דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גישור גירושין וגירושין כסופים 

מאת    [ 13/03/2012 ]

מילים במאמר: 382   [ נצפה 2236 פעמים ]

היום גירושין הם תהליך נפוץ למדי. הם מתרחשים בנישואים רבים, בכל שלב, בכל מקום. גירושין עיוורים לגיל, מין, מצב כלכלי וחינוך. הם אינם מתחשבים בספר השנים בהם אתם נשואים ביחד, מספר ילדים, מספר הנכסים שברשותכם וכך הלאה.

כאשר מדובר בגירושין של זוג וותיק, שילדיו כבר גדלו ופרחו מהקן, גירושין לובשים משמעות שונה לגמרי. הם יראו אחרת לגמרי מגירושין של זוג צעיר עם ילדים בגיל הרך. אם אתם מהזוגות הוותיקים האלו, ריכזנו עבורכם כמה עניינים שיש לשים עליהם דגש, בתהליך של גישור גירושין.

נכסים - יתכן שאחד מכם עבד במשך תקופה ארוכה וכך הצליח לרכוש נכסים חשובים, בזמן שהצד השני לא. גישור גירושין הוא שימושי ביותר במצב זה, כאשר צריך להחליט מה עושים עם הנכסים האלה. נכסים אלה הם חיוניים עבור הביטחון הפיננסי העתידי שלכם.

ביטוח בריאות - במידה וחציתם כבר את שנות ה-50 שלכם או שנות ה-60 ואתם במצב בריאותי מצוין, עליכם להחליט אודות ביטוח הבריאות שלכם. כשתחיו בכוחות עצמכם, יתכן שהביטוח ייראה לכם יקר ותצטרכו לקצץ מהתקציב החודשי ואף להיעזר בצד השני.

ילדים בוגרים - לא משנה אם ילדיכם הם בני 20, 30 או 40. אל תחשבו שרק שבגלל שהם גדולים, לא מגיעה להם הזכות לדעת מה מתרחש. הכינו עצמכם לכך, שהם עומדים לקחת את זה קשה. לכן חשוב במיוחד, שתסבירו להם את הסיבות שהובילו לגירושין.

קבלו את התגובות שלהם בהבנה ובסובלנות והכינו עצמכם לכך שהתגובות לא תהיינה אוהדות במיוחד, בלשון המעטה. ידעו את ילדיכם כי החלטתם להיפרד בנועם דרך גישור גירושין ולא דרך בתי המשפט, שיקרעו את המשפחה לחלוטין.

קרן נאמנות או חסכון - רוב הסיכויים שיש על שמכם קרן נאמנות. שקלו היטב להעביר אותה על שמכם, ולא - תגלו שבמהלך תהליך משפטי או תהליך גישור גירושין תתבקשו לחלוק אותה עם הצד השני. זה חשוב במיוחד, אם כוונתכם להינשא מחדש ולהתחיל פרק ב' עם משפחה חדשה.

לסיכום - רוב הסיכויים, שאם הגירושין מתרחשים בשנותיכם ה"כסופות", לא יהיו לכם הרבה שנות עבודה להשלים את החסר ולהחזיר את איכות החיים למה שהייתה. תצטרכו להשלים עם העובדה שאתם גרים בדירת סטודיו, בזמן שקודם גרתם בדירת 4 חדרים מפוארת. היו ריאליים בנוגע לתקציב שלכם, הצטמצמו בהתאם והיו מודעים לאפקט שהגירושין יצרו על חייכם. התנחמו בעובדה זו - היה יכול להיות הרבה יותר גרוע, אם לא הייתם בוחרים באפשרות של גישור גירושין.  

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב