דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קידום בגוגל: טעויות נפוצות ומיותרות 

מאת    [ 13/03/2012 ]

מילים במאמר: 423   [ נצפה 2139 פעמים ]

במידה ואתה מתעניין בנושא קידום בגוגל, אתה בוודאי נתקל בשפע של אינפורמציה המסבירה מה כן מומלץ לעשות באתר שלך ומה לא. מכיוון שלוקח קצת זמן עד שהאתר משיג תוצאות בשטח, יש הרבה טעויות בנושא הקידום, שאנשים יכולים להתפתות לבצען.

במאמר זה נחלוק עימך כמה טעויות נפוצות אודות קידום בגוגל:

בניית אתר פלאשי - לרווחתם של מתכנתים רבים, ימי אתרי הפלאש חלפו ועברו. גוגל אינו יכול לקרוא את הסקריפט של קבצי הפלאש, לכן קידום אתרים בגוגל הוא בעייתי באתרים אלו. זוהי הסיבה שפשוט לא מומלץ לעשות אתר שמורכב מפלאש.  תוכלו לעשות בפלאש מצגת תמונות או באנר, אך רק בתנאי שכל האתר נבנה ב-HTML.

שימוש בתמונות בלבד - עוד הרגל רע שאתרים רבים משתמשים בו הוא שימוש בתפריט ניווט, שמורכב מתמונות במקום מטקסט. גם עמודי האתר שבנויים מתמונות בלבד במקום מטקסטים לא מועילים עבור קידום בגוגל. השתמש בטקסט חי. תוכל לעצב אותו באמצעותCSS  כרצונך.

שימוש ביותר מידי מילות מפתח - דוגמה לשימוש יתר במילת מפתח: המילה מופיעה בשם העמוד, בכותרת, חוזרת על עצמה אינספור פעמים בתוכן, בתגית, עם קישור והבלטה. קידום בגוגל צריך להיות טבעי, זורם. גוגל יודע לזהות אתר, שמנסה לתמרן אותו כך שיקבל ניקוד גבוה יותר.

שימוש בתוכן מועתק - נניח שאתה לא כותב טוב במיוחד והחלטת להעתיק מלל מאתר אחר. לא אכפת לך, מפני שאתה חושב שאף אחד לא ידע - הגיע הזמן להתעורר. תוכן מועתק הוא אחד החטאים הכבדים ביותר עבור קידום בגוגל. הוא פוגע בדירוג האתר שלך וגם משפיע על האתר ממנו העתקת את התוכן. עומדות בפניך שתי אפשרויות: או שתכתוב את כל התוכן בעצמך, או שתפנה למישהו מקצועי שיעשה זאת עבורך.

שימוש במידע שגוי - המטרה של גוגל הוא לחשוף את המשתמשים לאתרים אמינים. לכן יש חשיבות רבה לתוכן איכותי ואינפורמטיבי. שים לב לפרטים הקטנים, בדוק כי העובדות אותן אתה כותב הן אכן נכונות. כך תיצור תוכן איכותי ואמין, שיתרום לדירוג האתר.

שימוש באותו שם עמוד ("Title") ובאותן מילות בקוד ("Meta Description") בכל עמוד - כאשר אתה נותן אותו שם לכל עמוד ועמוד, אתה בעצם אומר לגוגל שכל העמודים שלך הם זהים. לכל עמוד צריך להיות שם אחר ומילות אחרות בקוד. כלול את מילות המפתח שלך בשם העמוד, אך אל תשתולל ותתפרע בשימוש בהן במילות הקוד.  

תוכן מועט ודל מידי - היום יש אתרים רבים שהמלל בהם הוא קצר ומועט מידי. גם בלוגים סובלים מאותה הבעיה. תוכן קצרצר מידי עלול להיחשב במנוע החיפוש כחומר עם תוכן ירוד. תוכן עשיר ואיכותי משפיע לטובה על קידום בגוגל.

 

אתר על קידום אתרים: http://iashvilihospital.com/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב