דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קומסק השלימה פרויקט ייעוץ לחברת החשמל לקבלת תקן PCI 

מאת    [ 13/03/2012 ]

מילים במאמר: 384   [ נצפה 1950 פעמים ]

קומסק ייעוץ (Comsec Consulting) השלימה פרויקט ייעוץ לחברת החשמל לשם קבלת תקן PCI. במסגרת הפרויקט, שארך כשנתיים, התוותה קומסק את ההנחיות הנדרשות לקבלת התקן וליוותה את תהליך הטמעת השינויים בחברה עד לקבלת התקן.

תקן PCI הוא תקן בינלאומי של אבטחת מידע, המחייב כל גוף המעביר, מעבד או שומר נתוני כרטיסי אשראי, כגון חברות סולקות, בתי עסק ואתרי מסחר אלקטרוני. מועצת ה-PCI מורכבת מחמש חברות האשראי, והינה הגוף הבלעדי המסמיך מבקרים לבצע הסמכה לחברות העונות על כל הסטנדרטים בתקן.

בכדי לקבל את התקן היוקרתי, נדרשים הארגונים לעמוד בתנאים מחמירים ולהתאים את מערכות ניהול הנתונים והאבטחה לכך. ההסמכה לעמידה בתקן ניתנת לאחר ביצוע בדיקה מקיפה ומילוי כל התנאים הללו, הכוללים הצפנה, נהלי אבטחה ומדיניות, מדיניות הרשאות, עמידה במבחני חדירות ועוד.

על מנת לעמוד בתנאים, ביצעה חברת החשמל, בליווי קומסק, שינויים מערכתיים שכללו יישום פתרון לשמירת נתוני כרטיסי האשראי ובקרה אוטומטית על הנתונים, אבטחת כל אמצעי המדיה המכילים מספרי כרטיסי אשראי – החל משרתים וכלה בעמדות קצה, ניהול תשתית ממודרת לרבות הגדרת FW ונתבים וכן אבטחת פיזית של חוות השרתים, מרכזי השירות והקופות. בנוסף, הוכשרו כל עובדי המחשוב בחברה לדרישות התקן באמצעות לומדה ייחודית לאבטחת מידע.

לדברי יוסי שנק, מנהל אגף מערכות מידע ותקשוב בחברת החשמל, "הכנת המערכות ומדיניות האבטחה של חברת החשמל לקראת קבלת התקן הייתה מחושבת ויסודית. המחויבות של חברת החשמל לתהליך ממחישה את המודעות הגבוהה של החברה לחשיבות אבטחת המידע ואת הנכונות שלה להגן על לקוחותיה".

לדברי משה ישי, מנכ"ל קומסק ייעוץ, "קומסק השקיעה את מירב המאמצים כדי לספק פתרונות יעילים לחברת החשמל, מבלי שייפגעו
השירותים וזמינות המידע בעבודתה השוטפת. הפרויקט לווה על ידי שמונה יועצים ושני מנהלי לקוחות בכירים של קומסק, במשך מאות שעות ייעוץ, מתוך מחויבות לבדיקה והכנה מקיפה של כל מערכות החברה לעמידה בתקן, מבלי להשאיר אבן שאין לה הופכין". 

 

אודות קבוצת קומסק  

קבוצת קומסק (1987) הינה החברה המובילה והוותיקה בישראל בתחום אבטחת מידע וניהול סיכונים. הקבוצה מונה כיום ארבע חברות: קומסק ייעוץ (Comsec Consulting), המתמחה במתן ייעוץ אבטחת מידע לארגונים; קומסק פתרונות סייבר
,(Comsec Cyber Solutions) המפתחת פתרונות מעולם הסייבר; Comsec Innovation, המתפקדת כזרוע ההשקעות של הקבוצה, ומטפחת סטארט-אפים ויזמים חדשים בתחום הסייבר ואבטחת המידע; וקומסק הפצה.

קבוצת קומסק הינה בבעלות פרטית, ומעסיקה למעלה מ-140 מומחי אבטחת מידע. הקבוצה מחזיקה משרדים פעילים בישראל, באנגליה ובהולנד, היא פעילה בלמעלה מ-20 מדינות ומבצעת פרויקטים עבור 600 לקוחות, המשתייכים לכל המגזרים: פיננסים ושוק ההון, טלקום, תעשייה, בריאות, היי-טק ומוסדות ציבוריים.

www.comsecglobal.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב