים שבהם למעלה מ-5 עובדים), כדי לבדוק את זכאותכם לתקציב שעות חונכות עסקית.

עד היום מספר עשרות אלפי עסקים קיבלו מענה במסגרת התכנית המצוינת הזאת. בואו והיו חלק מהם.

שיהיה בהצלחה,

דינה קידר

דינה קידר, יועצת ארגונית, מאמנת אישית לחיים ומאמנת עסקית. מגשרת. יועצת לעסקים מזה 20 שנה, מומחית בעסקים משפחתיים ובעסקים זעירים, קטנים ובינוניים, יועצת גם במסגרת תכנית החונכות העסקית של התמ"ת. 0544-984436 http://keidar.net/lifecoaching/>




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב