דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


זהירות אופנה! 

מאת    [ 13/03/2012 ]

מילים במאמר: 452   [ נצפה 3503 פעמים ]

 זהירות אופנה!




אופנה היא דבר נהדר (כך לפחות יטענו הנשים) כאשר זה מגיע לבגדים, נעליים ואקססוריז.כל עונה יש לנו פריטים חדשים באופנה בעוד יש טרנדים שחוזרים על עצמם מידי כל כמה שנים ועושים קאמבק (הקרוי רטרו) אבל הכיף של כל אישה, לקראת כל עונת שנה חדשה, הוא להתעדכן בפריטים החדשים, בגזרות, בצבעים החדשים ולהתחיל להצטייד במלתחה חדשה ומגוונת. נשים אוהבות אופנה ותצוגות האופנה המתקיימות בבירות אופנה ראשיות לקראת כל תחילת עונה הן ההיי-לייטס של אנשים רבים ובעיקר של נשים רבות לכל אורך הגולבוס. אז מה הבעיה עם אופנה? אין שום בעיה עם אופנה כשזה מגיעה לבגדים, נעליים, תיקים וחגורות, הבעיה מתחילה כאשר אופנה חודרת לעיצוב הבית - כאן אופנה הופכת להיות משהו שצריך להזהר מפניו.
אלא אם כן אתם מיליונרים ויכולים להרשות לעצמכם לעצב מחדש את הבית בכל שנתיים (ואם כן אז המאמר הזה ממש לא מיועד עבורכם), משפחות נורמליות מעצבות בתים בממוצע פעמיים שלוש מרגע רכישת הבית ועד סוף החיים, זה הכל - פעמיים שלוש. 



נכון שיש משפחות שמעצבות את הבית במחזור של עשר שנים אבל גם במקרים של עשר שנים ופחות, עדיין מדובר על פרק זמן ארוך ולכן ההזהרה מפני אופנה.
יש שני סוגים של "אופנה" כאשר מדובר על עיצוב בתים: יש מראה חדשני, נקי, מתוחכם, הכולל שימוש בחומרים חדשים אשר נכנסו לתחום רק בשנים האחרונות ואז זה בסדר לעצב בית תוך שימוש רב באלמנטים של אופנה חדשה אבל יש את הצעקות האופנתיות המתחדשות (צבעים דומיננטיים לקירות, ארונות מטבח בגבנים צעקניים ועוד) אשר הם ממש מסוכנים כי אופנה מתחלפת וצבעים כמו בורדו, טורקיז, כתום בוהק וצבעים מטאליים חדשניים הם באופנה היום אבל איפה הם יהיו בעוד ארבע שנים מהיום?אם אתם לא יודעים ובצדק, אל תקחו סיכון. אל תתפתו להיות קורבנות אופנה, לעשות ניסויים ותהיות על חשבון הבית שלכם.


בעוד שיש תחומים בבית אשר בהם אפשר ואולי אף רצוי להיות הרפתקנים, מדובר על מגמות כגון - צביעת קירות בצבעים חדשים ומעניינים, שימוש בכריות צבעוניות או כריות "שאנטי" נוסח המזרח, נרות, מראות וכו'. בדברים הזולים יחסית ואשר ניתנים לשינוי (כמו צבע חדש לקיר אשר ניתן לרכוש בכל חנות לבית ולסייד בתוך כמה שעות), כדאי להתנסות ולבחון צבעים חדשים וסגנונות מרהיבים. אבל כאשר מדובר על רהיטים יקרים, רצוי שלא להיסחף ולא להתפתות לצווי אופנה חדשים. אלא אם כן אתם סגורים על סגנון מיוחד או ממש אוהבים צבעים וגוונים ומוכנים לחיות איתם גם אם הם יצאו מצו האופנה.


אנשים עושים שני סוגי טעויות מרכזיים כאשר מדובר על עיצוב בתים: 1. הם בוחרים סגנונות סטנדרטיים מידי, פשוטים מידי, נדושים ואפילו משעמיים. 2. הם בוחרים סגנון יותר מידי חדשני, אופנתי, נישתי ולאחר כמה זמן נמאס להם או שזהיוצאמהאופנה או ששתי האפשרויות מתממשות יחדיו. כאשר מעצבים בית, אופנה חייבת להיות לכם בתודעה אבל אתם גם צריכים להיזהר ולהשמר מפניה בו זמנית.

פורטל אופנה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב