דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


היכן כדאי לחגוג את האירוע הקרוב? 

מאת    [ 12/03/2012 ]

מילים במאמר: 501   [ נצפה 1901 פעמים ]

רבים היום בוחרים לערוך את האירוע שלהם בתוך גן אירועים ולעומת זאת, רבים עורכים את האירוע שלהם בתוך אולם אירועים, היכן עדיף?

ובכן, לכל אולם אירועים או גן אירועים, יש יתרונות וחסרונות בנוגע לארגון אירוע. במאמר זה נציג כמה מהם.

יתרונות וחסרונות של אולם אירועים

כל אולם אירועים הוא מבנה סגור, מה שיכול לספק הגנה ממזג האוויר, כלומר גשמים, ברד, שלג, רוח חזקה, לחות מעצבנת וכדומה. מסיבה זו, אולם אירועים טוב יותר לחורףאו אפילו לחודשי הקיץ החמים במיוחד, משום שניתן לערוך בו כל אירוע, ללא תלות במזג האוויר לאורך כלך השנה. לעומת זאת, באולם אירועים ניתן פחות להנות מהאווירה והיופי של הטבע והירוק. האירוע נערך במבנה סגור, והאווירה באירוע תלויה באיך שהמבנה נראה.

בנוסף, אולם אירועים יכול להעניק תחושה מוגנת ובטוחה ופחות מפוזרת כפי שניתן להרגיש בגן אירועים. כאשר יש מיעוט מוזמנים העדיפות לחגיגה בתוך אולם סגור וקטן עולה על פני חגיגה במקום רחב המעצים את ההרגשה כי הגיעו מעט אורחים לאירוע.

יתרון נוסף הוא באיכות ההגברה. אולם אירועים סגור מאפשר לרוב את קיומה של מערכת הגברה מקצועית ומתוחכמת אשר מספקת מוזיקה ברמה מקצועית וטובה יותר מאשר בגן אירועים בו המוזיקה פורמת למקום פתוח ואיכות השמע פוחתת. בהקשר זה גם רמת מערכת התאורה טובה יותר באולם אירועים סגור שכן הוא מאפשר לעשות תאורת רקע ממוקדת ומוקפדת יותר בין היתר על ידי תאורה שולחנית המגיעה ממש מעל ראשיהם של האורחים, דבר שאינו אפשרי בגן אירועים בו אין תקרה.

יתרונות וחסרונות של גן אירועים

גן אירועים ממוקם בשטח פתוח, לכן ניתן ליהנות מהיופי המרהיב של הטבע ותחושת המרחב. מה שיכול לשמח את האורחים ולהבטיח שהאירוע יתנהל באווירה טובה, שמחה ומהנה. מצד שני, משום שגן האירועים ממוקם בשטח פתוח, לרוב לא יהיה ניתן לערוך אירוע בתוך גן אירועים בזמן החורף, משום שגשם או רוחות חזקות יוכלו להרוס את כל האירוע. לכן, כפי שניתן לראות אחד המשתנים החשובים ביותר הינו התחשבות בתנאי מזג האוויר והעונה בה חוגגים את האירוע.

גן אירועים מתאים למוזמנים רבים, במזג אוויר נעים ומאפשר ובעיקר במידה ובעלי השמחה מעדיפים טבע וירוק על פני מקום סגור.

שיקול נוסף בהחלטה היכן לחגוג את האירוע הינו הכסף כמובן, לרוב גן אירועים הינו יקר יותר מאשר אולם אירועים, לכן ההחלטה היכן לחגוג יכולה להיות תלויה גם בשל המחיר אותו גובה בעל האולם או הגן.

פתרון אפשרי- אולם וגן אירועים משולב

ישנם מקומות רבים היום שמציעים שילוב של אולם וגן אירועים. היתרון במקום כזה הוא רב ובעיקר מתאים לאנשים שעושים אירועים בתקופות לא יציבות מבחינת מזג האוויר שאז ניתן להחליט על מיקומו הסופי של האירוע (בתוך האולם, או בגן) במסוך למועד האירוע ובהתאם לתנאי מזג האוויר.

ייתרון נוסף הוא בקיומו של האירוע מבחינת ישיבת האורחים והאוכל בגן האירועים שאז נהנים מכל יתרונותיו של הגן הירוק והמרחב הפתוח ולקיים את הריקודים בתוך האולם (בהנחה שאין הפרדה ביניהם) וכך מהלך הריקודים יעשו במקום ממוזג וחף מלחות וכך ניתן להעניק לכל האורחים את המירב מכל העולמות.  

בין עיר לעיר במרכז השוקק, ישנו כפר קטן שנולד לפני כ-47 שנים. זהו סיפור מרגש בן 5 דורות של מתיישבים,על משפחת עולים צעירה, שהתיישבה בתוךפנינה קסומה והקימה חוות סוסים ומסעדה מפוארת, שברבות השנים אירחה את הברנז`ה התל- אביבית. עם השנים, הילדים והנכדים, החווה שינתה פניה ל-גן אירועים יוקרתי - "קאסה דל סול".גן ו- אולם אירועים הטבול באוירה כפרית והיסטוריה לתפארת. בואו לבקר אותנו... גן אירועים קאסה דל סול




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב