דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עיצוב חדרי תינוקות 

מאת    [ 13/03/2012 ]

מילים במאמר: 371   [ נצפה 2743 פעמים ]

לאסתטיקה יש  חשיבות לא מבוטלת בתחושה ובנארגייה של מקום. עיצוב פנים הפך ברבות השנים ממקצוע זניח למקצוע מבוקש כאשר אין מי שלא חוכך בדעתו להביא מעצב פנים כדי  לעצב את הבית על חדריו השונים בצורה שמבטאת את דייריו בצורה הטובה ביותר. בשנים האחרונות  המגמות העיצוביות לא פוסחות על חדרי ילדים ותינוקות ומשפחות רבות שמות דגש במיוחד על החדרים של הילדים.

חדרי תינוקות שמועצבים בצורה נעימה משווים לחדר תחושה נעימה ובטוחה. עיצוב חדר ילדים הפך לחלק אינטגראלי מההכנות החדר לקראת בואו/ בואה של הרך הנולד.  על אף שעיצוב חדרי תינוקות מצריך חשיבה והשקעה לא מדובר בעיצוב פנים המצריך מעצב פנים וכיתות רגלים בין ספקים שונים.. בסופו של דבר על אף שלל האפשרויות, הרעיון הוא ליצור אווירה נעימה המותאמת לגיל.

עיצוב חדרי תינוקות אינו מצריך השקעה כספית גדולה אלא בעיקר יוזמה ורצון טוב. בדרך כלל הצבעים שמתאימים לחדרי תינוקות הם צבעי פסטל, צבעים נייטראלים עליהם ניתן להדביק מדבקות מיוחדות או להשתמש בשבלונות של חיות שונות, צורות, תמונות וכולי.

חדר תינוקות לא צריך להיות עמוס בגירויים אך לא נטול גירויים לחלוין. המטרה המרכיזת היא להעניק לתינוק סביבה רגועה ובטוחה וכך גם להורים ולמטפליו. הורים שבוחרים להשתמש במגוון רב של צבעים עלולים ליצור תחושה של עומס ומחנק. כמשצעבים חדרי ילדים, אפשר גם להתייעץ עם הילדים לגבי העדפות שלהם או לפחות לתת להם לבחור מבין כמה דוגמאות את הדוגמא האהובה עליהם. כמו כן, חשוב שעיצוב החדר יעלה בקנה אחד עם שאר הבית ולא ייצור דיסונס גדול מדיי בין חדר הילדים לשאר הבית. כמו כן, חשוב לקחת בחשבון שהילדים גדלים מהר ולכן רצוי ללכת על משהו סולידי שיכול להישאר לפחות מספר שנים. יחד עם זאת, עם מעצבים את החדרים בעזרת מדבקות עיצוב, ניתן להחליף אותם יחסית באופן תכוף ופשוט, מקלפים את המדבקה ומדביקים אחת אחרת במקומה וחוסכים צבעיה מחודשת של החדר. דבריפ נוספים שכדאי לקחת בחשבון הם הריהוט, ריהוט ילדותי מדיי עלול להיות לא רלבנטי תוך זמן קצר. כמו כן, חשוב שישאר חלל מספיק גדול בשביל לשחק ולהתנועע ביתר קלות,  במיוחד עם עוד ילדים חולקים את החדר עם התינוק.

הוספת פריטים לחדר:

על מנת להעניק מראה חם לחדר רצוי להוסיף שטיחים ווילונות, בובות, מתלים וכולי. חשיבה מראש חשובה כדי שיהיה התאמת צבעים בין הפריטים השונים בחדר. מדבקות לחדרי תינוקות ניתן למצוא און ליין באתרים ובחנוית המתמחות במוצרי תינוקות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב