דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אומנות וגינה דווקא הולכים טוב ביחד 

מאת    [ 13/03/2012 ]

מילים במאמר: 472   [ נצפה 2476 פעמים ]

גמדים בגינה? זה יש לכולם. אם אתם רוצים לעצב לעצמכם גינה יותר ייחודית הכתבה הבאה היא בשבילכם.

נכון שכולנו נולדנו שווים, אך על אף ההבדלים בכל אחד ואחת מאיתנו ניתן למצוא אומן שמחפש לצאת החוצה. גם אם אנחנו חושבים שאומנות ממנו והלאה, אם ניתן לאומן שלנו הזדמנות לבטא את עצמו אפילו אתם תופתעו מן התוצאה. אז יש לכם גינה? אם כן, אפשר להתחיל.

נפש מעצבת מציאות

מי קבע שאומנות מוצגת רק במוזיאון? גם גינות מעוצבות הן מקום מתאים לבטא ולהציג אומנות, החל מספסלי הגינה ועד למפלים מים גועשים

עיצוב ספסלים לגינה

ספסלי עץ אפשר לראות סביבנו כמעט בכל מקום, החל מגינות פרטיות ועד לפארקים ורחובות ציבוריים. עם זאת, אין בכך בכדי להגיד כי אי אפשר גם אחרת. מלאי הצורות והחומרים מהם אפשר לעצב ספסלים הוא בלתי נדלה ומאפשר לכם לתת ביטוי אומנותי גם בספסל הגינה.

תתארו לעצמכם ספסל גינה שמעוצב מצמיגים ממוחזרים או אפילו מקלקר. כפי שאתם מבינים ניתן לעצב ספסל ממגוון רחב של חומרים ומלאכת האומנות לא מסתיימת שם. גם את המעטפת החיצונית של הספסל ניתן לעצב באמצעות שילוב קרמיקה, פסיפס וכל חומר אחר. אומנות, כפי שאתם רואים, אפשר למצוא גם בספסל גינה פשוט.

גם שולחן גינה אפשר לעצב

שולחן לגינה הוא אולי הרהיט שנמצא בכל גינה, מהפשוטה ועד המעוצבת. אם תתנו לאומן שבכם להציץ החוצה אנחנו בטוחים שתופתעו מהתוצאה שתקבלו.

על מנת להבטיח לעצמכם שולחן גינה המתאים בדיוק לצרכיכם למה לא פשוט לעצב אותו בעצמכם? כך תוכלו להיות בטוחים שהוא לא רק יהיה מעוצב בהתאם לטעמכם, אלא גם ישמש אתכם.

מרבית השולחנות מעוצבים מעץ או ממתכת, אך ניתן לעצב אותם גם מחומרים אחרים. חומר דמוי אבן, שיש, חומרים ממוחזרים ועוד הן רק חלק מן האפשרויות. כמובן שגם לא חייבים להיות מוגבלים לחומר אחד, אלא אפשר לשלב כמה חומרים לקבלת העיצוב האידיאלי עבורכם.

עיצוב מפלי גינה

אחד האלמנטים המובילים כיום בעיצוב גינות הוא שילובם של מפלי מים. יש משהו ברעש המים הזורמים שמצליח להקנות לנו תחושת שלווה, שבימינו קצת קשה למצוא.

אם אתם רוצים לעצב לעצמכם מפל ייחודי, הימנעו מעיצובים בנאליים כמו דולפינים ודגים המתבקשים בהקשר של מים. תוכלו לבחור מבין מגוון של חומרים, ביניהם קרמיקה, אבן, שיש, בטון ועוד מהם תוכלו לעצב כיד דמיונכם.

דרך נוספת לבטא אומנות במפלי מים היא בזרימה עצמה. הדרך המקובלת כיום היא שילוב משאבת מים במפל והסתרתה כך שלא תהיה גלויה לעין. עם זאת, אפשר ורצוי גם אחרת. שילוב צינורות וברזים בעזרתם תקבעו את אופן וחוזק הזרימה יאפשר לכם ליצור מפל ייחודי ומרשים.

אומנות אפשר ללמוד

אלו הם רק חלק מהדרכים והמקומות בהם תוכלו להפגין את האומנות שלכם בגינה, לצד עיצוב פסלים לגינה, מזרקות, ריצוף ועוד.

במרבית המקרים המחסום העיקרי שעומד בפני האומנים החבויים הוא חוסר הידע הפרקטי למימוש חזונותיהם. לבעיה זו יש פתרון פשוט הנמצא בכל מרכז אומנויות שתפקדו. כל אומנות אותה תרצו ללמוד תוכלו למצוא שם סדנה מתאימה עבורכם, כגון סדנאות פיסול, עיצובים בגבס, ציור וכדומה. כי באומנות כמו באומנות, אין דבר כזה שאין דבר כזה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב